@Viva: We zijn hier ooit een topic gestart over bikini’s. Heette dat niet bikinitime? Help even langere lezers van dit forum.:biggrin: Misschien kun je daar nog tips vanaf halen.
Anders kijk even op wehk****, neck******, ott* of Bon Pr**. :idea:
@Viva: We zijn hier ooit een topic gestart over bikini’s. Heette dat niet bikinitime? Help even langere lezers van dit forum.:biggrin: Misschien kun je daar nog tips vanaf halen.
Anders kijk even op wehk****, neck******, ott* of Bon Pr**. :idea:
thanx ladys ik ben nog niet zo lang hier actief dus die onderwerpen heb ik allemaal gemist, ik ga zoeken op het forum
@roanna: hoe was het werk? ik was vandaag vrij maar weer lekker druk geweest, ga nu effe douchen en me opnieuw opmaken want je weet wel waarvoor/wie
@cynthia: hoe ziet je nieuwe bikini eruit? ik wil volgende week woensdag op pad gaan, heb nl ook dat probleem met topje en broekje
@Linda: Ik zat net aan je te denken, over dat van vanavond.
Echt waar. Ik dacht ook al dat je een vrije dag had, omdat ik je online zag om deze tijd. Bij mij op het werk was het zoals gewoonlijk. Lekker druk maar altijd wel gezellig.
Linda, hopenlijk is hij er en zet 'm dan op he.
Vanavond even weer een kort verslag van je he?
@Cynthia: R***** heeft morgenmiddag 2 maal ergens een soll. gesprek. Beide bij een reisorganisatie. Ik laat je nog wel weten hoe het afloopt.
Linda,zet hem op he,ik hoop voor je dat hij er is en ook wat zegt.Hij heeft je nu lang genoeg laten wachten
@ Linda: oeee, ik zal voor je duimen!!
dank jullie allemaal hoop dat jullie duimen mij vanavond zal helpen, hij zal iig moeten komen vanavond anders weet ik nog niets
@Linda: Succes vanaaf… laat wat horen…
@Viva: Ik heb hetzelfde probleem, maar slaag altijd perfect bij Weh en Neck
Zo net ffies geslapen, maar het lijkt alleen maar erger te worden…
@beps: dank je zal zeker wat laten horen hoop dat t snel weer wat beter met je gaat
@Linda, een zwarte met een lila bloem op mijn topje en broekje… van Espr*t… Straks weer sporten??
@Roanna, oh super!! Ben benieuwd… Bij welke reisorganisaties dan?? Dan zal ik die weer even actief gaan verkopen :biggrin:
@Viva, ik ken die problemen die jij ook kent!! Huncke**** heeft echt helemaal niks!! Vond die goude helemaal geweldig, maar ja, en geen beugels en touwtjes bij het broekje… Nee dat wordt niks!!! Had ook bij Intersp*rt gekeken, ook een leuke gezien maar die ging maar tot cup C!! Nou dat gaat niet passen hoor!!
het lijkt wel of de hele wereld mal geworden is… leuke badkleding is alleen verkrijgbaar in maatje pink…en als je hier op het forum leest, zit iedereen met de zelfde problemen…ongelofelijk toch!!!
@cynthia: ga woensdag dd maar eens naar die winkel toe ja ik mag zo weer sporten hoop echt dat ie er dit keer wel is anders word ik gek hihihi
@cyn/viva: hunke**le dit jaar echt waardeloos tot nu toe vond het vorig jaar ook echt lang duren voor ze echt wat kregen in onze maat
heb ook gekeken op hun… website daar kan je online bestellen nou 1 hebben ze er en die is dan ook nog niet leverbaar tjonge jonge, wat een service…bij weh… hebben ze wel een leuke maar aan dat broekje zit een rand die naar boven kan ik weet niet of je dat lekker kan laten zitten met zwemmen, is een beetje slordig als je boven water komt en je broek hangt ergens aan je enkels…hahahaha:redface:
Meiden ik ga…
doei Linda1980
eerst schoenen, nu bikini’s… jullie hebben het ook niet makkelijk
en ik maar balen dat ik klein ben, zo zie ik maar weer: heeft soms ook voordelen!
Vandaag te horen gekregen, dat mijn buren voor 3 jaar naar Curacao gaan verhuizen.
Had een leuke bikini gezien van Sp**Do, alleen jammer van de prijs.
owh ja bikini’s nog zo een… heb ik ook maatje onmogelijk!! vorig jaar idd wel geslaagd via zo’n online winkel, alleen wel 3/4 terug kunnen sturen! vreselijk om de goede maat te pakken te krijgen, maar goed, wel geslaagd, dus dit jaar maar weer ff kijken…
zucht… ik ben zo gaar! doe nu geen siesta meer, maar probeer op tijd naar bed te gaan, maar toch, echt…ikke moe moe moe!! heb ook last van mn hand. dr zit namelijk een bobbeltje/ hard stukje in een ader van mn ringvinger…eerst gewoon raar, nu wordt mn hand steeds zwaarder en doet het ook zomaar pijn…:disgust:
op zich nix wereldsschokkends maar die medicijnen die ik slik, geven verhoogde kans op trombose en weet ik wat allemaal met het bloed. dus vandaag maar ff bloedgeprikt… als dat al iets uitwijst, maar ja, iedereen zegty: ga ff naar de Huisarts…maar dan moet ik een dag vrij pakken… geen zin an!
anyway
maandag ff bellen, hopelijk wordt het niet erger want het doet toch wel een beetje pijn!
anyway, ben druk aan het mailen met mn nieuwe reisgenoot! heb dr zooooooooon zin an! helemaal gaaf te gek niet zo eng meer fantastisch geweldig hieperdepiep hoera ik ga!!
okeeyy…rust… ff chillen, beetje lezen, reisje plannen enz enz enz ![]()