Net stiekem ook gekeken voor mei , 8 dagen voor 870 en 12 voor 1016 bij *rke
Ik had ook al even voor je gekeken. Hihihihi. Kan goedkoper toch, alhoewel… je kleine man volgend jaar ook weer een jaartje ouder is en krijg je waarschijnlijk niet meer zoveel korting.
@Viva: Ik bedoelde eigenlijk… Corrie geeft ook al €50 korting en ik heb nog een bon van €50 en als je de spelregels leest, geven ze geen korting op korting. Ik zal ze morgen anders ff mailen.
:NETHERLAN**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
En de verjaardagen nog …
[COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Zo weer op het werk en er lit een flinke stapel … Nou ja hoef ik me in elk geval niet te vervelen.
Vandaag me ouders 40 jaar getrouwd,maar die doen er niks aan…
Trl, gefeliciteerd!!
Mijn pa vandaag jarig, vanavond uit eten… Maar hoera… Cyn heeft geen smaak vandaag!! Ben zo verkouden als ik weet niet wat… Zo maar even neusspray regelen denk ik!!
Iedereen een fijne dag!! X
Verslapen ![]()
Goedemorgen.
@TRL: Back to the basic. Hihihi. Gefeliciteerd met je ouders en tja… wij hebben toen hetzelfde gedaan. Niets dus… dan even een weekje met z’n beiden naar Gran Canaria en dat is ook alweer 6 jaar geleden. Werkse!
@Viva: Jeetje… wat een gedoe dan met je lenzen he. Weer afwachten op de volgende controle en als het dan niets is… ook weer back to basic. Zo blijf je wel lekker bezig. (not)
@Raak: Leuke foto;s van je jongens op FB hoor. Die Oscar Moens ken ik niet persoonlijk. Ik weet alleen hij en zijn vrouw goede vrienden waren van ons overleden nichtje en haar man.
@Beps: Je oudesr ook al offerte gevraagd. Ik hoop en duim voor ze, dat het ze toch nog gaat lukken. En natuurlijk voor jou zelf ook he!!!
@Mexx: Gefeliciteerd met je dad en jammer dat jij dan niets aan het etentje hebt. Hihihi. Helaas!!
@Bloem: Verslapen… och moet een keer kunnen toch, maar niet leuk voor de baas. Je zal vast niet de enige zijn die dit een keer overkomt.
@MK: En? Helpt de kuur?
@Amira: Jij met leuke werkzaamheden bezig voor je school. Leuk!! Hopenlijk is de rust weer een beetje terug gekeerd in je groep.
Nou, verder weinig van deze kant te melden, dan dat ik een druk weekend voor de boeg heb, maar dat duurt nog even.
Fijne dag all…:dag:
Mexx,gefeliciteerd met je paps.
Roanna,idd daarom heeft me mams ons meegenomen naar eurodisney ondanks dat paps niet wilde haha
Mogge all
Trl : gefeliciteerd met je ouders
Mexx : gefeliciteerd met je vader en eet smakelijk voor straks als het je lukt
Viva : wat een verhaal die lenzen, daarom zet ik echt gewoon me brilletje op ![]()
Beps : snap het wel dat ze toch nog even willen afwachten met boeken, oudere mensen zijn meestal voorzichtiger en minder impulsief he. Dus conclusie……ik hoor absoluut nog niet bij de ouderen haha
Roanna : Moens was keeper van oa : az,psv,willem II en het ned. elftal. Maar ik ken hem ook alleen uit zijn tijd in Schiedam bij svv maar dat is echt al lang geleden. De ander is de huidige keeper van fc den bosch.
Jij weer een lekker druk weekend, neem aan met weer veel verjaardagen en eten in de achterhoek. Misschien wel lekkere sate’s op de bic want het wordt terug zomer !!!
Fijne dag allemaal
TRL en Mexx: Gefeliciteerd…
Ik een dagje werken, ook lekker…
btje leeg… :kus: all
@Raak: Ja, zaterdag verjaardagen met eten erbij in de achterhoek en zondag met de familie uit de straat naar de ZM, want zij moeten voor eind van de maand hun (gratis) treinkaart opmaken en wij hebben weer nieuwe kaarten en zelfs nog vrijkaarten voor de ZM.
@Beps: :kus:
Trl gefeliciteerd met je ouders en mexx jij natuurlijk ook met je vader
Vandaag een dramadag op school rampkind probeerde tot 2 maal toe een kind te wurgen en sloeg een ander kind een deur tegen haar hoofd zodat ze nu een ganzenei op der hoofd heeft. School zegt ja we moeten zien hoe we hem kunnen helpen maar eerlijk ik ga met angst de klas in
@trl
Van harte met je ouders.
@mexx
Van harte met je vader.
@Viva
Wat een gedoe met die lenzen, kijken of ze een stel kunnnen maken waardoor je wel kunt zien.
Ik heb het idee dat de AB nog niet echt aanslaat, nog maar even aankijken.
@amira
Hij is echt een gevaar voor iedereen, lijkt me dat er iets moet gebeuren want dit is niet veilig meer.
MK : niet te lang aankijken hoor wegens gevaar voor nierbekkenontsteking, sterkte iig
Bloem : ben je er al uit ?
Amira : heftig allemaal ![]()
Roanna : klinkt wel errug gezellig hoor, zondag ook en groot gelijk als je gratis kunt reizen en inkom ook al vrij hebt. Wordt nog mooi weer ook he
Beps : komt goed :kus:
mogguh
nog 1 dagje werken! dan weekend, jippie
@ raak waaruit?
:NETHERLAN**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
En de verjaardagen nog …
[COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Amira,hoelang willen ze het aan gaan kijken met dat jongetje,moet zeker eerst een keer goed fout gaan… En zijn de ouders al aangesproken?
Bloem,nog (wilde) plannen
?
Ikke wakker Rubbie vandaag weer naar Duitsland. Ikke werken.
allemaal lege dagen enzo… Werken, huishouden, en niets…
hondjes verzorgen/wandelen/en niets…
nou, meld me weer
Mogge
Bloem : parkeren haha
hier ook nix spannends behalve dat het heerlijk weertje is, wij zo naar het voetbalveld gaan om even naar de techniektraining te kijken en misschien wat leuke foto’s te schieten, dan kunnen we daarna weer eens ff heerlijk open gaan rijden. Ga richting Roosendaal want moet daar bij mijn grootste fans, waar ik superveel post van krijg, iets afgeven :)))
Fijne dag !