Turkisch Tea Time Deel ......21

hey dames…

wij hebben maar weer eens verloren…helaas…
maar mag de pret niet drukken…zeker als ik bedenkt dat ik over 32 nachten alweer in turkije ben:D bij askim:D

@cyn…das waar…jij hebt dan nog lkkr wat te goed!!

@bloem…ww is idd een deel van mn dag geworden…zou jullie niet meer kunnen missen!!

@sev…jeetje ja das toch wel schrikken als je zo iets op tv ziet…daar denk je helemaal niet aan als je lkkr in kusadasi op t strand ligt

@dia…klinkt gezellig allemaal!! leuk je weer ff te horen…en extra uren maken is natuurlijk mooi meegenomen

@roanna…veel plezier in het tuincentrum

@besmile…idd eens leuk om daar mee te doen lijkt me

@crazymar…vind het samen ontbijten soms veel gezelliger dan samen aan het diner zitter…veel plezier op de verjaardag van je buurman

@vivaturkije…welkom op dit forum!! lkkr meekletsen>>gezelligheid gegarandeerd

wij gaan vanaaf bij oma eten…eens kijken hoe ik het komende uur ga opvullen…tis idd wel heerlijk weer voor de tuin

Wedstrijd goed gelopen 5 km in 31.21, veel tegenwind en niet een echt fijn parcours was maar klein gedeelte op asfalt rest onverhard, over twee weken doe ik de km in enschede hoop dan weer iets van mijn tijd af te halen, parcours dan geheel verhard.

Over half uurtje naar mijn ouders we gaan met z’n vieren gourmetten

Oh ja nog vergeten te melden heb hem niet gezien vanavond maar effe in uitslagen kijken of ie stiekum toch meegedaan heeft was megadruk of hij was er niet of was er wel en heb m niet gezien. ik ga tot vanavond

Het hotel Sultans Dream ligt vanaf Antalya gelijk aan het begin van het Kleopatrastrand volgens mij 2e straatje in dan de bocht om en dan ligt hij rechts op het hoekje, je kan hem bekijken op www.sultansdream.com.
ik ben Al 3x in Alanya geweest. 1x net na de tunnel en 1x in Mahmutlar.
Maar nog nooit in Alanya bij het Kleopatra strand

Hallo allemaal

@Viva: Welkom op dit fantastische forum… hoop dat je het volhoud, gewoon meedoen, je kan toch niet altijd mee lezen en niet antwoorden hihihi!! Ik ben Bep, en klets erop aan… Zeg wat ik vind, niet altijd vriendelijk, wel eerlijk en oprecht… Sorry op voorhand als ik je kwets, soms is dat gewoon zo…

@llemaal: We zijn eruit!!! Het word een rode Shiba Inu!!! We hebben een fokker in Almere benaderd, en 1 in Sliedrecht… We gaan het zien…

Ik heb geeeeeen ideee hoe ik foto’s op de site krijg, dus gewoon ffies kijken op de volgende link

Dan de rode kleur, niet black and tan dus… Ohh zooo lief, de hele dag geknuffeld en dat willen ze ook wel hoor… 1 duwde steeds met zn pootje op mn knie als ik niet doorging met kroelen :wub:

Spreek jullie nog, ga eten maken en ff met hubbie praten

@Beps: super die honden ! Zien er echte lieverds uit en precies iets voor jou lijkt me ! Laat je het weten als je echt er eentje hebt uitgekozen ? :wink:

@Viva: welkom op dit superverslavende forum !!!

@Sev: we wachten tot er een nestje is waar een teefje in zit wat voor ons is. Dat komt waarschijnlijk pas eind van de zomer… Tot die tijd is het wachten… Maar… ZIJ KOMT!!! Yuki… dat lijkt me een leuke naam voor haar hihihihihihi

owh wat een dotje!!! lieffffffffffff!! ikke kom meteen langs zodra je dr hebt!! (dus wel ff voor sept aub!!)
lief lief lief

ik heb een zalige middag gehad :biggrin: hopelijk iedereen!! hahahaaa

owh ja, @ beps, je hebt ook nog pm

Ook goedenavond allemaal.

@ Bep: Dat ziet er leuk uit Bep. En ik maar denken, dat jullie op zoek waren naar zo’n k*********je! Dit ziet er heel wat stoerder uit! Hebben onze buren hier verderop ook en dat is zo,n lieve lobbes. Ligt de hele dag maar in het zonnetje met dit weer.

@Bloem: Vertel. Is je accoutant weer geweest? :lol: :stuck_out_tongue: Klopt alles nog? Of was het iemand anders? Hoezo nieuwsgierig? Ikke…? Nuh… hoor!

@Vivaturkije: Wij hebben in het centrum gezeten tegenover het waterpark en vlakbij het Kleopatrastrand en een keer in de wijk Oba bij het Ooststrand. Beide goed bevallen.

Beps,Leuke hond hoor ziet er erg leuk en lief uit.Nu maar wachten of er een teefje tussen komt te zitten voor jullie,maar dat zal vast wel.

Vivaturkije,welkom hier.

@Bloem: PM gelezen… en beantwoord

@Roanna: Ach kan niet elke hond dat K*********n??? hihihi, maar laat maar, deze stoere dame hoeft dat niet te doen van mij :hihi: Ze zijn zooo liefff zooooo liefffffff en maar knuffelen de hele middag… Met iets van 15 dames en heren gekroelt vandaag… (jaaa een ware gangbang)

Eten op, hubs ligt badeend te spelen… in onze eendenbadkamer… zal hem eens een bakkie gaan brengen(hij moet nog wel een klein duwtje in de rug, trekje over de streep…)

@beppie…dat zijn idd hele leuke beestjes om te zien!!

@ beps…heeft ie toch nog iets van je nodig?? enneuhm…moet het beessie dan nog geboren worden?

@ roanna, pm

de rest…mmm…heb net lekker gekookt en gegeten!! heerlijk zo’n eigen keukentje!!

@Bloemmie: Zelfs nog gemaakt… hahaha… De mams word of in juli loops(Almere ongeveer) of in september(sliedrecht) en dan nog 9 weken dragen en 7-8 weken voor ze bij ons komt… duszzzz

@Bep: Ach Bep toch!!!:biggrin: Jij bent me er een. :crybaby: :unibrow: Ik geloof je zo.

Nou, ga maar lekker ff koffie brengen aan hub, anders krijg je nog een eend, ipv een hondje.

O ja, kep mooie plantje in de tuin hoor. Het was wel druk, maar te doen.

@ beps…owh misschien ben ik dan alweer terug :biggrin:
@ roanna, ikke heb hier nu ook planten…ben ik echt niet gewend…hihi…

@bloem: Staat zeker wel gezellig he? Wij hadden ook even voor onze zoon en vrouw, 2 plantenbakjes met leuke plantjes erin meegenomen om aan het balkon te hangen Staat toch meteen alweer een stuk gezelliger. Gelijk ff een bakkie gedaan daar. :slywink:

Hey meiden!
Als eerste maar eens alles terug gelezen. Was een hele klus maar wilde wel weten wat jullie allemaal meegemaakt hadden.

Allemaal fijne paasdagen gehad?
Gisteren naar mijn zus geweest, zwager was jarig en moesten al om 11.30 uur daar zijn. Erg vroeg voor ons, dus vroeg op en aan het werk. Daarna vlug de douche in en op pad. Eerst eieren gezocht met de kids en daarna gebruncht met de familie. Hub tussendoor nog naar huis om te kijken of er nog beestjes geboren waren maar gelukkig rustig gebleven. Konden we lekker lang blijven en hebben dat dus ook gedaan. Tegen middernacht naar huis gegaan, nog even de diertjes gedaan en het bed in.
Vanmorgen rustig aan gedaan na het werken en na de middag even gewinkeld voor hub, was leegverkoop bij de lederwinkel dus een leren jas gekocht voor de helft van de prijs. Daarna ff iets gedronken op terras, kon eraf na die meevaller, en toen … even lekker liggen luieren (uiteindelijk pitten) op de bank. Was daar even aan toe.
Nu nog even de was opvouwen en nog even naar de beestjes. Morgen moet ik de hele dag naar kantoor dus dat kan maar gebeurd zijn.

@VivaTurkije
Welkom op osn gezellige, verslavende forum

@Beps
Wat een schatje zeg, die badeend. Geintje … het hondje.

@De rest
Love you too!!

Mijn dochter zit te kwijlen achter mij wat een droppies :wub:

Help, even een vraagje tussen door hoe krijg ik in godsnaam een onderschrift ik heb al in de helpfunctie gekeken, maar kom er niet uit, het moet in mijn profiel veranderd worden maar ik heb geen idee waar:crybaby: