Goedemorgen,
Owww helemaal vergeten om Geer&Goor te kijken.Dus het was weer lekker lachen Beps.Nou volgende week dan maar.
Goedemorgen,
Owww helemaal vergeten om Geer&Goor te kijken.Dus het was weer lekker lachen Beps.Nou volgende week dan maar.
@Cris: Pump moeten een maat groter… en heb jij pumps in mt 44 gezien…graag vertellen want ik wil wel een paar… Is er echt niet of mnstns 200 euri!!
Ben op het werk. Alles doet me zeer, keeltje spiertjes en en en en geloof vast dat ik niet lekker word(Ach dat was ik al toch!)
Leuk, weer een gezond meisje voor Alexander en Maxima.:ARGENTINA :NETHERLAN Van Harte Gefeliciteerd.
Het gaat weer een mooie dag worden, jammer dat er gewerkt moet worden.
Maar ja, de zon door de ramen is al heerlijk.
Iedereen werkse vandaag.
Over 17 dagen ga ik al.
nou ja…als ik pump zou willen hebben zou ik dus echt maat 44 moeten hebben denk ik…vreselijk!! en ik ben al zo lang… heb wel eens de tip gehad om in een drag-shoe-store te gaan kijken, maar daar hadden ze alleen schoenen vanaf € 350… beetje te gortig. Ik heb 4 paar wolky’s maar 43… maar die zijn plat en degelijk enzo, ook duur nog, maar toch… nee vrouwelijke mooie nette schoentjes, betaalbaar en in die maat…forget it… zucht… story of my life…dag begon goed, op weg naar het werk al weer lopen flirten met een man die me elke keer tegemoet loopt…:biggrin: i’m bad, i know…:biggrin: verder is het hier triest weer en heb echt geen meter zin…ist al weekend??
@Bloem: Weet je zeker dat je het over jouw voeten hebt??? :retard:
Hier ook zo´n dag. Ze zijn boven het tapijt aan het vervangen… en ik heb al barstende hoofdpijn… Lekkuhhh
ja…hoezo??
Goeiemorgen allemaal !
@Schoenfreaks: wat zijn pumps ??
@bloem29, probeer schoenen te vinden van het merk jana die lopen door tot maat 44 en deze vallen vrij groot, ik heb altijd maat 39 en van jana moet ik maat 38 hebben
Goedemorgen all.
@Bloem: Nog ff een tip, (miss ook voor Bep), Kijk eens op:
www.higheel.nl en dan schoenen of pumps aanklikken. Hebben ze ook grote maten en voor de liefhebbers zelfs extrafragante schoenen.
Heb dit van een collega die ook een beetje op te “grote voet” moet leven.:biggrin:
Werkse dames en voor hen die naar school moeten, doe je best en de rest, maak er weer een mooie dag van. ![]()
Oeps: volgens mij moet het www.highheel.nl zijn.
ik ga meteen kijken
hihihi…ik weet niet of er ook ECHT iets voor mij tussenzit…maar het zijn wel leuke schoenen!!
@bloem hierbij de link naar schoenenwinkel met grote maten
http://www.schoenencentrum.nl/specialsizes_d.asp?gender=f
Zo goeiemorgen ladies!!
Ik heb alles bijgelezen maar moet zeggen dat ik de helft alweer vergeten ben!!
@Beps, wat een leuke honden!!! SUPERRRRR:biggrin: :biggrin: :biggrin:
@Bloem+Beps, ik weet hoe moeilijk het is die schoenen… Ik heb 41 en dat is vaak al moeilijk!!!
@Cristina, sterkte met je knie!!!
Haha verder weet ik het echt al niet meer! Ben nu aan het werk, gisteren naar school geweest tentamen gehad>> 6.2!! Dus ik helemaal blij, (was namelijk vergeten te leren):biggrin: Daarna meteen door naar de stad… had zaterdag de Sims gekocht voor mijn playstation… Nou ik spelen, vet mooi gezinnetje met askim gemaakt haha… loopt dat hele spel vast!! Dus die gelijk weer omgeruild!! En die doet het wel!! Dus ik helemaal blij!!!
Verder nog 37 dagen… kan echt niet wachten!!!
Nou meiden ik kom straks wel weer!
X
:eek: ik weet niet hoe het met jullie zit, maar hakken van 12,7 cm…??? :retard:
gewoon op leren lopen echt, vroeger deed ik het ook, nu niet meer hoor ik breek mijn nek…
en om nog maar eens in herhaling te vallen: wat zijn pumps ?
En ja, hakken van 5 cm vind ik al behoorlijk groot ![]()
pumps zijn schoenen meestal glad aan de voorkant met een puntje en een gesloten hiel met een naaldhak
@Sev: Pumps zijn schoenen met hoge hakken, van die echte damesschoenen zeg maar…
@Bloem: Je beschrijft precies mijn problemen met schoenen. Ook ik shop vaak bij de heren afdeling… Vandaar
Ga zo ff kijken of ik die schoenen wat vind… Kom ook vaak bij Weh en Neck zeg maar, die hebben ze ook vaak…
Nou de post afmaken, kom geen steek verder…