@ Sev: vogeltje is gevonden!! Wat leuk zo’n beestje van vlakbij ![]()
Zo zo, weer veel gekletst tijdens mn ff afwezigheid… Wilde douchen, heb ik ook gedaan, er was geen warm water meer !!! Heb nog nooit zo snel een douche genomen !
@Bloem: ik hoop dat het wat word meid ! Dat je dan je reisje kan gaan doen, met twee beter dan alleen ! Ik duim voor je !
Met slippers zie je me ook het meest ! Schoenen zijn zo gesloten, warm in de zomer, bah… Geef mij ook maar een paar slippers, lekker luchtig, ik hààt warme voetjes!
@Cris: jééj, maak dat mee ! Smijt die vrouw hem dan niet eens buiten ? Zou bij mij denk ik niet pakken !
Sterkte met je knie, zal helemaal geen deugd gedaan hebben !
@Schoenen: nou, als je maat 38 hebt zoals ik, dan is alles direct weg, moet je héél rap naar de winkel rennen als je een mooi paar schoenen hebt gezien
maar ik snap ook wel dat als je een buitengewone maat hebt, het ook héél erg moeilijk moet zijn om mooie te vinden of zo. Sterkte met zoeken iedereen !
Welke maten hebben jullie in de laarzen ? Ik wist niet dat ze bij jullie dat met lettertjes doen… bij mij gewoon maat 38 en ze zijn verkocht ! ![]()
Zo, sorry als ik iemand zou vergeten zijn :paranoid: maar heb mn best gedaan denk ik ![]()
Nu gaan opwarmen beneden…
X
Sev,dat is de kuitwijdte die letters bij de laarzen.Ik heb ook maat 38 maar moet met laarzen altijd een bredere kuitmaat hebben
Cristina,een heftig middagje dus voor je
Ik woon hier ook al een aardig tijdje en wist niet dat laarzen kuitmaten hadden…??? Vandaar dat ik nooit laarzen pas!
@ Sev: die vrouw heeft hem een keer buitengesloten en hij heeft drie uur lang op de deur staan bonzen met afwisseling van: ‘Schatje laat me naar binnen’ tot’: ‘Doe de deur open vuile *************…’. Ze hebben ook nog een baby’tje, die nog niet eens een jaar is gok ik zoo :(. Ik vind het zooo zielig, ik wou echt dat er iets was wat ik kon doen! Maar in dit soort dingen kun je je beter niet mengen.
Ja Cristiana volgens mij is die kuitwijdte deze winter voor het eerst,bij de duurdere laarzen hadden ze het al,maar nu dus ook bij de normalere prijsklasse.Ik ben er wel blij mee heb altijd t probleem dat ze niet helemaal dicht willen.
Wat je buren betreft. Met zulke dingen kun je je meestal maar beter niet bemoeien,je weet t maar nooit.Maar zielig voor die kinderen die hebben er ook onder te leiden
Dames,
Ik ga naar bed!! Mijn moeps is beneden nog gezellig door aan het feesten met dr vriendinnen, ik hoop dat ik enigszins kan slapen.
Fijne avond nog allemaal en slaap lekker. Morgen is de week doormidden!
weltrusten cristina
@cristina: weltrusten slaap lekker
@cristina…slaap lkkr
**@Cristina: Sorry, maar nog gefeliciteerd met je Moepsie. En jij beterschap met je knie. **
**Weltrusten.
Groetjes Roanna
**
@Cristina
Aan gesprekstof dus geen gebrek op de verjaardag van je moeder. Een kapotte knie (hoop dat hij snel weer beter is) en een buurman die met zijn tengels niet van z’n vrouw af kan blijven. Triest zulke figuren.
@Bloem
Vervelend als je zo moeilijk leuke passende schoenen kan vinden. Nog moeilijker als ze ook nog rood moeten zijn, moeilijke kleur lijkt me.
@cristina: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder
Ik ga ook slapen weltrusten allemaal tot morgen
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik heb ook nergens last van met schoenen en/of laarzen kopen. Heb maat 37/38 en daar is bijna altijd wel wat voor. Maar Bloem, ik zal ook eens hier en daar voor je uitkijken. ![]()
Meisjes, voor zo alvast slaap lekker enneh… Linda… morgen he? Misschien … hoop het voor je. :slywink:
ER IS EEN DOCHTER GEBOREN :king:
Oh nog niet gelezen of gehoord. Ga ik nu meteen doen. Bedankt Marion .
Hieperderpiep Hoera!!! Weer een meisje!!!
@Cristina: denk ook dat het beter is je niet te mengen in zo een gezinsruzie, hoe erg het ook allemaal is, kan er ook niet zo goed tegen maar heb mn lesje wel geleerd doorheen de jaren. Anders heb jij het nog gedaan ! Gefeliciteerd voor je mamsie
Proficiat Hollanders met het nieuwe prinsesje !
@Laarzenfreaks: Die H-maat is een breedte maat. Ook voor schoenen ed… En ja ik shop ook vaak herenschoenen cker met loafers ed… heeerlijk en lekker goedkoop
@Een Prinsesje… weer geen prins
helaas…
Ik lag er gister al om 9 uur te bed, met Geer en Goor(Zooo lachen!!)
Zo te werk, duss laterzz
Goedenmorgen!!!
@ Bloem: zijn rode pumps geen suggestie? Rode pumps zijn er in alle kleuren rood, in alle maten en in alle vormen… Tegenwoordig.
@ Beps: werkze!
Ik ga naar school, nog maar 8 lesdagen te gaan!