Turkisch Tea Time Deel ......21

Nou meiden, ikke ga lekker kijken thuis… Ben giga duf. Nog een ruim uur en dan naar huis… Morgen lekker vrij…

@Bloem schoentje is er tot mt 45 dus dat MOET lukken hihi

Ben het spuuuuuuugzat

ik vind het allemaal super lief dat jullie zo meedenken en ik kan echt goed vooruit met alle tips en sites enzo!! dank u dank u dank u, maar ik denk dat hierbij de hele schoenendiscussie maar sluit, want het wordt een beetje veel zo he?? :biggrin: allicht dat we ff een subtopic moeten openen?? owh wacht…heeft nix met turkije te maken he? nou ja!! allemaal bedankt dus!!

Ik moet zeggen die zebra´s vind ik ook kicken dus, maar dan wel van een vorig leven eigenlijk…

Als je de schoenen in verband brengt met turkije dan is het mogelijk niet ?

Je hebt gewoon schoenen nódig als je naar turkije gaat haha !

Einde schoenentopic, wie begint een nieuw ?

Goede middag babbelaars
Nog snel even hier bijlezen voordat J. zo meteen uit school komt. Ze hebben vanmorgen een hordeur geplaats. Precies op tijd nu het mooie weer gaat komen. Ben helemaal in mijn nopjes, kan de achterdeur tenminste open zonder dat er een invasie vliegen naar binnen komt.

@Beps
Niet ziek worden nu het mooie weer gaat komen he?

@Bloem
Als het nu nog niet gaat lukken met de schoenen weet ik het ook niet meer.

@Fransijn
Ben je vanmiddag ook vrij of moet je toch werken als de kids vrij zijn?

@Marion: wij hebben ook zoveel last van vliegen, we wonen naast een boerderij en dat scheelt toch wel, leven de hordeuren ! hihi

@Allen: vinden jullie ook niet dat er weinig nieuwe topic aangemaakt worden ?

@Sev: Komt omdat wij hier zoveel kletsen… En over alles, huisdieren, kleding, vakantie, jongens, weer, idioten(ik dus)

@Beps: hahahaha ja, heb je al wat posts kunnen inhalen om zo dichter bij me te komen ?

Bloem,je hebt vanavond wat te doen zie ik alle sites bekijken moet vast wat voor je tussen zitten.

Ik ff thuis om te lunchen en zo weer naar het werk

er is een engeltje voorbij gevlogen

Bloem: heel veel succes met uitzoeken en zitten een paar schone\mooie bij

Weer op het werk.Net te horen gekregen dat me collega is bevallen van een gezonde zoon.Dus beschuit met muisjes …

@Turkije-lover: proficiat voor je collega !

Zo zo, het is stil hier zeg !

Kan helaas niet lang blijven. Het is weer hollen. As usual. Maar goed over 17 dagen even een weekje genieten van de vrijheid. Lekker om daar aan te denken.

@Marion, wij werken gewoon op de woensdagmiddag hoor. Lessen voorbereiden, zelfstandig werkenkast in orde maken. Verslagen invoeren in Esis, ons leerlingvolgsysteem. Genoeg werk dus. Maar ja, juf zijn is dan ook wel erg leuk. Ik zou niets anders willen.

Zie jullie morgen wel weer.

Fijne dag verder.

28 april is de dag dat ik naar Side reizen mag.:wub:

Zoveel pagina’s volgekletst over schoenen!! Je kunt wel merken dat vrouwen hier kletsen…

@ Beps: hmm, daar had ik niet echt aan gedacht, die grote maat. Het was meer een suggestie voor de kleur, omdat er hele boel rode pumps zijn… Een vriendin van mijn moeder moet ook altijd maat 43/44 hebben en zij heeft er idd heel erg veel moeite mee altijd… Misschien vind je wat leuks voor jezelf tussen die talloze sites die men heeft gepost?

@ Bloem: op zich geen probleem dat je geen pumps pas toch, alsje zelf al lang genoeg bent? Ik ben echt jaloers op sommige langere meiden, ik ben echt heel erg miniklein.

@ Fransijn: het belangrijkste is dat je lol hebt in wat je doet! :smiley: Dan lijkt een berg werk ook gelijk wat kleiner. Je moet nog maar 2,5 week!

Ik ben ook weer thuis, ga maar aan mijn Nederlands mondeling. Ik ben bezig met al mijn cijfers ophalen om cum laude te slagen. Dat moet als ik in England wil studeren…

Net mn hond in bad gestoken, loopt er nu bij als een rat die net uit de riool is gekropen hihi en ooooo wat is hij blij dat hij mocht een bad nemen :smiley:

zo ben ik weer, zat op mijn werk en opeens een invasie aan werk, totaal geen tijd meer gehad om op het forum te lezen…
trouwens over turkije gesproken, daar is het mooi weer weet iemand hier een site voor badmode met cupmaat E en een wat hoger broekje bij de bikini…overal hebben ze een bikini met die cupmaat maar dan een broekje erbij die pas ik nog niet met alleen mijn tenen…dus help dames

Ik heb zaterdag een bikini gekocht bij de L*vera… Ook cup E en mijn broekje ook wel gewoon normaal formaat!!!

x

:crybaby: :crybaby: vorig jaar had hunckm…r nog wel leuke badkleding maar daar is het dit jaar huilen met de pet op…echt helemaal niets…

thanx Cinthia ik vervoeg mij bij liv… moet wel even kijken waar want vroeger zat er een in Delft maar die is niet meer