Goedenmiddag.
Zo, ff wat later dan anders, want we kregen onverwachts visite van 2 nichten van kokkie die hier ergens in de buurt een paar dagen logeren. Horen bij die groep die bij mijn schoonzus in de achterhoek logeren en wilden hier even een bakkie komen doen. Natuurlijk kan dat, dus kokkie en ik als een witte tornado hier beneden door de hut heen en de rituelen doe ik dan morgen nog wel ff voor we wegaan.
Oh, wat een weertje he. Zijn net terug van wat schapjes doen. Heerlijk.
@Viva: Nee, toevallig vanavond niet tippelen, want buuf heeft haar kleinkind te logeren, dus kwam ff afzeggen, maar ik ben deze week al 2x geweest, dus dan vanaaf maar even niet.
He, wat rot nou weer voor je. Nog niet helemaal in orde dus. Nou, doe maar kalm an dan. Misschien weer nodig aan vakantie toe. Je hebt toch geen zalm van Fopp** gegeten he!! Hihihi. Erg genoeg btw.
@Beps: Ik geef je ouders groot gelijk. Het kan altijd nog wel. Het is nu ook wel erg vroeg, maarja alvast een offerte opvragen kan nooit kwaad.
@MK: Gatsie… nog niet over. Dan idd goed in de gaten houden en eventueel even terug naar de HA.
@Bloem: Oe… spannend weer jij. Weer een date. Succes!!
@Jac: Heerlijk weekend voor jou en nu aan de oppas. Kan niet beter met dit weer. Lekker er even op uit trekken, lijkt me.
@Raak: Roosendaal…hier in de buurt, of die in het zuiden? Geniet van je open dak rijden. Kan makkelijk nu.
Kreeg gister via FB nog even een berichtje van die kennis die nu in Side zitten en dan vanuit het hotel, dus ik ff kijken of het misschien een optie voor ons is volgend jaar. Nou, echt niet. Mooi 5* resort, daar niet van, maar die prijzen… zelfs bij corriedon. Mij niet gezien. Dan maar iets minder luxe.
Zo, fijne dag nog allen en voor de werkenden… werkse nog even.