Turkisch Tea Time Deel ......21

hey dames…
jeetje wel geteld 19 uur niet hier geweest en ik moet 11 blz bijlezen!!!

@fransijn…doe je ook wel eens iets anders dan hollen…? :slywink: nog ff en je mag lkkr uitrusten in side

@cris…wat je overburen betreft…bij het AMK (algemeen meldpunt kindermishandeling) kan je anoniem over de zaak vertellen. natuurlijk zijn dit dingen waar je je liever niet in mengt…maar ik denk dat je in deze situatie het beste aan het kind kan denken.

@marion…haha ik dacht eerst dat er bij jullie weer een lammetje was geboren…maar het ging over maxima…is er ondertussen al een naam bekend?

@bikini…tis idd weer tijd om een nieuwe gaan uit te zoeken…ik ga morgen ff de stad in…wie weet :wink:

@besmile…dus ij krijgt nieuwe buren…leuk:D wat gaan de oude in curacao doen?

hmm…sorry rest alweer vergeten!!
iedereen een fijne dag gehad…? ik ben vanmorgen alleen even met school naar de recgtbank geweest…was wel interessant…daarna lkkr met vriendinnen niks liggen doen…heerlijke dag dus;)

xx

Bloem,dat klinkt niet zo best met je hand,hoop dat je er niet teveel last van krijgt.
Gaat de reis naar Jordanie door of weet je dat nog niet?Of is dit een reisgenoot voor de andere reis?

@bloem…das minder van je hand…hoop niet dat het iets ernstigs is!! laat je het ons maandag weten?

@ Besmile: heb jij er weer een leuk vakantieadresje bij:unibrow:

@ christina en filiz mijn buren gaan met hun 4 kinderen naar curacao. Ze komen zelf uit Curacao. Mijn buurman moet voor zijn werk erheen.
Voor 3 jaar gaan ze hun huis verhuren. Wie weet ga ik wel stage lopen in Curacao, mits ik een nieuwe opleiding ga volgen.

@Besmile:Misschien wil je dan nog voor je weg gaat naar Curacao even een foto plaatsen bij het reiscafe? :unibrow: :unibrow:

@Bloem:Jee bloem, klinkt nie best, dat met je vinger. :finger: Hou het wel ff in de gaten.

Ik heb ook best wel een makkelijke maat van bikini (38/40,) maar ik vind mezelf altijd zo dik met zo’n broekje. :so: Toch wil ik me er voor deze vakantie wel weer een kopen en dan een hele kleurige. Ga straks ook maar weer eens even kijken bij de webwinkels.

nee…nog nix over jordanie bekend…ik zie de kans steeds kleiner worden, maar heb me er al min of meer bij neergelegd… heb namelijk een vreselijk leuk alternatief :unibrow: dan boek ik nl mn trip van juni naar gumbet gewoon om… alleen maar voordelen (geld, vrije tijd) en idd reisgenoot is voor mn andere trip… echt freaky, we willen allebei exact dezelfde route doen, in dezelfde periode en op dezelfde manier… dus doen we het samen. Best opgelucht nu en ik zie geen enkel opstakel meer… (was toch een beetje schijterig om alleen te gaan)

mn vinger valt er niet af ofzo hoor! voel me dr alleen niet zo happy mee… maar goed, zal wel eens kijken of ze iets konden vinden ofzo…

so… ikke ga online schoenenshoppen…!!

Goh wel balen als Jordanie niet doorgaat,maar gelukkig heb je al een goed alternatief en toch nog wat om naar uit te kijken,maar dat heb jij altijd wel als ik dat zo lees altijd vol plannen mooi hoor.Dat is ook heel toevallig dat je reisgenoot voor de andere reis hetzelfde wil en inderdaad lekker dat je met z’n 2en kunt gaan.

succes met schoenen shoppen

@ Bloem: je ging toch naar Nepal? Ik kan het niet helemaal meer volgen :frowning:

Ik heb net gegeten, helemaal Sonja Bakker verantwoord… Wat moeten we belachelijk veel kool eten van haar!!!

zo mensen ik nok af voor vanavond…tot morgen

@Bloem: kan het ook geen vetbolletje zijn in je vinger ? Zo eentje die de kop komt opsteken als je je vingers of hand wat overbelast hebt ? Heb ik gehad en moest er V*ltarengel aansmeren, nu is het weg… Sterkte ermee !

@ Viva: tot morgen!

Vraagje: misschien klinkt het wat dom maar waarom schrijven wij hier merken nooit voluit? Mag dat niet wegens… wegens wat?
En soms is het heel vervelend want dan kan ik met de best wil van de wereld neits van een woord maken :stuck_out_tongue:

Volgens mij mag er hier geen reclame gemaakt worden, meen ik ergens gelezen te hebben en iedereen maakte merknamen wat minder herkenbaar, en zo doet iedereen het eigenlijk… Niet dat er al iemand verwijderd is van het forum door het gebruiken van een merknaam hoor…

vanmorgen naar gemeentehuis geweest om mn rijbewijs te laten maken. woensdag ochtend ben ik dan eindelijk echt in bezit van een rijbewijs.

voor de geinteresseerde :wink:

Zo weer lekker getraind vanavond. Zoals een beloofd een kort verslag van hoe het ging. Hij was er. Tijdens de training regelmatig oogcontact gehad. Een aantal keer had ik zelfs het idee dat hij naar me aan het zoeken was op de baan. Maar laat ik hierdoor niet teveel hoop krijgen. Alleen het kontje he…hmmm. Alleen niets afgesproken. Heb alleen wel even jullie hulp nodig. Heb het idee om hem via de site waar we beiden op staan een berichtje te sturen. Wil daarin vragen of ie lekker getraind heeft vanavond en of ie zondag naar bios wil. Zal ik dat versturen. Hoor ik niets hierop dan wil ik het gewoon maar afwachten maar zal ik verder geen berichtjes versturen. Wat denken jullie?

heej bloem laat je nog wel eventjes weten welke schoenen je gekocht heb.

zo morgen alweer donderdag wat gaat zo’n week eigenlijk hard he.
Nou nog 2 en halve week gelukkig en dat turkey time!!!:dansende banaan:
jippie!!!

Groetjes jac

Ach ja ik zou het doen waarom niet?
Wat heb je te verliezen!!! DOEN DOEN DOEN!!!

Gewoon doen Linda,net wat jac zegt wat heb je te verliezen en misschien is hij wel heel verlegen.Maar heb je niet gewoon zijn email adres of met het perse via die site ??

@turkije-lover: heb helaas geen emailadres van hem