zo ikke ben ook weer thuis… wel wat laat. nog ff gauw de stad in. lekker mooi nieuwe beddengoed gekocht en toch op zoek naar rooie schoenen… kan wel janken :crybaby: mag wel ff he?? zucht. klote voeten. soms dat pas ik een broek of een shirtje en denk ik…was ik maar smaller, dan kon ik mn spullen in gewone winkels kopen…maar goed, dat heb ik zelf in de hand, maar die VOETEN!! de grootste maten zijn allemaal 41… en tja… laat ik nou 42,5 hebben, of nou ja, eigenlijk 43 als ze lekker willen zitten!!
en het klinkt erg groot, maar ik hebe cht niet zulke grote voeten, gewoon… in verhouding… maar echt… ik kan dus echt nergens schoenen vinden…:crybaby:
maar goed…
heel wat gemist hiero
@ weer, hier bewolkt en wind, wel een beetje plakkerig en benauwd
@ temp. island… de 1e vond ik top, goed inmekaa,r leuke mensen… daarna heb ik nog wel eens afleveringen van deel 2of 3 of wat dan ook gezien, maar hetzelfde met BB… de mensen weten dan een beetje waar je aan toe bent, en doen de meeste gekke dingen. ik denk dat sommige (trashy) stelletjes dit een goede reden vinden voor een laatste wilde geile vakantie. terwijl bij deel 1 het echt nog een relatietest was…
@ peking express. vind ik leuk!! altijd al! nu ook, door zuid amerika, vind het leuk dat ze van continent zijn geswitched.
@ belgen in dat soort programma’s (no offence sevvy) maar het lijkt altijd alsof ze de meeste debiele uitkiezen ofzo…dat taaltje!! en echt, ik weet gewoon dat ze echt niet allemaal zo spreken, maar sommige opmerkingen ook!! en idd die H’s…vreselijk…tis een GGGGGG!!
maar goed, over dialect gesproken, ikke ben echt brabant, maar spreek geen dialect, al vind ik het leuk om af en toe bepaalde zinsuitdrukkingen van hier te gebruiken. ik krijg juist vaak te horen dat ik zo accentloos abn spreek… behalve die gekke amsterdammers…die denken dat je meteen uit limburg komt (not!! no offence filiz)
ik heb dus mensen aan de lijn van heel het land en echt…tututututt…wat sommige mensen voor onzin durven uit te kramen… ik versta het soms echt niet. friesland, groningen, drenthe, zuid-limburg, zeeuwen, of plat hollands…vreselijk!! ik moet ook altijd mn lachen inhouden als ik weer zo’n amsterdammer of hagenees aan de lijn heb…giechel!!
ok…wat een verhaal alweer, heb een hoop gemist, krijgen jullie alles tegelijk!! hahaha
owh ja, beetje sociaal gedrag nog vertonen…
@ roanna, ik noem echt niet alles op de weg een lekkere vent hoor 
@ marion, jeetje, zo veel dieren!! wow!! en jullie hebben alleen een ‘knecht’?? of nog veel meer personeel rondlopen?
uhm…denk denk…ben ik erg slecht in zeg.
bruis helemaal van de happy-feelings…ookal ben ik een beetje moe. kreeg een mail van iemand die precies exact dezelfde reis wil maken als ikke!! wow…ben helemaal ondersteboven, hopen dat het wat ‘wordt’ en dan staat nix meer in de weg om gewoon te gaan…
okey, genoeg geluld
tot later