Turkisch Tea Time Deel ......21

Welteruste aan iedereen die gaat slapen en dit leest hihi :smiley:

Goedenmorgen op deze dinsdag maar toch de eerste dag van de werkweek…

@Roanna-Bloem-Viva: Allemaal gelijk. Langs het strand, halverwege het nieuwe deel zit een migros. Net voorbij de Mac en Burgerking(niet die in het centrum, maar die aan het Kleopatra strand. EN ook aan het ooststrand zitten ze!!) Maar er zitten zat kleine supermarktjes, en als je langs het 1ste deel zit, ff naar de Atta Turk lopen, en dan zit daar Kale supermarkt… Ter hoogte van het waterpark…

Ik moet vanmiddag pas werken, dus lekker nietsen vandaag. Mss wel lekker op de motor naar het werk straks… ja dat doe ik maar eens…

Goedemorgen allemaal,

Lang weekend achter de rug en nu weer begonnen valt niet echt mee.

M.irene,een hele fijne vakantie.

Hai allemaal,

Genoten van dit heerlijke paasweekend? Idereen goed uitgerust? Er waren er misschien ook wel onder ons die gewerkt hebbn.

Ik heb veel gedaan en ben ook nog naar m’n familie rondom Nijmegen geweest. Mama was 80 geworden, dus ja extra reden om haar te bezoeken. Aankomende zaterdag geeft ze nog een feestje.

Veel tijd met m’n kids doorgebracht. M’n dochter loopt in de ziektewet vanwege karpaal tunnel syndroom en m’n zoon met een knie die niet goed wil en veel pijn veroorzaakt. Donderdag gaat hij voor de MRI. Lekker zootje.

Nu weer beginnen, gek dat het alweer dinsdag is.

Ik wens iedereen een heel goede week toe.

Nog maar 18 dagen te gaan.:wub:

Als het goed is hangt m.irene nu ergens in de lucht, op weg naar Side. Veel plezier m.irene en geniet ervan.

goedemorgen allemaal daar ben ik weer, op kantoor maar even niets te doen…valt allemaal niet mee na al die vrije dagen

gooooooddd morning!!lekker weertje he? beetje klammig, maar komt goed vandaag! kom ik op mn werk aan…nix open, iedereen buiten, hihihhi…bewaker verslapen, die moet de boel om 7 uur opendoen…hihihi. Het zal wel weer druk zijn vandaag, dus tot later en @ beps, jouw motor doet het tenminste hahahaha!!!

@via
Welkom op het forum!

@bep
Wat een schatjes die hondjes. Ik dacht net ik zal eens googlen om te kijken wat voor hand het is, maar jij had er natuurlijk aan gedacht om een link te plaatsen.

Heerlijk weekend gehad, maar toch gaan 4 dagen ook weer snel voorbij helaas. Nu een lekker kort weekje, denk nu dat het maandag is, dus dat valt vast aan het eind van de week mee.

1e Paasdag gezellig bij mijn moeder geweest en gisteren bij de jonge geitjes en lammetjes gekeken. De kleine vond het gewelding.

@miere
Was niet bij de meeting, ik weet dus niet wat er aan mankeert, maar ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat.

wie heeft er een site waar alle hotels van Alanya op staan?

en dan bedoel ik een soort plattegrond…

Viva Gewoon naar het reisbureau gaan en een uitdraai toeristiek halen, met platte grond… ideaaaaaal!!

oke, dat ga ik dan doen, ik heb wel op google earth gekeken, daar kun behoorlijk op inzoomen, en er staan buttons bij van diverse hotels, maar een plattegrond van het reisbureau lijkt mij wat handiger…
thanx voor de tip

Goede morgen allemaal!
Nog even lekker rustig een bakkie achter de pc, heel even aan het werk en dan de douche in want moet om 11.00 uur beginnen op kantoor.

@Cristina
Beetje eng misschien maar moet ook een heel fijn gevoel zijn dat je nog maar 9 dagen naar school hoeft. Nog even zweten bij de examens en dan … een lange, welverdiende VAKANTIE.

@Linda
Jeetje hij doet er zijn tijd over zeg!! Is ie verlegen misschien?

@Sev
Hier is Temptation Island ook weer begonnen, komt vanavond weer. Kijk ook telkens weer. Verbazend hoe snel sommigen de fout in gaan.

@Miere
Sterkte!! Hoop dat je je snel weer beter voelt.
Komen weinig kinderen bij de lammetjes, ook zo min mogelijk mensen bij de geiten trouwens. Houden na de MKZ-crisis bewust de boel wat af om ziektes te voorkomen. Is altijd een heel gedoe als er vreemden de stal op gaan, moeten bedrijfskleding en -schoeisel aan want je weet tenslotte nooit waar iemand van te voren geweest is. En wil je het helemaal officieel doen moet je ook nog een bedrijfsregister bijhouden. Van iedereen die op het bedrijf is geweest worden de gegevens genoteerd en ook of ze de laatste tijd andere bedrijven (of kinderboerderijen) bezocht hebben. De spontaniteit is er dus een heel eind af.

@Beps
Lekker he, dat je weer op de motor naar het werk kan?

@M.Irene
HEEL VEEL PLEZIER IN TURKIJE!!!

@Fransijn
Wat vervelend dat je kids zo in de lappenmand zitten. Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op met ze.

Gewoon 2 rijlessen nemen en je bent er weer doorheen, je moet wel blijven rijden hoor anders durf je helemaal niet meer, mijn schoonzus heeft al 25 jaar haar rijbewijs, en die durfde ook niet meer, voor haar verjaardag heeft ze toen van de kinderen 2 lessen gekregen, nu sjeest ze weer overal naar toe…
Mijn moeder heeft toen ze 64 jaar en 3 maanden was nog haar rijbewijs gehaald, omdat mijn vader invalide werd en niet meer mocht rijden… dus hou het bij…anders is het echt zonde van je geld geweest:thumbsup:

Gelukkig heb je daar met hobby schapen en geiten geen last van.

@MK116
Is ook niet te vergelijken. Hier lopen momenteel zo tussen de 1000 en 1100 dieren, moet je toch niet aan denken dat die een besmettelijke ziekte krijgen.

@marion
Dat is ook zo hoor, zeker met al die ziektes van de afgelopen jaren word je natuurlijk ook een stuk voorzichtiger.

@Marion: Ik zou er ook niet aan moeten denken dat die ramp weer terugkomt!!! Waren jullie toen getroffen?? Vreselijk, zie zo alles weer op het netvlies komen, al die ellende mensen dieren(of wat er van over was) VERSCHRIKKELIJK!!!

@MK: Maar idd met de kids is het prachtig naar een kinderboerderij te gaan en te knuffen met de beestjes daar!!!

Ik ga me maar eens aankleden… zo naar mn werk(ach heb nog ruim een uur hoor hihi)

[quote=beppie1;146635
@MK: Maar idd met de kids is het prachtig naar een kinderboerderij te gaan en te knuffen met de beestjes daar!!!

Ik ga me maar eens aankleden… zo naar mn werk(ach heb nog ruim een uur hoor hihi)[/quote]

Sinds we dat kleintje hebben, kan ik zo genieten door alleen maar te kijken hoe zij geniet. Het geluk zit 'm in kleine dingen zeg maar…

Ik weet nog al de dag van gisteren dat je nog maar een paar uur moest werken en dan een hele week vrij had, en nu… hele week alweer voorbij en is het gewone leventje weer begonnen.

Oh ja Beps, ik heb van je gedroomd… ben alweer vergeten wat precies, maar zo zie je maar, de WW’ers spoken zelfs 's nachts door m’n hoofd. :stuck_out_tongue:

@Mk: Hihi, en je weet niet eens echt hoe ik klink en eruit zie(zeg maar hihi) Hoop dat het een gezellige droom was, want ik ben voor paard afgekeurd…:biggrin: