Turkisch Tea Time Deel ......21

@ jill…uiteraard ook namens mij gefeliciteerd!! we missen je!

allemaal een goede morgen/ middag…gaap! mooi weer, werd wakker gebeld of ik zin had om mee te gaan wandelen…uhm…nou nee… dus ik heb me nog 5x omgedraaid. als het nou naar zee was geweest…maar helaas. ik ga strax lekker op mn balkonnetje in het zonnetje zitten lezen, maar zit nu nog op mn eieren te wachten…oeps…
doei!

Jill: GEFELICITEERD!!! en ik sluit me aan bij de rest.

Iedereen vrolijk pasen. Enne niet te veel paaseieren eten he. hahahaha

Groetjes jac

Zo ik vertrek naar stadion voor de derby van twente daarna eten bij oma tot vanavond allemaal

Veel plezier!!!

@ Jill: een heeeeele fijne en warme en zonnige verjaardag toegewenst!!

@ Linda: veel plezier bij de derby en bij je oma!!

Ik ben ook net terug van alle paselijke dingen… Ga vanmiddag met mijn vriend midgetgolfen.

@jill
Ook namens mij gefeliciteerd met je verjaardag.
Gaat het een beetje met je? Ik vrees het ergste, want anders kwam je vast gezellig met ons meekletsen af en toe.
Laat je, als het mogelijk is, een berichtje voor ons achter hoe het met je gaat.

JILL gefeliciteerd met je verjaardag!!

fijne pasen!!

Jill, Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop van harte dat t een beetje gaat met je. En hoop ook dat je misschien wel een berichtje hier kunt achterlaten om te laten weten hoe t met je is. In elk geval een fijne dag en het allerbeste toegewenst.

Iedereen Vrolijk Pasen, Zalig Pasen, enz. enz.

Juist een paasei te veel op :wasted:

Iedereen lekker aan het genieten van de zon.Ik net terug uit waalwijk waar het ook heerlijk weer was,helaas 2 punten laten liggen,zo nu nog ff studio sport kijken.

ik kan geen choco meer zien. Het was een heerlijke 1e paasdag.

rustige das geweest hier zo te lezen…

ik ben gewoon gaan werken…nu terug en lkkr op de bank…

iedereen nog een fijne avond…xx

Zo ben weer thuis

Ik ook!

Nou er is niet veel veranderd in de stand he Linda. Allemaal gelijk gespeeld en Fijenoord verloren. :stuck_out_tongue:

Mensen, wat was het weer druk op de zwarte markt. Ik heb weer heel voordelig, heel leuk ondergoed gekocht. :redface: En natuurlijk heerlijk broodje shoarma gegeten, waar ik nu nog dorst van heb.

Zijn jullie de dag ook nog een beetje doorgekomen?

Groetjes weer. :wink:

Visite weg, lekkere dag gehad.
Morgen hondjes kijken in Friesland… We zijn er nog steeds niet helemaal uit!!!

Hmmm, heerlijke dag!! Ik heb lekker heel de middag in de auto gereden, fantaaastisch!! Ik kan er nog zoooo van genieten (ik heb mijn rijbewijs nog maar kort, heh ;)).

Leuk om te horen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad :).

Wat zijn de plannen voor morgen?

@roanna: idd niet veel in de stand was niet echt een mooie wedstrijd vandaag maar winst was wel gewenst aangezien er nog niets beslist is

@Cris: Zoals ik al zei, wij gaan in Leeuwarden naar een hondenshow(keuringen) om ons gekozen ras nog eens te bekijken…en of er soms nog een ras is dat er voor ons uitspringt…en of er fokkers zijn die er voor ons uitspringen… dussss

@ Linda: Ja, het blijft zo wel spannend! :biggrin:

@ Bep: Nou, dat heb je ook weer gehad dan.Wat een feest zeker he? :unibrow: Ik denk dat Hub wel omdraaid, als hij van die trouwe jonge hondekoppies ziet. Succes in ieder geval, wat het ook moge worden.

@Cristina: Leuk he zo,n middagje toeren? Doen wij ook regelmatig, maar weet je, ik heb al jaren mijn rijbewijs en rij nooit, omdat ik het niet meer durf om de een of andere reden. Ik heb wel net weer mijn rijbewijs moeten laten verlengen. Krijg a.s. donderdag dat nieuwe kleine pasje als rijbewijs. Nouja, dan heb ik 'm toch voor de heb, zeg maar. :unibrow:

@ Beps: Heel veel plezier morgen… Oo, al die lieve hondjes, dat wordt helemaal wegsmelten morgen :wink:

@ Roanna: nadat ik was geslaagd vond ik het een beetje eng zo zonder rij-instructeur… Volgens mij zal het eng blijven zolang je het niet doet. Misschien moetje weer proberen de auto in te stappen… Eerst vlakbij, en dan steeds langere afstandjes??