En daar zijn we weer,…
wie wil de lampjes, Ons Tooske en het lijstje even meenemen??
En daar zijn we weer,…
wie wil de lampjes, Ons Tooske en het lijstje even meenemen??
goedemorgen en gefeliciteerd met weer een nieuw deeltje, hoop dat er weer veel gelachen en gedeeld mag worden
goedemorgen!
:NETHERLANRaak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
En de verjaardagen nog …
[COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
@mk hopelijk slaat de AB snel aan en ben je snel ervan af!
zo heb even teruggelezen
MK : hoop dat je snel weer opgeknapt bent, blaasontsteking is geen grapje en mag je zeker niet verwaarlozen
Amira : dat kind is zeker niet normaal en een gevaar voor jou en de andere kinderen
Trl : en weer lekker allebei in je eigen bed geslapen ?
Beps : Rupsje weer heelhuids thuisgekomen ?
Verder weet ik het niet meer, iig voor iedereen een heel fijne dag :dag:
Mk,oww niet fijn blaasontsteking sterkte.
Raak,nou niet allebei in ons eigen bedje geslapen,C kroop vannacht weer naast mij…
Wat een verschil zeg als ik naar buiten kijk zo grauw en donker… ![]()
Goedemorgen en gefeliciteerd met het nieuwe deel.
Ik zat gisteravond al even te wachten tot… iemand even zou afsluiten en zou openenen. Hahahha. Maar, zie hier!!
@MK: Oeps…dat is zeker geen prettig gevoel en idd, daar helpt meestal alleen een AB kuurtje tegen. Ik heb het in het verleden ook weleens gehad en zelfs meerdere keren, maar met een AB kuur, was ik er meestal de andere dag weer vanaf, maar wel kuur afmaken. Beterschap ermee.
@Beps: Rubsje weer gezellig bij je thuis, dus geniet ervan. Haartjes ook mooi geworden?
@TRL: Ja, dat zal best. Hier niet zo’n geweldig uitzicht, Kennis van mij groette mij gister op FB even vanuit Side en ik zei dat ik helemaal niet jaloers was. Hahahaha .Ze zijn vrij onverwacht nog een weekje gegaan, omdat haar man in Juni daar een (bleek achteraf) lichte TIA had gehad.
C. en ik neem aan jij ook wel, goed naar jullie zin gehad he!!! Nu weer op voor volgend jaar.
@Amira: Wens je heel veel sterkte en wijsheid met zo’n kindje in je groep en dat hier toch echt een oplossing voor gevonden kan worden. Dit kan echt niet.
@Jac: Ook alweer een optie opgevraagd op??? La me raaien? lol2 Nouja…als jij het ook zeker weet, waarom niet!! Ik zag de prijzen al bij de andere TO, maar net als vorige jaren… jammer, dat het zo duur moet zijn. Dan houd het voor ons al op, maar ik zou ook daar echt nog wel een keer naar terug willen gaan, dus wie weet als ze ooit een leuke aanbieding hebben.
@Raak: Jij deze week weer nanny, dus weer gezellig met J. en je kleinkids leuke dingen doen?
@Mexx: Goed teken zo lekker druk. Toch?
De rest weer aan en op het werk neem ik aan.
Gisteren nog naar de TA geweest voor vulling, althans wat er nog van over was, laten uitboren en opnieuw gevuld en tandsteen verwijderen. ( rekening komt nog) Vanmiddag weer fysio en dan is het alweer bijna weekend. Oh, nee…:zon:
Fijne dag all.
Roanna : succes bij de fysio weer, TA meegevallen ? ik pas niet op de kids hoor, ze komen gewoon hier gezellig op visite en blijven dan slapen haha Vanmiddag heeft kleine J keepersclinic en vrijdag hebben R+J voetbaltechniektraining heel de dag. De andere 2 zijn bij hun moeder deze week
Trl : oeps dus het lukt toch nog niet om hem in zijn eigen bedje te laten slapen, jammer he
Wij wezen wandelen met de honden en de fokkervrienden.
doidmoe, rozig… Zo schapjes en op tijd naar bed: morgen een dagdienst!!
Hoi, hoi.
@Raak: Ach welja… zou kun je het ook zeggen. Gezellig op visite en dan samen met oma en opa leuke dingen doen en jij ook nog mee, neem ik aan, als gezelschap en aanmoedigen bij de trainingen. Leuk hoor voor de jongens.
Bij de TA viel het mee. Ik ben ook niet zo bang voor de TA en de fysio zijn we nu echt bezig met afbouwen. Zoiezo al naar 1 x per week en vanaf november nog een paar x en dan voor de de kerstboom staat, ben ik wel klaar, aldus de fysioman.Hihi.
Bij Blok**r stonden er al versierde kerstbomen in de winkel. Moet toch niet gekker worre.
@TRL: Leuk filmpjes gezien. ![]()
@Beps: Leuk, leuk.
Vanavond denk ik weer rondje wandelen als het droog blijft. Heerlijk. Volgens mijn fysio is het grote rondje precies 5 km.
Fijne avond all. :dag:
Zo hier ben ik al weer. Vandaag cupcakes versiert op school best veel lol gehad vooral omdat we gelijk ook aan de voorbereiding voor volgende week begonnen zijn. Volgende week maar 2 dagen les en verder vrij door kurban bayram (heeeeerlijk). Aangezien we op school niks doen rond kerst hebben we besloten om 2 dagen te doen rond feest en cadeautjes ofzo dat moet in ieder geval leuk worden
Zo meiden van harte met weer een nieuw deeltje…gaat niet meer zo hard als vroeger maar we lullen toch nog gestaagd door.
Amira groot gelijk hoor dat je zo gereageerd hebt op dat jongetje…sterkte er mee.
Mk. beterschap hoor en goed na laten kijken na de kuur anders heb je kans dat je het zo weer terug hebt, of erger…een nierbekontsteking dus pas op meissie.
Roanna ja ook met die kortingsbon krijg je nog extra korting als vaste klant dus dan is dan in totaal toch al weer 70 euri korting nietwaar. Misschien ff afwachten tot je nog een extra korting van 50 euro krijgt…alle beetjes helpen nietwaar.
Beps doodmoe, rozig maar rupsje weer terug…kom op meis…nog ff.
Mexx wist jij dat niet dan van cor en don???
Jac ben benieuwd naar de prijzen voor volgend jaar van adr…zal zeker niet goedkoop zijn?
Beps jou ouders nog niet geboekt???
Bloemmie wat vonden de collega’s van je kapsel…
Hier al weer wat blond erin…net controle lensen gehad, nog niet goed, nog anderhalve week proberen en anders gaan ze terug…voor de verte zijn ze te sterk, voor het lezen te zwak…zitten goed op mijn ogen daar ligt het niet aan, ook genoeg traanvocht waar ze op drijven dus dat is het ook niet…gewoon moeilijk moeilijk moeilijk. Dus als dit het niet wordt, gaan we gewoon weer terug naar de daglensen met dan maar een leesbril voor de kleine lettertjes en achter de pc. Dit is echt het laatste wat ik ga proberen krijg er een sik van. Het is de combinatie van cylinder, verte en dichtbij in een en wat voor het een werkt, werkt het ander tegen…blehhhhhhh, de sterkte voor het lezen is eigenlijk iets te hoog voor de sterkte voor veraf en daar zit dus het probleem. Met vormvaste lensen heb je dus geen cylinder nodig (althans ik niet) dus dan valt dat probleem af. Nou ja al met al ik denk dat het niets wordt. Dan maar gewoon verder zoals ik het al deed. Nog steeds gammel maar niet ziek…maar nergens geen zin in…en MOE, maar volgens mij heerst dat gewoon.
Nee ouders durven t nog niet aan… Ze weten niet hoe ze volgend jaar zijn…
tja das niet te voorspellen meis.
@ viva nou ja, collega’s ach… die zijn niet zo betrokken bij mn leven he. maar heb wel wat ‘reacties gehad’ van mensen die veel dichter bij me staan, en de reactie was: negeren (terwijl ze het wel wisten en keken) dus ik heb het vermoeden dat niet iedereen het even mooi vindt, maar weet je: daar heb ik echt schijt aan. ik vind het mooi, tis hoe ik het wilde hebben en ben en blij mee.
nu ff eten koken. net tochtstrips in de deur geplakt: gaat de deur niet meer dicht… fijn…
Ouders hadden trouwens wel prijsopgave gedaan. Maar of ze gaan… Ik hoop t ![]()
Viva, nee dat wist ik niet… Zal wel weer zo’n anti-reisburo aktie zijn van Corrie… ![]()