Turkisch Tea Time 2012 deel 7

@TRL en Mexx GEFELICTEERD BEIDE!
@beps: aan het werk. Ouders wel offerte maar ???
@roanna: stiekem ook gekeken
@viva: de prijzen vielen mij erg mee die ik opgevraagd heb.
@bloem: verslapen…

Ik dagje vrij, mijn neefje is er. Dus maar eens kijken wat we kunnen gaan doen
Iedereen een fijne dag

Ouders waren nog niet eens thuis toen ik de offerte al in m’n mailbox kreeg(zij hebben geen mail)
Nou gewoon: wat brengt t komend jaar, kunnen we het nog betalen/opbrengen om 2 weken zelfstandig te reizen. En ga zo maar door… Dus ze wachten af of ze het aankunnen en boeken tegen die tijd wel

Hello meiden.

Mk laat het voor het weekend nog ff nakijken, schiet niet op zo, en een nierbekontsteking heb je zo maar, daar kom je helemaal rot vanaf…en duurt mega lang, en doet vreselijk pijn.
Raak lekker open rijden richting roosendaal. gelijk heb je
tlr. stiekum gekeken naar mei,…ach je moet wat te wensen hebben nietwaar gefeliciteerd met je ouders.
Mexx snotverkouden geen smaak, jij ook van harte met paps.
Beps weer alleen en aan het werk.
Bloem verslapen oke…das geloof ik de 2e keer deze week hahahha
Roanna jij weer tippelen vanavond denk ik met dit mooie weer.

Ik gisteravond naar Damber en O. geweest, kom terug om half 11, krijg het koud, heel er gapen, dus lekker onder de douche gestapt wordt ik toch misselijk, dus mijn nieren eruit gespuugd…nu wel aan de rituelen zei het met de franse slag, moet beneden nog maar ben niet vooruit te branden. Dus nu ff pauze en dan daarna stoffen en zuigen en dweilen en dan vind ik het goed zo.
Bah … van mij mag het over gaan hoor, hou helemaal niet van dat gedoe.

Goedenmiddag.

Zo, ff wat later dan anders, want we kregen onverwachts visite van 2 nichten van kokkie die hier ergens in de buurt een paar dagen logeren. Horen bij die groep die bij mijn schoonzus in de achterhoek logeren en wilden hier even een bakkie komen doen. Natuurlijk kan dat, dus kokkie en ik als een witte tornado hier beneden door de hut heen en de rituelen doe ik dan morgen nog wel ff voor we wegaan.

Oh, wat een weertje he. Zijn net terug van wat schapjes doen. Heerlijk.

@Viva: Nee, toevallig vanavond niet tippelen, want buuf heeft haar kleinkind te logeren, dus kwam ff afzeggen, maar ik ben deze week al 2x geweest, dus dan vanaaf maar even niet.
He, wat rot nou weer voor je. Nog niet helemaal in orde dus. Nou, doe maar kalm an dan. Misschien weer nodig aan vakantie toe. Je hebt toch geen zalm van Fopp** gegeten he!! Hihihi. Erg genoeg btw.

@Beps: Ik geef je ouders groot gelijk. Het kan altijd nog wel. Het is nu ook wel erg vroeg, maarja alvast een offerte opvragen kan nooit kwaad.

@MK: Gatsie… nog niet over. Dan idd goed in de gaten houden en eventueel even terug naar de HA.

@Bloem: Oe… spannend weer jij. Weer een date. Succes!!

@Jac: Heerlijk weekend voor jou en nu aan de oppas. Kan niet beter met dit weer. Lekker er even op uit trekken, lijkt me.

@Raak: Roosendaal…hier in de buurt, of die in het zuiden? Geniet van je open dak rijden. Kan makkelijk nu.

Kreeg gister via FB nog even een berichtje van die kennis die nu in Side zitten en dan vanuit het hotel, dus ik ff kijken of het misschien een optie voor ons is volgend jaar. Nou, echt niet. Mooi 5* resort, daar niet van, maar die prijzen… zelfs bij corriedon. Mij niet gezien. Dan maar iets minder luxe.

Zo, fijne dag nog allen en voor de werkenden… werkse nog even.

@beps: snap het volkomen. Het is gewoon allemaal afwachten. We will see toch haha

Zo ik net anderhalf uur in het bos geweest! Neefje moe en Xandor heeft elke plas gezien dus die heeft zijn badjas aan en ligt knock out bij mijn voeten…

Ff gauw. Ff dutje doen. Canavond date. Za misschien schaatsen en/ of uit en zondag ook date

Deze week maar 1x (gister) giga verslapen maar nog wel op tijd op t werk

@raak. Ik ga besterd proberen. Lukt t niet rij ik terug voor parkerrgarage. Regen voorspelt dus hoe korter lopen hoe beter

Moe. Ff dutje doen.

Bloem : als Besterd niet lukt moet je naar tivoli garage rijden, naast de 013, dan kun je zo (bijna) droog de stad inlopen.
Super fijn weekend gewenst met al je dates :)) btw het is wel druk in de stad hoor, popronde 2012, overal bands die optreden maarre wel zo gezellig dan he
Viva : dat klinkt eigenlijk ook niet echt best, kan ook zelfs wel van de chloordampen zijn he en daarna een warme douche….kruip er vanaf maar lekker vroeg in anders
Jac : jij ook lekker buiten bezig geweest
Roanna : nee Roosendaal hier, de belastingdienst hahaha. Anders was ik ook wel een bakkie komen doen hoor ! Jullie dus gezellig ff onverwachts bezoek en ach die rituelen kunnen ook volgende week wel weer, als het vast weer regent, toch ?

@ raak nou ja, tivoli is 24/7 en vrij duur, maar ik zie het wel. en idd, die popronde, das de date geloof ik… :slight_smile:
ciao

Bloem,veel plezier vanavond en van het weekend…

Raak,je favoriete post weer weggebracht

Viva,beterschap.

Mexx,wat ben je stil,druk?

Wij morgen eerst bij het voetbal kijken van het vriendje van C en misschien smiddags naar een verjaardag en zondag naar de waarbeek 4 kaartjes gewonnen voor 17 euro via vak*ntieveilingen

Ik ziek naar huis: hoesten, zweten, pijn in hoofd en rug… Ff aankijken wat t morgen wordt…

Trl, ja enorm druk!!

Dit weekend naar rotjeknor… Ga met mams een weekendje rotjeknor met zondag concert van Jan Smit! :slight_smile:

Beterschap beps

@raak no worries geparkeerd. 3 min lopen. Top

@bloem
Veel plezier.

@mexx
Veel plezier.

@Viva
Beterschap.

@Beps
Beterschap.

:NETHERLAN**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer

En de verjaardagen nog …

[COLOR=red]**13/12 Trl *[/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
28/06 Toos
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Beps,beterschap.

Bloem,geslaagde avond gehad?

Goedenmorgen.

Wat een rust nog he!! Iedereen nog in diepe rust of al druk doende met andere dingen?

Nouja goed, ik zal er vandaag ook niet veel zijn, want ga zo snel ff aan de rituelen van gister en dan showeren en wegwezen.

@Viva: Alweer wat opgeknapt?

@Bloem Spannende en/of fijne avond gehad?

@Mexx: Veul plezier in R’dam en bij JS.

@Beps: Werkze.

@TRL: Fijne verjaardag en morgen op de Waarbeek. Moet leuk zijn van horen zeggen.

Voor de rest …iedereen een heel fijn weekend en geniet van de mooie dagen die we krijgen.

Goedemorgen meiden.

Nou ik gelukkig weer opgeknapt, gisteren echt tegen hangen en wurgen aan de dag doorgekomen, gisteravond om 10 uur mijn mandje in gegaan tot vanmorgen half 6 toen was ik dus echt wakker, en er maar uit gegaan.
Beps nu jij down…beterschap meis.
Bloemmie gelukt om droog op de date te komen of half tilburg doorgelopen voor een parkeerplekkie.
Mexx lekker genieten met mams in rotjeknorrrrr
Roanna mooi hotel maar niet te betalen, nou de zon is overal hetzelfde. Mijn idee.
en niet wezen tippelen. Zou vandaag mooi worden nou nog geen zon gezien, het dreigt hier met zware regenwolken.
Iedereen een fijne zaterdag, wij vanavond op visite…enne knuffeltje is vandaag precies anderhalf…waar blijft de tijd.

Bloem : goed zo ! hoop dat de rest van de avond net zo goed verlopen is :))
Roanna : veel plezier nogmaals met alle leuke dingen
Beps : beterschap, hoop dat je snel weer op de been bent
Viva : jij gelukkig weer wat beter, hier ook zwaar bewolkt hoor en geen zonnetje te zien hoor
Mexx : dat je het druk hebt is alleen maar leuk toch en nu lekker weekendje R’dam, veel plezier
Trl : jij ook al bij de voetbal geweest en nu naar verjaardag en dan morgen ook nog iets leuks voor een leuke prijs op het programma staan, veel plezier
MK : jullie ook nog iets leuks buiten doen als het mooi weer wordt ?
Ik zo weer naar de 2e wedstrijd en dan boodschappen doen, morgen komt zoon met de andere kleinkind lekker op visite, hoop dat we dan nog wel even in de tuin kunnen zitten want vandaag wordt het nix meer, helaas

:biggrin: