mogguh!!
ikke weer eens ‘op tijd’ wakker, anders lig ik vannacht weer duimen te draaien als ik wel moet slapen.
@ vivaturkije, welkom, je staat al in de lijst. Vooraan kleopatra strand (richting centrum) heb je alleen die hele dure winkeltjes, van die toeristen marktjes, makkelijk als je snel iets nodig hebt, maar ik zou toch ff de moeite nemen om een stukje verder te gaan
@ cyn, geeft nix hoor, weet precies hoe je je voelt. vorig jaar rond deze tijd dacht ik nog dat ik in turkije ging wonen. zucht…istanbul…
nu lekker weer! heb zin om iets te doen! hihihihi…
misschien fiets ik wel ff naar mn ouders (25 km) maar ja…dan moet ik ook weer terug :retard: busje rijdt vast ook wel…:biggrin:
heb alleen niet zo’n zin om ze te zien…maar ja, ze hebben tv met dvd speler…en ikke niet…
denk dat ik maar weer lekker op mn balkonnetje ga zitten :biggrin: lekker in het zonnetje!!
Zo weer terug van een poos weggeweest :retard: Hoe is het met iedereen? Leuk om het lijstje weer even voorbij te zien komen! Woensdag over acht weken vertrekken we alweer, gaat toch best snel nu!! Heb er al zoooo’n zin in!!
Lekker rustige daagjes zo. Vrijdag wezen stappen met m’n vriendinnetje. Gister naar paps en mams geweest, lekker gegeten en vandaag nog geen plannen. We zien wel. Maar zometeen wel een lekker ijsje halen!!
Aankomende week 30 uur werken, da’s wel weer lekker! En binnenkort lekker nog een weekendje weg naar het strand met vriendje :wub: :wub:
he diamond
leuk wat te horen
klinkt goed allemaal en die uurtjes werken, is toch lekker! kun je weer lekker leuke dingen mee doen!
veel plezier vandaag nog
Hey leuk zeg om bijna iedereen weer even hier te zien. Dat was een tijdje terug he Dia? Maar gelukkig gaat alles goed, zo te lezen.
Ik ga ook vandaag, denk ik, eens helemaal niks doen. Ja wat huishoudelijke klusjes en voor de rest… niks. Helemaal niks! Zit nog in mijn huispak(pyama… dus) :biggrin:
@VivaTurkije: Hartelijk welkom ook namens mij. Zijn 2 keer in Alanya geweest en vonden het super.
@bloem: Eg wel. Heerlijk om zo te zitten soms he!!! :biggrin:
Heb nu wel even een volgorde. :idea:
Nu lunchen, dan douchen en dan wou menneke ff naar een tuincentrum plantjes voor de tuin halen. Ik heb totaal geen groene vingers, maar een paar kleurige plantjes staat altijd wel leuk, als ik er zelf maar niks aan hoeft te doen. :lol:
ja daar heb ik gekeken, hij komt eruit met een 7.7 dus niet slecht, maar het zijn oude berichten van 2 jaar geleden.
Ik heb het hotel een mailtje gestuurd, met de vraag of wij zwembad zicht konden krijgen, en heb binnen 1 dag al bericht terug dat wij die kamers krijgen. dat is toch wel tof nietwaar.
Alleen Iris Travel heeft hem, vroeger was hij te boeken via Hotelplan.
@Crsitina: geluksvogel! Hier is het bewolkt :storm:
@Viva: da’s inderdaad een snelle reactie! Heb zelf meestal nooit reacties terug gehad op mailtjes met vragen over kamers :tssk: Waar ligt dat hotel ergens in Alanya?
@ Diamond: ja, begint hier ook te betrekken =(. Is maar goed ook, in de tuin lig ik maar te niksen… Jij alvast werkze komende week! Kun je hierna genieten van wat je hebt verdiend. Ik zie dat jij ook nog maar iets van 2 maandjes te gaan hebt voordat je weer naar Turkije mag!! Ik ga net een dagje voor jou weg. Al aan het aftellen?
Ik heb gisteren lang van de zon genoten. Vandaang weinig zon te bekennen. Maarja als het volgende week zo 23 graden wordt dan is mijn huid al goed hersteld.
Vandaag ook maar eens aangemeld voor een HBO Doedag.
Hoi allemaal,
Heb weer eens even bijgelezen. Iedereen doet zo z’n dingen met de Pasen. Hier aan de kust was het gisteren niet mogelijk om fijn buiten te zitten, er staond een harde koude wind! Wel heel zonnig. Nu is het iets minder zonnig, maar wel weer iets warmer. Tis oom altijd wat haha!
Ik heb vanaf donderdag vroege diensten gewerkt, dus nog zeer weinig Paasgevoel gehad. En vanavond nog een late dienst. Maat goed, we hebben wel vanmorgen een gezellig Paasontbijt gehad, mijn papa kwam ook aanschuiven, dus dat was wel erg leuk. Straks naar de verjaardag van onze buurman die 60 wordt. Ook wel weer even leuk. Ik denk dat er wel mensen komen die hier ooit in de straat hebben gewoond, dus dat wordt dan ff gezellig bijkletsen. En dan dus vanavond nog een paar uurtjes werken. Vanaf morgen een hele week vrij, jaja! Maar zoonlief in Arnhem gaat verhuizen, dus moeders wordt geacht te helpen…!! Vind t niet erg hoor, woensdag ga ik erheen gewapend met emmers en sopdoeken en zo haha. Ach, ook wel weer leuk toch! Hoe dan ook, voor de rest heb ik het helemaal niet druk hoor, welnee hahaha.
Iedereen nog een fijne rest van de 2e Paasdag gewenst. Ben benieuwd met wat voor hondje jullie uit de strijd komen Beps!
@Cristina: ben al heel druk aan het aftellen! Jij ook zeker? Gelukkig zitten we al onder de 100 dagen dus het komt steeds iets dichterbij. Kunnen we weer naar ons geliefde Alanya :wub: :wub: