@ Beppie: kan me voorstellen dat je liever over de buitenweggetjes gaat… Ach, zo zie je nog eens wat van de omgeving waarin je leeft ![]()
Zoooooooo ikke is weer thuis … wat een luxe leven heb ik toch he ![]()
@Sev
Vreselijk he, die ene belg die het constant over zijn libido heeft. Maar daar hoef jij je niet voor te schamen hoor. Schaam me ook niet voor de nederlandse die op jacht is naar de camera’s om buiten beeld vreemd te kunnen gaan.
Kijk ik ga me stierlijk irriteren aan zo´n man… Daarom kijk ik niet… En weet je, als ze zo makkelijk alleen al aan vreemdgaan denken snap ik niet waarom mensen aan zo´n programma meedoen. BLEHHH
Voor mij nog een uurtje, en dan morgenochtend weer. Donderdag vrij. Het loopt hier langzaam af. Uiterlijk begin mei, maar ik denk al eerder… Eerst maar eens lekker nietsen en dan weer aan het werk, dus ik maak me niet zo druk
Lekker ego-bericht eigenlijk
@Beps
Ach, ik denk maar zo, die stumper is niet wijzer. Verbaast me trouwens iedere keer weer dat degene die er heilig van overtuigd zijn trouw te kunnen blijven als eerste vreemd gaan.
@Sev
Hebben een landgenoot van je op bezoek met een vrachtwagen stro. Zo’n schitterend taaltje hebben jullie.
@Marion: Ik ga dan met gekrulde tenen zitten kijken, niets ontspanning geen lol enzo… Niets voor mij!!
Nog ffies en dan zit het er weer op voor vandaag. Omkleden tanken en gaan naar huis heeeerlijk toeren dus…
Jaaa die over zijn Libido ! Begin me af te vragen of hij er wel een heeft?? Het is net alsof hij zich moet verantwoorden dat hij zo vaak aan s*x denkt… Begint echt te vervelen, net alsof hij er geen heeft lijkt me…
En die andere belg spreekt zoooo boertig ! Hij komt wss niet ver van mij vandaan aan de taal te horen maar zelfs wij hier spreken zo erg geen dialect, vooral niet als je op tv komt en een beetje geschoold bent !
Gaat er een vervolg komen op Peking express ? Kijken jullie daar naar ? Wel, die belg die een duo vormt met die nederlandse Pascalle of zoiets, die man woont ook hier niet ver vandaan en spreekt toch stukken beter
Samen met die Egbert en Jozefien, zijn ook van hier ![]()
Goedenmiddag dames.
Nou zeg, er is weer lekker bijgekletst vandaag hoor! Jullie hebben niet stil gezeten. :unibrow:
@ Bep: Waar kun je dat te weten komen dan van jou vliegtijden? Dan wil ik de mijne ook wel ff weten, onder voorbehoud dan.
Kijk je wel uit op die landweggetjes voor overstekend wild? (kerels)
Wel thuis!
@Marion en Bep: ik kijk ook nooit naar zulke progamma’s. Vind het zo gemaakt allemaal, van wat ik ervan gezien heb. Maargoed, ieder zijn/haar ding toch?.. Lekker ding zou bloem zeggen.:unibrow:
Zo, ik ga maar eens even met het eten bezig. Voor zo allemaal eet smakelijk en tot laterzzzzzzzzzzz.
Groetjes.
het dames…ben ik weer…net terug nu snel koken…vanaaf ook nog genoeg te doen…
bah…:(heb je 2 dagen lkkr niks moet je dan weer snel aan de gang…niks voor mij…ik start leiver rustig op:)
@beps…boeie…ook ego berichtjes moeten kunnen!!
@jac…idd heerlijke tijden…zo heb je nog wat van je dag;)
tja dat programma…ik kijk er ook niet na…vind het flauwekul
@sev…ja…sevvie…dat dialect…ik schaam me ook altijd als een limburger aan het woord is bij bijv RTL4…jeetje…dan merk je pas dat wij zoo anders praten…terwijl ik datr gevoel helemaal niet heb als ik met een hollanders sta te praten…
tot laterzzz
goedemiddag,
Zo heb de eerste dag er ook weer op zitten nog 2,5 te gaan en dan weer weekend!!!
Ik kijk zo af en toe wel eens naar dat programme kan niet begrijpen dat mensen daar aan meedoen hoor,dan vraag je toch om moeilijkheden???
groetjes
@Filiz: Kijk er ook niet altijd naar, het is idd een stom programma, maar op de een of andere manier beland het altijd op die post, gewoon voor ik slapen ga, leg ik tv nog eens ff na en zap ik en komt het op dat programma, en het is idd stom, belachelijk enz… Volgens mij doen ze er gewoon aan mee om een reden te hebben om hun relatie te beïndigen omdat ze te laf zijn het gewoon uit te maken… ah ja… Ieder zijn eigen ding…
@Roanna
Ach je moet iets kijken toch? Het voordeel van zoiets is dat je niets mist als je een aflevering niet kan kijken.
@Filiz
Heb niet zoveel moeite met ons dialect, probeer zo ABN mogelijk te praten als het nodig is maar die zachte g blijf je toch horen. En daar is toch niets mis mee?
@Marion: die zachte ‘g’ heb ik ook haha, je hoort het verschil niet tussen een g en een h. mn zus daarentegen zit met veel Nederlanders in haar klas en begint al aardig met de goedhorende ‘g’ te spreken, is zooooo grappig !
Is het bij jullie ook bewolkt ? ![]()
Hey meiden kijk es:
http://www.wereldwijzer.nl/album/showphoto.php/photo/5127/cat/500/ppuser/8773
Zoek de vogel ![]()
@Sev
Hier ook een beetje gewolkt ja, heb het koud dus de verwarming net maar eens flink omhoog geschroefd.
@Marion: wel, koud is het hier niet echt, eerder wat frisjes maar loop nog in korte mouwen rond
Zo meteen enkele kilometers gaan lopen, zal dan wel warm zijn !
VOGEL GEVONDEN!!!
Mijn vriendin had vorig jaar een duivenpaartje in de tuin. Ze had alles gefilmd vanaf het paren tot het moment waarop de jongen uitvlogen. Die beestjes waren zo tam geworden dat ze echt met haar neus op het nest de jongen kon filmen. Daarna bewerkt, veel speciale effecten erin en muziek erbij (is ze erg goed in) en op dvd gebrand. Was echt mooi om te kijken.
Hoor de rest ook niet klagen dus het zal wel aan mij liggen, warmbloedig type he ;).
Lieve allemaal,
wel even e.e.a. gelezen, maar niet echt tijd om uitgebreid te reageren. Heb vanavond nog vergadering op school.
Vanmiddag weer sportdag overleg gehad, want ook dat zit er weer aan te komen.
Soms word ik kriegel van al dat geregel.
Hoop dat iedereen een leuke avond heeft.
Nog maar 18 dagen. Yes
@Marion2: Nee hoor! ligt niet alleen aan jou. Ik doe ook zo de verwarming nog ff aan. Ik ben zowiezo een koukleum dus! :biggrin:
@Sev: Hier was het ook bijna de hele dag bewolkt en vond de wind ook koud vanmiddag. Brrrr. Nee, ik vind het nog niks zo hoor!
@Fransijn: Je bent er toch maar druk mee. Gelukkig nog maar 18 dagen en dan mag jeweer. :unibrow: Heerlijk vooruitzicht he?
Dames hebben jullie het al gehoord? Maxima is vanmiddag opgenomen om te gaan bevallen van een… wat denken jullie? Ik denk een jongen. Maar wat maakt het ook uit.
We zijn alweer bijna op de helft. ![]()