Turkisch Tea Time 2012 deel 7

Ja goed gister zat hij… zo even bellen ik zit op t werk nl…

:dag:

Beps: :kus:

Zo wakker… Sorry dat ik zo weinig langskom hoor, maar op mijn werk kan het niet en thuis ben ik vaak zo moe!!

Denk heus wel aan jullie hoor! :wink: :kus:

Goedemorgen.

@Beps: Had het een en ander al meegekregen via FB en was echt blij te lezen en te zien , hoe hij er nu weer bij zit. Hopenlijk gaat het steeds beter. Hou ons op de hoogte graag. Jij… werkse even.

@Mexx: Weten we toch. We denken ook heus aan jou hoor, :kus: althans ikke wel. Als ik al langs ons TK bureau loop, denk ik al aan je, dus da’s bijna dagelijks. Hihihi.

@TRL: Ja, ik heb momenteel ook weinig last om hierop te komen, maar vind het alleen niet meer zo prettig lezen hier op WW. Maargoed, dat zeggen er meer.

@Viva: Jullie vast een bere gezellige avond gehad. Kan haast niet anders met zulke mensen om je heen. Hahahha. Wie weet volgend jaar weer met z’n allen. Hihihi.

Onze avond was ook leuk en gezellig en natuurlijk ook veul gelachen. Was hier ook best, voor mij doen dan een latertje, maar ben vanmorgen heerlijk dat extra uurtje langer blijven liggen.

@Raak: Bij jou ook het zonnetje?

Verder iedereen… een hele fijne zondag. :dag:

goedemiddag
Roanna : hier was het :zon02: wel, nu gaat het helaas bewolken. Jullie veel gelachen gisteren, is altijd gezond he
Trl : jij helaas niet naar je cluppie vandaag maar ze zullen toch wel winnen he
Mexx : als je wat meer tijd hebt zien we je wel weer enne tuurlijk ook af en toe op FB
Beps : gelukkig gisteravond al goed nieuwes gekregen, hopen dat het zo blijft en langzaam weer de goede kant op gaat
Fijne zondag all :dag:

mogguh ladies

@bloem
De klok ging maar 1 uur terug hoor :wink: :wink:

Ja die had ik nog meegemaakt.

Paps gaat erg goed… Nog ff verjaardag van m’n nichtje en nu slapen. Morgen gesprek met de arts, en dan zien we verder
trust all

Goed nieuws Beps!

[COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR]

En de verjaardagen nog …

[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

Beps,goed nieuws,fijn hoor.

Mexx,lekker dat het zo druk is…

mogguh

gisteren de hele dag op de wc gezeten, voel het nu ook behoorlijk rommelen… ugh

mogge
Bloem : dan was het vast een leuk halloweenfeestje:)))
Beps : super goed nieuws.
Ben gisteren naar een Afgaans restaurant geweest, dat was zaliggggg. Hadden geen idee wat we er van konden verwachten maar was de moeite waard. Gaan zekers nog een keertje terug. Nu ff het journaal kijken wat voor ellende ze voor ons in elkaar gebreid hebben

Goedemorgen.

@Beps: Dat is zeker goed nieuws. Fijn hoor. Nu even weer aan jezelf werken… kompgoeschratje.

@Bloem: He, niet leuk dus. Maar zag wel een super mooie foto van je op FB. Je ziet er geweldig uit. (al voel je je vandaag niet zo) :so:

@Raak: Nou, ik ben ook benieuwd hoor en ik denk voor velen niet veel fraais.

Veder even niet veel te melden. Wel even een vraag. Voor diegenen die nog op Windows en dan met name op de nieuwe wd 8 werken, hebben jullie daar al enig ervaring mee? Ik heb 'm namelijk voor €14,99 in optie staan, maar wil eigenlijk eerst wat meer ervaringen van anderen lezen. Op zich lijkt het me een mooi systeem, maar het moet voor deze simpele doos ook weer niet te moeilijk zijn. Ik heb 3 maanden te tijd om 'm voor die prijs te bestellen. Ik hoor het graag!

Fijne dag all. :dag:

Morge…brrrr koudddd nat en vies weer.

Beps mooie berichten tot nu toe, …gesprek met arts afwachten.
Roanna ik heb geen idee, werk niet met window 8
Raak afgaans gegeten geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen.

Weekend weer achter de rug…was heel gezellie, volgend weekend weer een reunie…nou ja reunie…J. en M. uit Amsterdam (ja ook grand uysal) komen zondag gezellig.

Nu weer aan het werk…zo geen zin…bah.

Bloemmie beterschap.

Paps thuis, hersenen ok, hart wss niet optimaal.

nu nietsen. Zooooo moe

@beps: fijn dat paps thuis is

Beps, fijn da hij weer thuis is!! :kus:

1 like

Beps : goed nieuws, truste. ! Xxx

mogge
hier niet veel nieuws, vies weertje, straks lekker in de stoel
fijne dag all :dag: