@Beps
Met de MKZ-crisis waren we gelukkig niet getroffen. Zaten wel in het gebied dus een week of 8 geen bezoek gehad. Op de hoognodige bezoekjes van de veearts en de chauffeur van de melkwagen na. Met de varkenspest in 1997 hadden we nog mestvarkens en toen zijn we wel geruimd. Is echt niet om aan te zien als je dieren ter plaatse gedood worden en hoop zoiets ook nooit meer mee te maken.
Ga ook richting kantoor nu dus tot straks!
@Marion: Werk ze
@Bep: Mooie honden. In onze oude buurt liep een zwarte van hetzelfde merk. Is een lief beest.
Heb een rustige pasen gehad. Lekker in t zonnetje gezeten en weinig gedaan. Moet vanavond werken, heb dr weinig zin, maar ja.
@Marion: Werk ze… Ik ben me aan het klaar maken zeg maar. Kleertjes aan, motorkleding klaar. Alleen de haartjes drogen en de oorlogskleurtjes nog en dan gaan met die banaan…
@Toos: Heeeeerlijk zo’n weekend… Ga ik voor…
Nou ja zeg.
wil ik het lijstje weer even naar voren halen, kan ik niet meer knippen en plakken. Heel vreemd.
Nou ja niks aan te doen straks maar weer eens proberen.
Nou ik ben nog 2 daagjes vrij. Heerlijk genieten van het weer. En met dat warme weer zit ik in de nachtdienst.
Ben vandaag gebeld door mijn reisburo de vliegtijden zijn bekend maar natuurlijk onder voorbehoud.
Ik vlieg heen om 6:20. Terug vlieg ik om 20:40
Voor mij zijn dit echt droom tijden.
Gewoon de 8 volle dagen krijg ik jippieeeeeeeeeeeee!!!
Nu maar hopen dat dit zo blijft.
Mijn oom en tante hebben echt slechte tijden.
Vliegen heen 's avonds een uur of 7 en terug 's morgen om 8 uur.
Die balen!!!
Maar goed ik ga weer eventjes verder tot later!!!
GRoetjes jac
Heej toos: werk ze voor straks dan nu nog eventjes genieten!
goede morgen…
wat is iedereen alweer vroeg aan de gang!!
ik heb de 1e 4 uur vrij…over 20 minuutjes eens vertrekken ![]()
@mierre…sterkte…
@llemaal…een hele fijne dag…en tot later!!
@jac
Super joh die tijden, dat wordt gewoon een dag extra genieten!!!
@bep
Dat is ook zo gek, ik ben iig niet gillend wakker geworden, dus ik denk dat het wel gezellig was. ![]()
Jac,heb t vast voor je gedaan;)
CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Turkije lover 15 mei - Kusadasi
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië of Gumbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - misschien Gumbet
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
@Jac: Zijn supertijden. Met wie vliegen jullie? Je kunt in ieder geval aftellen. Geniet van je vrije dagen!!
@Miere: Sterkte
@Jac: heerlijk deze tijden, ik heb het ook wel eens gehad, maar meestal zijn het draken tijden, ben je altijd 2 dagen kwijt om te reizen.
Ik vertrek 3 augustus vanaf rotterdam om 10.50 uur en terug sta ik om 9.50 uur al weer in Rotterdam aan de grond. Maar ja ik ga 3 weken dus dan geeft het niet zo erg, maar met 8 dagen en je bent er dan al 2 kwijt hou je er maar 6 over
Zo meiden ikke is weer op mn werk, op de motor… Vreemd hoor, moet ik wel rekening houden met een langere tijd, omdat ik niet over de snelweg ga…
Effe snel vanaf kantoor
![]()
@Toos
Hoef niet de hele dag zoals eigenlijk de bedoeling was, nog zo’n 1.5 uur en dan weer richting huis.
Sterkte vanavond met werken!!
@Beps
Heeft dat nut dat je je haren doet als je daarna die helm op moet? Bij mij was dat altijd een ramp, haren zaten daarna nergens na.
@Jac
WAT EEN TIJDEN!!!
@Filiz
Jij ook een fijne dag.
@Marion: Met mijn haartjes kan dat wel, heeeel stijl en verder niets zeg maar… Lekker hoor getoerd…
@Jac: Vette tijden… Ikke is jaloers… Zoals het er voor ons uitziet 18.20 heen 11.20 terug… Minder dus…
@ Roanna: precies, zo is het… Als het niet lukt heb ik idd jullie altijd nog ![]()
@ Sev: dat hoor ik inderdaad wel vaker dat je naar je schooltijd verlangt… Maarja, ik ga gewoon verderstuderen, op de Universiteit dus ik denk dat ik heimwee naar het leren niet echt zal hebben… Hoop ik?? Trouwens, is er ooooooit een persoon geweest bij Temptation eiland die niet vreemd is gegaan?
@ Miere: ik ben geen ingewijde wereldwijziger, of ik weet iig niet waar het om gaat, maar ik wil je evengoed heel veel sterkte en wijsheid wensen! Wat het ook is, uiteindelijk zul je eruit komen en dan zul je de zon zien achter de wolken =). Tot dan kun je altijd steun zoeken bij ons ![]()
@ Jac: wat een geweldige vliegtijden!! Beter kan het niet!
@ Beppie: met een motor kun je toch gewoon over de snelweg?
Ikke is thuis, mijn moeps is jarig. Even snel een egootje: IK HAD EEN 9,6 VOOR FILOSOFIE EXAMEN!!!
haha, was ik wel even trots op ![]()
ja hoor…tijdens de 1e aflevering van Temp Island waren er maar 2 ECHT vreemdgegaan… heb er op gran can nog even met renzo over gebabbelt…LEKKER DING!!
@ Bloem: ECHT vreemdgegaan?? Wat is ‘echt’ vreemdgaan? En twee is eigenlijk helemaal niet veel, ik dacht dat daar iedereen altijd vreemdging…
@Cris: Ja je kan best over de snelweg, maar ik vind rijden op de snelweg gewoon niet leuk… Dus ik neem de buitenweggetjes, en dan doe je er langer over zeg maar…
@Bloem & Cristina: heb de allereerste temptation Island niet gezien, is het echt zo ? Maar ik vind deze afleveringen echt wel héél erg… Vooral die twee koppels belgen, zeker de mannen, zijn zoooooooo ‘plat’ in uitspraak en zo, ik schaam me in hun plaats !
Eventjes mn fotocamera uit de kast nemen, hier in een struik aan onze voordeur is er een nestje en mama vogel zit haar eitjes uit te broeden. dat nestje is echt op ooghoogte ! Super om te zien ! Dit is pas natuur mensen !