@turkije-lover: of is er een stie waar je die mss wel kunt zoeken haha
als je het doet heb je zekerheid… ik zou het zelf niet durven ![]()
@ Sev: jij bent echt godin van tetris!!
Linda, ik zou het niet weten of er een site is waar je dat kan opzoeken,maar misschien kun je eens op hyves gaan zoeken je weet maar nooit.Zijn naam en plaatsnaam ingeven en zoeken.Veel succes
@Linda: Gewoon doen. Dan weet je gelijk of hij het ook meent. Kijk, als hij jou verzoek afwijst, weet jij ook wel een beetje waar je aan toe bent. Dan kan je het afsluiten en verder gaan zoeken. Misschien vind je de ware Jacob dan nog wel.
Gewoon doen hoor Linda. Een brutaal mens, heeft de halve wereld zeggen ze toch? :unibrow: En anders blijf je maar kijken naar dat lekkere kontje van hem tijdens de training.
Kijken mag!
@ roannna er staat weer een nieuwe foto, succes
Ik heb het gezien besmile, maar heb geen enkel idee, zoals gewoonlijk. :biggrin: Maar ga me er zeker weer even in verdiepen.
arg… verslaafd aan tetris !!
@roanna: ja dat bedoel ik ook dan weet ik ook waar ik aan toe ben
@cristina: ik normaal ook niet hoor maar zal toch op een of andere manier moeten laten weten hoe gek ik op hem ben
@Linda dat bedoel ik.
Jammer dat het vanavond weer tot niets gekomen is. Gooi alle je zinnen in de strijd en wacht af en zo niet, dan helaas pindakaas. Ga niet bij de pakken neer zitten, maar probeer iets anders te zoeken op een site. ![]()
Ik ga hierbij ook maar meteen ff afsluiten en er eens op tijd in.
Dames, weltrusten allemaal en tot morgen weer. Groetjes…![]()
Nog een vraagje zal ik mijn emailadres erbij vermelden dat ie een reactie gelijk daar naar toe kan versturen?
Ja zou ik wel doen,dan hoeft het in ieder geval niet meer via die site.
@Cristina: i know, heb wel een aantal keren moeten spelen, vooraleer ik zo een recordscore te pakken kreeg hihi, als ik weer wat tijd heb, probeer ik opnieuw beter te doen, alvast succes ![]()
@Linda: u go girl ! Doen doen doen ! Laat hem merken dat je hem leuk vind !
@ Linda: lekker verderzwijmelen :wub:
@ Sev: hmm, t lukt mij voorlopig nog niet maar ik moet eigenlijk leren ipv spelen :(. Ik ben altijd zo snel afgeleid. Maar jouw score kom k nog niet eens in de buurt!!
De rest: slaap lekker allemaal, ikga weer richting bed!
@Cristina: ik heb het ook tussen het leren door gedaan
wanneer het niet kan/mag heb ik altijd het meeste zin in spelletjes spelen, vraag maar aan beps, die heeft me regelmatig in mn cursus moeten duwen toen ![]()
Zo, morgen namiddag maak ik Lahmacun klaar ! Ik verheug me er al op ! Maar moet smorgens eerst terug op stage, het is alweer gedaan die mooie vakantie, net nu het warmer zou komen… ![]()
Welterusteuh !
@linda…ik zou t idd gewoon doen…met je mail adress…kan ie daar op terug sturen…'t is wat jac zegt…wat heb je te verliezen?
je kan er alleen een leuke date aan overhouden zondag:D
houdt ons op de hoogte…
ik ga slapen…tot morgen!!
@filiz: niets ik ga ook slapen tot morgen
gobegamblegoble :mad:
internet er weer uit… nog geen schoenen geshopt en ‘ineens’ doet ie het weer…schiet mij maar lek hoor…grrrr
maar goed, hij doet het dus weer, wilde eigenlijk 15 uur geleden al slapen, maar ja…
@ sev, nee denk echt geen vetbultje, het zit in de ader of er net onder
@ chistina, ik dacht dat je zei dat je mn log had gelezen?? jordanie, turkije, rusland, mongolie, china, tibet, nepal, thailand, laos, campodja, vietnam, maleisie, indonesie…enz enz…allemaal 2007 ja
@ linda!! dansende banaan!! gewoon doen en kijk ff of hij ook lid is, anders dan moet je wel je email adres erbij zetten!! enneuhm…zwaai de volgende keer naar hem, lach, grijns, struikel…maar DOE iets!! jullie moeten met elkaar PRAAATTTUHHH!! Die sites zijn er voor om mensen te leren kennen die je nog niet kent, je kent hem al, stap er opaf!!!
ok…poging 511…schoenen!!
http://www.stravers-shoes.com/beheer/productlijsten/IMAGES_KLEIN/K6409.gif
nog heel ff-kes tussendoor en daarmee sluit het schoenen gewauwel echt!! duur!! why??