Turkisch Tea Time Deel ......21

het lijstje…dansende banaan!!

14/05 Besmile

20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Jemmig meiden, ik moest helemaal terug naar het vorige deel, en dan naar pag 68!!! Crisisssss… Ach ik ben toch thuis en niets te doen hihihi

Nog 36 dagen:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

nog maar zo kort?? mmmmmmmmm

Kijk Cyn, ineens komt het dicht bij… lekker hoor,…

Ja het gaat nu best snel!! Over 5 weken al!! :dope: :wub: :dope: :wub:

De huisarts gebeld voor mijn dochter, dinsdag moet ze er heen voor de zonneallergie er zijn pillen voor (Zyrtec) maar ook injectie’s ze krijgt te horen hoe en wat en wanneer te beginnen.
Wordt dus vervolgt…

@ Cyn: Lekker he dat het nu snel gaat!
@Bep: ja huisartsen niet zo maar de ass die doen soms zooooooo moeilijk.
Toen ik met mijn pols zat vroeg ik voor een afspraak zegt ze kan het niet overmorgen?!?!?!?!? NEE zei ik ik wacht al anderhalve week en nu wil ik een arts zien.
Kom ik bij mijn huisarts zegt tie waarom ben je niet eerder gekomen?!?!?!?!?!?!?!?! Nou ik viel letterlijk van de stoel af haha.
Ik vertelde het verhaal en hij zei verder niks.
Maar goed ze moeten volgens het boekje handelen.

Bloem: Leuke schoenen!!!
Zo ik ga straks maar aan het werk. Heb eerst cursus van 13:00 tot 16:00 en daarna moet ik werken tot 23:30!!!
Lange dag maar goed niks aan te doen ook.

Groetjes jac

@Viva: dat klopt die helpt bij overgevoeligheidsverschijnselen

@Viva: We denken alles zelf te doen, maaaaaaar daar zijn de doktoren voor…als de assistenten je er tenminste door laten hihi

@Cyn: Lekker he, ohhh ben bijna jaloers. Maar dan ga ik wss aan mn nieuwe baan beginnen

ja het ligt aan de arts hoor, die van mij doet niet zo moeilijk mijn collega kreeg het advies om uit de zon te blijven en dat is alles. de sukkel net of hij het zelf moet betalen…

Goeiemiddag dames ! Ikke is weer namiddagje thuis en ik ga Lahmacun maken, nu zit er inmiddels een gewone pizza in de oven, word de hele dag dus pizza eten (of afhaalchinees indien mn lahmacun mislukt :D)

@Linda: jééé wat jammer dat die jongen al een vriendin heeft ! Maar mss is het niet serieus en kan je nog altijd een kans hebben ! En anders: ander en beter !

@Viva: ik denk dat je best in Turkije gaat vragen, mn nichtje heeft ook zonallergie en moest het meestal gewoon ondergaan, maximum een jeukwerend zalfje of zo. Toen is ze naar Turkije gegaan, de zalfjes deden meer kwaad dan goed, zijn ze naar de turkse apotheek gegaan en daar hebben ze een speciale zonnecreme gemaakt voor haar (eigen recept) en toen was haar zonallergie voorbij ! Ze hadden wel het adres en telelfoon van de apotheek in Kusadasi was het en omdat mn nicht diabetespatient is, hebben de dokters hier in belgie het recept opgevraagd in turkije en laten vertalen door een turkse tolk naar het nederlands en nu gaan ze ieder jaar dat middeltje laten maken hier in belgie ! En nu kan ze echt liggen bakken in de zon, zonder zorgen !

@Bloem: jeej van je vinger weet ik het dan ook niet… Ik hoop dat het niet te ernstig is of zo en dat het gauw voorbij gaat !

@sev heb jij dat recept ook of de naam die ze het noemen daar bij jullie in belgië.

@Viva; neen, ik zou het aan mn tante moeten vragen (als ze het ondertussen nog hebben) want haar zonallergie is ermee héél wat verbeterd, en ik weet niet zeker meer of ze het nog gebruiken of niet, maar als ik ze zie dan vraag ik ernaar en laat ik je iets weten !

Ik zou je zeer dankbaar zijn!!!

@sev: veel succes met je pizza dagje of pizza-chinees dagje!

Nou ik ga me omkleden voor mijn werk, iedereen een hele fijne dag!!!
En geniet van onze heerlijke nederlandse zonnetje

@Viva: volgens mij ben jij ook al aardig verslaafd aan deze forum of niet??
Join the club!!! Dit is een hele goede en gezonde verslaving!

Meiden de dokter heeft gebeld, vanmiddag ligt er een kuurtje bij de apotheek… over moeilijk doen gesproken…

:wasted: :drool: Kan ik eindelijk douchen… Ik sta hier te stinken dat willen jullie niet ruiken :drool: :wasted:

Hubbies fiets is klaar, dus die gaan we halen vanaaf, de mijne is zo wie zo klaar dus geen probleem…

@Beps: wie zegt dat we het niet ruiken ? :wink: :finger:

Ik ben er ook weer,even lekker lunchen thuis en dan zo weer aan het werk.Bij de post zat een envelop en wat zat daar in … een reischeque twv € 25,- gewonnen,win nooit wat maar zo zie je maar eens moet de 1ste keer zijn :biggrin: .Heb me reis al geboekt,maar denk dat ik nog wel een keer ga dus dan zal ik hem wel gebruiken