@roanna: heb morgen een hardloopwedstrijd, volgens mij doet ie niet mee maar woont heel dichtbij de atletiekbaan dus wie weet komt ie wel kijken ook al zegt ie niets over mijn oproepje als ik m weer gezien is mijn dag alweer helemaal goed haha
@ Linda: dus nog steeds niets gehoord… Nog steeds in spanning… Ik hoop toch wel dat ie je morgen aan komt juichen!
Linda: Nou, ik hoop het voor je. :wub: Het is wel wat he, om verliefd te zijn en het wordt maar niet beantwoord. Hou ons op de hoogte he?
@Cristina:Eigenlijk durf ik helemaal niet meer. Heb zeker al wel 25 jaar niet meer zelf gereden. Ik denk als ik het echt weer zou willen, dat ik dan beter eerst een paar lessen zou kunnen nemen. Maar ik zie het nog wel. :disgust:
@ Roanna: ik ben beetje bang dat ik hetzelfde krijg tijdens mijn universiteitsjaren… Aangezien ik dan een arme student wordt, ver van mijn ouders of van wie dan ook met een auto… Ik denk idd dat het ook veiliger is voor jezelf alsje eerst een paar lessen neemt, maar ach, het ligt eraan hoe nodig jij een rijbewijs vindt… Tis wel leuk, maar onmisbaar?? Nee, dat niet echt ![]()
@roanna: ja is niet makkelijk hoor houd jullie zeker op de hoogte, is de bedoeling dat ik morgen de 5 km onder de 30 min wil gaan lopen, precies een jaar geleden had ik mijn eerste wedstrijd dezelfde als morgen toen liep ik er nog 35/36 min over dus al behoorlijk sneller in een jaar volgend jaar is het bedoeling dat ik tijdens wedstrijden de 10 km ga lopen
Vrolijk pasen iedereen!!!![]()
gaaap…
mogguh allemaal…net weer wakker ofzo…? ik weet het niet. heb echt de hele dag slapen, soezend, hangend, slapend, tukkend doorgebracht…:biggrin:
@ beps, vielen je cake’s in de smaak? owh en morgen naar hondenshow!! leuk!! krijg je een beter beeld van dat ras…goed over nadenekn!
@ linda, succes met je wedstrijd en de :wub:
@ roanna…gewoon doen!! op een stukje dat je goed kent. gewoon met iemand naast je die geen kritiek geeft, gewoon op een rustig moment…beetje vertrouwen krijgen.
gaap…ga denk ik maar weer verder hobbieen!! :unibrow:
ik zou morgen nog bezoek krijgen, maar heb nog nix gehoord…ejh…dan niet he? ik vermaak me prima alleentjes!
ik ga ook slapen tot morgen allemaal
Goedenmorgen allen…
Btje uitgeslapen, maar ach ik had langer gemogen van mezelffff(als ik kon :retard: )
@Linda: Goede wedstrijd…en hopelijk is het niet alleen van de buitenlucht warm maar gaat Cupido ook meedoen :wub:
@Bloem: Ach lekker toch zo’n dagje bij-rusten… had je echt ffies nodig hoor meis… En wie weet toch een gezellig dagje vandaag
@Roanna: gewoon een paar lesjes nemen en dan de weg op… Bij jou in de buurt rustige wegjes zat, langzaam opbouwen… Had ik ook in het begin. Gewoon rustig aan gaan doen, zoooovvveeeeel vrijheid…
@Cris: Gewoon de auto van de paps en mams regelmatig lenen… Van die ogen en gezicht zetten van: Achhhh ikke is een arme studentttt en julllieeee gaaaaan me heeeelpppeeeen tochhhhhh
Ikke ga hubs koffie brengen, lekker ontbijten en dan op naar Ljouwerd… Hij is al redelijk om, maar wil zeker weten dat hij het goede ras heeft gekozen…(hij,…hhaaaahahaha ik heb het weer goed gedaannnn hahahahahaha :biggrin: )
Goeiemorgen allemaal !
Ik wens jullie allemaal een stralende dag vandaag !
x
goede morgen allemaal…
wat een heerlijk weer weer:D:D
@beppie…veel succes en plezier met puppy’s kijken
@linda…succes met hardlopen
ik ga voetballen…tot straks
fijne 2e paasdag allemaal
Goedemorgen allemaal,
Ik net wakker gister wezen stappen was weer gezellig.
Linda,succes met de hardloopwedstrijd en hoop voor je dat hij ook komt.
Filiz,jij succes met de voetbal wedstrijd.
Beps,veel plezier bij de hondenshow
en voor alle anderen een fijne dag
Ow ja, bedenk ik net iets… Gisteren was er een reportage op tv over een meisje die ze zochten in Kusadasi die er vastgehouden werd door haar pooiers. Ze moest 10 klanten per dag afhandelen, ze hebben héél wat hotelnamen gegeven die gebruikt worden door pooiers en hoertjes om hun klanten te ‘bedienen’. Het ging om een Oost-europees meisje, ze had snel enkele bekende punten opgegeven en een tvploeg is haar gaan zoeken met verborgen camera’s om haar te bevrijden. Jeetje, ik schrok er héél erg van, maar ik wist al langer dan vandaag dat er daar veel oost-europese meisjes in de prostitutie zitten in Kusadasi, had ik al gehoord van mensen ginder… MIJN Kusadasi, maar ok, het komt overal voor, moesten ze een reportage maken van hier in Brussel of zo… Maar al die beelden kwamen zo bekend voor, de haven, die hotelletjes, …
Hallo allemaal ik ben hier voor het eerst, en weet nog niet zo goed hoe alles werkt, ik wil graag meepraten, wie helpt me op weg?
Ik vertrek 3 augustus a.s. voor de 8e maal naar Turkije, heerlijk ik kan niet wachten tot het zover is…voor de 4e maal naar Alanya…nu een keer in het hoogseizoen, ik ga normaal eigenlijk altijd in mei of juni. Lekker warm dus:nod: . Wie weet er een beetje supermarkt te vinden gezien van af de kant van Antalya vooraan het Kleostrand:question:
@ Beppie: wat voor ras hebben jullie uitgekozen? Enneeh, wel leuk hoor zo’n gezinsuitbreiding!
@ Sev: oo, idd, wel een beetje eng! Vooral omdat het ‘jouw Kusadasi is’. Maar je hebt ook gelijk, het is overal zo. Hier in Nederland is er ook zoveel illegale prostitutie… Overal eigenlijk wel.
@ Vivaturkije: welkom, tis hier altijd heel gezellig =). Ik zal je in het lijstje zetten!
Fijne dag nog allemaal!
Goeiemorgen!!
Ik heb toch zo’n hekel aan pasen!! Er is geen moer te beleven!!
Sorry heb niet alles teruggelezen!!!
IK WIL NAAR TURKIJE!!!
Sorry voor het egootje!
x
M.Irene: 10 april - Side ![]()
CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Turkije lover 15 mei - Kusadasi
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië of Gumbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - misschien Gumbet
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
heeft iemand wel eens van hotel sultans dream gehoord??
@Vivaturkije: Welkom!! Ik heb nog nooit van dat hotel gehoord. Heb je al eens op www.vakantiereiswijzer.nl gekeken???
X