Turkisch Tea Time Deel ......21

oke, Viva, gaan we:

Ga naar boven, in de balk WW account, klikken. Dan naar controlepaneel, en daar klikken op lidmaatschappen… dan moet je blogger worden. Als je dat eenmaal bent kan je een handtekening maken…
Sterkte

He, hartstikke bedankt beppie

het is gelukt, ook wel een beetje met behulp van mijn dochter, die zit op een ander forum, en daar hebben ze hele leuke emoticons.

@ Beps: wat een schatjes!! Yuki… hihi. Nu nog maar wachten, september is nog lang =(

@ Marion: Gelukkig heb jij het ook naar je zin gehad dit weekend! Af en toe uitrusten is inderdaad ook wat je nodig hebt soms ;).

@ Bloem: beetje stiekem aan Roanna vertellen wat je allemaal uitgevreten hebt met de accountant en ons laten raden he ;);). Ik hoop dat je je hebt vermaakt, gnagnahaha!

@ Viva: haha, ik moest gelijk lachen toen ik die dansende cheerleader-emoticons zag!

Ik ga weer naar bed, ben laatste tijd nogal moe. Morgen weer naar school, nog maar 9 dagen te gaan… Ik realiseer me nu pas dat ik nog maar 9 officiele schooldagen heb op de middelbare school, daarna vrijstelling om te leren, daarna examens en daarna… OP NAAR HET ECHTE LEVEN…!!! haha, beetje beangstigend is het wel.

welterusten christina, lekker slapen

weet een van jullie trouwens aan het Kleopatrastrand in Alanya een supermarkt te zitten, zo ja is dat een grote en hoe en waar zit hij.
Ik ben reuze benieuwd, in Mahmutlar daar had je wel een grote supermarkt, en als ik mij goed herinner “moet even 3 jaar terug denken” is er ook een supermarkt in de buurt van het monument van Ata Turk, maar ik weet het niet zeker.

de migros zit halverwege

Ja Migros zo was de naam ik kon er niet meer opkomen, dat is volgens mij een vrij grote winkel nietwaar.
:biggrin:

@Linda: Sund zeg, dat het vandaag weer niet gelukt is hem te zien. :thumbsdown: Nouja, het voordeel van 2e paasdag is, dat het overmorgen al weer woensdag is en je misschien weer kans maakt. :wub: Ook jammer dat het parcours vandaag niet best was. Nouja, volgende keer beter toch?

@Cristina: Ja, is wat he, dat je dan zomaar het leven ingaat? Maar meisje, het leven kan ook leuk zijn hoor. Het is maar wat je er van verwacht en van maakt. :wink: Tegenslagen zul je altijd tegen komen, maar problemen zijn er om opgelost te worden. En anders heb je ons nog. :unibrow: Toch?

Viva& bloem: Die Migros heb ik ook weleens gezien. Is dat niet richting de Mac, die ook aan het strand zit? Achja, ik hoefde er nooit te wezen, want ik zat in een hotel en kreeg daar genoeg van alles. En in Oba zaten we wel in een apart/hotel, maar daar deden we de boodschappen altijd bij de buurtsuper.

@Marion: Leuk dat je er ook weer even was vandaag. :wink:

@roanna: idd nog twee nachtjes slapen en dan is het alweer woensdag hopelijk komt ie dan wel trainen en zegt ie ook wat natuurlijk, heb nu voor het tweede jaar dit parcours gelopen vorig jaar was deze wedstrijd mijn allereerste hardloopwedstrijd ondanks dat ik het geen fijn geen parcours vind doe ik volgend jaar gewoon weer mee. over twee weken doe ik mee aan de enschede marathon, dan ook 5 km als het dit jaar goed blijft gaan met lopen mss volgend jaar met de wedstrijden 10 km lopen

@Cristina: jeetje, eens je van de middelbare school af bent, begin je te beseffen dat je oud aan het komen bent ! hahahaha nou, profiteer maar van die laatste daagjes, ooit komt er een dag dat je het weer gaat missen (was bij mij althans…) hoe beu je het mss nu ook bent…

@Viva: vind je je weg al een beetje hier op WW ? Heb zo een idee op welk forum je dochter zit aan de emoticons te zien :wink: Wij hadden een hele leuke, de ‘dansende banaan’ maar die is er niet meer, helaas… Nietwaar meiden ?

In de Migros in Marmaris ben ik ooit es geweest, in het hotel kregen we altijd van die heerlijke rozenconfituur, hééééél goed voor de lijn ahum maar kom, ik wilde die ook voor thuis, wij naar de Migros gegaan, ikke 2 potten meegebracht haha, moet er bij zeggen: het is 3 jaar geleden en heb ze nog altijd in mn kast staan… Ze zijn nog een jaartje goed, maar het smaakt beter in Turkije dan hier… ahja… :smiley:

Ikke ga zo mn bedje in, mss Temptation Island bekijken, bij jullie NLrs ook weer op tv ?? Nou, eigenlijk is er nx spannends meer aan want euhm…ze gaan toch altijd vreemd :delete:

nee de mac zit toch echt midden in de stad…
de supermarkt die ik bedoel is idd behoorlijk groot, volgens mij was het toch de migros?? haal die namen altijd doorelkaar, maar zit echt halverwege eurohotel (begin kleopatra strand) en de kermis (einde kleopatra strand) dus halverwege de strook die ze kleopatrabeach noemen…
ach gewoon een lekker stukkie wandelen…dan kom je er vanzelf…
iemand het lijstje onlangs nog gezien??

@ Sevgilim ik weet niet welk forum jij bedoeld maar mijn dochter zit op bokt. Dat gaat over paarden en weet ik veel

@Viva: ah oepsie :wink: dacht dat het een ander turkijeforum was of zo, hebben ze nl ook die emoticons :smiley:

M.Irene: 10 april - Side :turkey:

CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura

Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Turkije lover 15 mei - Kusadasi
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië of Gumbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen

Bloem: 2 juni - misschien Gumbet
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris

MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya

Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet

Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: 25 december - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

owh ja…truste allemaal!! ik heb hard gewerkt vandaag, dus ikke ga van mn welverdiende rust genieten! morgen enzo weer werken blegh :retard:
dus…slaap lekker en tot morgen!

@Bloem: slaap lekker ! Droom zoet :wink:

Een turkse vriend uit marmaris houd me bezig, dus nog ff mn bedje uitstellen …

Hoi allemaal, ben ik ook weer even.
**
@Bep, wat een leuke hondjes, maar wat jammer dat je zo lang op moet wachten, ik zou dat niet kunnen hoor. Als ik iets wil wil ik het ook meteen!!!
@Viva Turkije, ook van mij welkom!
@Linda, volhouden meid, de aanhouder wint!
@Marion, gezellige boel zal dat zijn bij jullie, al dat jonge spul, heb je niet hele hordes kinderen over het erf om te kijken?
@ Bloem, al aan het hobbiën?
@Cristina, succes met de laatste schooldagen!
@Roanna, meid, bloesjes al gestreken?

Met mij gaat nog steeds hetzelfde, ingewijdde meetinggangers, het wordt eigenlijk alleen maar erger! Zal toch een oplossing moeten vinden, maar dat valt niet mee.
*de paasdagen hoofdzakelijk werkend doorgebracht, weer extra geld verdiend, hopelijk voor een weekendje Istanbul:paranoid: *
En anders voor de vakantie in mei naar ortakent. we gaan wel wat afspreken, hoor Cyn!
Nou, goede werkweek allemaal, ik maar drie daagjes, vrijdag alweer vrij, voorbereiden voor het gezamelijke verjaardagsfeest van m Hubbie en mij, a.s. zondag.
Dooooeeeiiiiiiii, Mar

Zo ik ga onder de wol, morgen weer werken, als het niet te druk is op mijn werk, ben ik wel weer online, iedereen bedankt voor het welkom heetten.
Truste…

ook ik kom ff goede nacht zeggen…
tot morgen!!

Voor iedereen die naar bed gaan, weltrusten en slaap lekker.:wink:

@Miere011: Och meid toch! Sterkte ermee hoor en volg je hart, maar gebruik ook je verstand. :wink: Je weet wel wat ik bedoel he?

Ja hoor inderdaad, net ff de bloesjes en sloofjes gestreken. :thumbsup: We zien d’r weer netjes uit deze week.

@Linda: nou, ik vind het knap van je hoor. Ik doe het je niet na. :drugged:

Dames, ik ga er ook vandoor. Weltrusten en werkse ze allemaal weer morgen. Alle anderen die niet werken, sterkte met leren of wat dat ook. Doe jullie best. :wink: