Turkisch Tea Time Deel ......21

@Viva: er is wel eens een topic hier geweest, zou je terug moeten zoeken. Ging o.a over zonne allergie en tips van anderen

@Viva: topic staat op pag 7 van dit forum, als Medische hoek. Misschien heb je er wat aan. Succes!

Moet even wat kwijt!!

Dinsdag, via Hyves is er een zoektocht begonnen naar een oud klasgenootje van mij. Hij werd vermist sinds zaterdag… sindsdien was er niks meer van hem gehoord!

Krijg ik zojuist een bericht dat hij is gevonden, in het Noordhollands kanaal met zijn auto… dood…

Ik weet dat hij zaterdag is weggegaan met zijn auto, dronken… Maar dat dit hem zou gebeuren dat kan ik niet begrijpen… 20 jaar in de bloei van zijn leven, weggerukt door een ongeval??? Een misdrijf is al uitgesloten…

Het idee dat hij er nu niet meer is vind ik zo raar en eng tegelijk… (ik heb hem al jaren niet gesproken) En wat ik helemaal eng vind is dat ik het er gistermiddag rond 15.00 met mijn collega over had, ik zei toen nog misschien is hij wel het kanaal ingereden, en vinden ze hem nooit meer… Waarop mijn collega zegt dan wordt hij echt wel gevonden…

Hij is dus rond 15.00 gevonden gistermiddag… Dat vind ik zo vaag… Toeval of is er meer?

Sorry moest het ff kwijt…

X

Moet toch iets doen op mijn werk nietwaar…:redface:

Jee Cynthia,dat is wel even schrikken zeg en nog zo jong.En toevallig dat jij het er over heb gehad met je collega ik weet niet of er meer is,maar er kan ook meer zijn natuurlijk.

Sterkte

@Toos, ik had hem gevonden alles over ziek zijn van Hans…heel handig…vandaar de dokter even gebeld…die doet niet zo moeilijk

Mozes Cyn… das schrikken… Maar ik moet toch ff mijn ding erover kwijt… Gelukkig is hij het alleen… Heeft hij niet iemand meegenomen in zn drinkprobleem…

Wij zijn een tante kwijt omdat een jongen, rond die leeftijd lekker met zn dronken kop in de auto is gestapt, de macht over het stuur verloor en ook een andere auto meenam… Hij is er redelijk vanaf gekomen… maar hubbies tante niet… 2 weken ziekenhuis en uiteindelijk toch overleden…

Ja lullig voor je oud-klasgenoot, maar voor ons allemaal een les

NIET RIJDEN MET DRANK OP!!!

jeetje wat tragisch allemaal

@Beps, ben ik het helemaal mee eens!! Vind het vreselijk dat het gebeurd… Maar er gaan geruchten dat het zelfdoding is geweest…

x

Dan nog, lieverd… Je weet niet wat er gebeurt is, en de enige die het vertellen kan die is er niet meer… Vreselijk, ik heb zoiets gehad toen ik nog op de Havo zat en er een klasgenoot van de lagere school overleed… crossen, en dat ging niet goed. Hij was prof maar ja ook die overlijden aan hun sport(kijk maar naar de duiker vanmorgen…)

Rust in t hoofd, en lekker laten. Mss wel naar de begravenis/crematie gaan is voor de ouders zoo fijn als het druk is…

dansende banaan!! dansende banaan!!! :biggrin: :biggrin: :unibrow:

Ik ga niet naar de crematie… Heb hem echt al een aantal jaar niet meer gesproken… Ik kan er al superslecht tegen dus als ik het kan vermijden… Het wordt toch wel druk!

x

Schat vertel!! Wat is er aan de hand waarom jij die banaan wil???

x

Of beter wie is die banaan en wat ga je er mee doen :unibrow:

Bloem,blij dat de zon schijnt of heb je weer wat leuks te vertellen:dope:

@linda
Balen joh dat hij nu net een vriendin heeft… maar wie weet gaat het nog uit. Ze zijn nog niet getrouwd dus er is nog hoop. Hij weet nu iig wel dat jij hem leuk vind :wink:

@cyn
Vreselijk hè dat soort berichten, enne… een 6e zintuig.

@bloem
Vertel!!!

Ik ben vanmorgen naar de verloskundige geweest op controle.
Zat mijn baarmoeder vorige maand 2 vingers hoger dan ‘normaal’ nu zijn het er inmiddels 3. Morgen moet ik naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken om te controleren of ik geen zwagerschapsdiabetes heb. Moet ik eerst om 9.00 uur geprikt worden en dan om 10.00 uur nog een keer. Een heel uur wachten, ik denk dat ik maar even de stad in ga om de zwangerschapsdoos bij de Prena**l op te halen.

Ook zit het kindje met zijn hoofdje tegen mijn ribben te drukken, die voelen inmiddels alsof ze gekneusd zijn. Zeker als ik zit voelt het niet prettig.

Even afwachten op de uitslag dus…

@Mk, oeh dat klinkt niet zo best allemaal!! Sterkte!! Wat betreft die zesde zintuig… ach ja misschien wel, heb wel vaker van dat soort dingen… Maar vind het soms echt gewoon eng!

x

de zon schijnt!!! lalalalaaa…dansende banaan!! heb net een overzicht gekregen van mn verlofuren (overwerk en vakantie) en het is genoeg voor mn plannetje ( 4 weken vrij en al lang en breed op reis zijn…of te wel een heel salaris uitbetaald krijgen en geen kosten) ennnnnnn ik heb een reisgenoot!! heb er zoooooo’n zin in en besef dat het 'nog maar’4,5 mnd is…das nog een eeuwigheid, maar toch! en over 5 weken…V-A-K-A-N-T-I-E!!!

Dat is een heerlijk vooruitzicht Bloem,lekker lang vrij en gewoon geld ontvangen beter kan het bijna niet.

Mk,alvast sterke morgen,krijg je de uitslag gelijk?

@Cyn: jesus meid, wat eng nieuws ! Heb het ook een aantal keren meegemaakt en het went zeker NIET !

@MK: sterkte lieverd ! Ik hoop dat het loos alarm is…

@Bloem: jihaaaaaaa vakantie !!!

@Beps: Pb gekregen ? Al begonnen ? :smiley:

Lahmacun is klaaaaaaaaaaaaaaaaar ! Zo meteen het deeg terug uitrollen, beleg erop en de oven in om ff voor te bakken, de rest is voor vanavond !!! jihaaaa 5 dubbele dansende banaan, eindelijk eens iets dat lukt als ik KOOK ! De baklava was anders destijds… en de chinees zal zijn eten niet verkocht geraken vandaag !