:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse[/COLOR]
[COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR]
@Beps: Fijn dat je paps weer thuis en ja… bij de onderzoeken komen ze dan meestal weer het een en andere tegen, maarja… hij is onder goede handen. Daarbij, het een heeft dan vaak weer met het ander te maken, maar met de goede medicatie moet hij toch nog jaren meekunnen. Geniet maar van ze.
@TRL: Veel plezier vanmiddag, al weet ik wel wat steppen is, maar niet gps, maar dat ligt ongetwijfeld weer aan mij. lol2
@Raak: Jij ook veel plezier in de stoel. Altijd lekker even relaxed!
@Viva: Vandaag weer oppasdag neem ik aan, dus ook genieten. :wub: En voor zondag… ook weer leuke vooruitzichten.
Hier is dit weekend een soort van Pasar Malam (bantu) in de Oranjerie en daar zijn wij weer te vinden met familie van ons en heb ook nog een verjaardag, dus ook druk zat, maar wel allemaal leuke dingen. Maargoed… het is nog lang geen weekend. Eerst morgen nog ICD en hart controles… dus.
nee tis nie echt goed. elke keer als ik iets eet doet dat mega pijn en kan ik daarna snel naar de wc. maar goed, ga eens ff kijken of dit ook op het werk kan, dus…
fijne dag all
:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse[/COLOR]
[COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR]
@Mexx: Lekker genieten dan van je vrije dag. Zoooo…opwindend weer een stukje tattoo erbij en dan…foto he!
@Bloem: Toch nog niet goed. Hopenlijk kun je het weer wel vol houden en anders weer naar huis hoor.
@Beps: Verder rustig daar bij jullie wat betreft je Pa en jezelf?
@TRL: Leuk foto’s gezien en dat was dus gps steppen en dat voel jij dus nu ook. Hihihi.
Nou, verder even niets bijzonders te melden dan dat ik al een dag of 2 met steken in mijn linkeroor loop, wat doortrekt naar mijn hoofd en keel. Straks maar even een paar molletjes proberen.
Vanmiddag voor ICD controle en cardioloog naar het ZH. Daarna griepspuit halen, dus kom de dag wel weer door.
Morge…
bloemmie beterschap hoor…
Beps paps lekker thuis, en energie, tja kopen weet ik niet …een vitaminepil wil nog wel eens helpen…toy toy meis
Roanna jij naar de pasar weet ik veel hahahaha ben niet zo thuis in de indonamen.
Raak jij lekker in de stoel…en nog een paar weekjes en dan richting dochterlief in de zon.
Iedereen een beetje in een najaarsdip denk ik.
vandaag wordt geloof ik wel een aardige dag zo te lezen, maar ja eerst zien en dan geloven.
Hij s erg geschrokken, nog eigenwijzer en vooral bang denk ik! Veel spanning bij henzelf en in huis…
ik ben gewoon moe. Loop van hot naar her te rennen, moet van alles regelen en zit tegen ivm hondenshows(geen vrij ed…)
Nee ff gewoon niet in m’n vel
bloeddruk nu laag(genoeg 115/75) dus ik ga ervan uit dat dat nu goed is.
nog 1,5 wk en dan de eerste afspraken: voorlichting en diëtist.
Beps : hou je jezelf ook wel een beetje in de gaten ? Maar hoor dat J zich nu nog eigenwijzer gedraagt pfff ouwetjes he
MK : jaja ziet er weer goed uit, hebben er zin in. Vanmiddag naar kleindochter die moet afzwemmen voor C
Mexx : jij heerlijk van je vrije dag aan het genieten maar niet geheel pijnloos want er komt een tattoo-deel bij
Viva : je kunt het geloven hoor, hier een stralend :zon02: niet in een dipje raken he
Roanna : jij ook niet pijnloos de dag door, ff prikkie halen en op controle vandaag
Trl : waren wel leuke foto’s van gisteren, nu bekopen met spierpijn haha
Bloem : sterkte op het werkt vandaag, hoop dat het een beetje te doen is