Turkisch Tea Time 2012 deel 7

Bloem,ziet er goed uit :slight_smile:

Mexx,veel plezier in rotjeknor.

Viva,gelukkig weer opgeknapt,ja de tijd gaat snel he…

beps alweer een beetje opgeknapt?

Roanna,veel plezier in het Oosten.

Raak,hier komt nu een klein zonnetje door.

Hier gewijzigde plannen vriendje van C is echt voetbal gek,loopt het liefst de hele dag op voetbalschoenen en in tenue,dus mocht vorige week bij uitzondering als 4 jarige al starten met voetballen…Maar wie had dit gedacht hij wil niet meer,pas als hij 5 is zegt tie hahaha.Verjaardag vanmiddag gaat ook niet door,C wil niet naar die kinderverjaardag,ach ja geef hem geen ongelijk zoveel heeft tie er niet mee.

Ikke op t werk… ben eigenwijs zeg maar :slight_smile:

hey ladies

iedereen zwak, ziek of kwakkelend maar wel druk in het weekend. hiero beetje uitgeslapen. slecht geslapen vannacht maar was te verwachten na harde muziek en kriebels in mn buik

had gewoon op de heen (20.15) en op de terugweg (02.15) alcohol controle. had niet gedacht dat ze er nog stonden toen ik terugging. was wel ff spannend want had wel iets gedronken maar blijkbaar was het ok.
verder heb ik een hele leuke avond gehad en zoals gezegd dus echt kriebels in de buik. heb ook helemaal geen zin meer in mn date van morgen maar wordt vast ook leuk en vind het niet kunnen maken om die nu nog af te zeggen.

eerst maar ff boodschappies doen en wat frisse lucht happen.

Hihi die Bloemmie!!! Spannend… Kan niet wachten op de verhalen.

ik naar huis gestuurd, morgen ook verplicht ziek.

ja doos… hoezo eigenwijs… hup, onderuit/in bed!

Beps : zeker een beetje veel eigenwijs en dus nu je bed in en morgen ook
Trl : dat zijn best wel heel veranderde plannen haha en zo’n mannekes zijn ook nog heel veranderlijk. Jullie nu zon, wij de 2e wedstrijd ook in het zonnetje gezeten, nu weer helemaal bewolkt maar toch wel lekker. boodschappen weer in huis, bah heb daar altijd een hekel aan
Bloem : wow en dat door een kruikenzeiker hahaha. Gewoon gaan morgen en kijken wat dat wordt, vast ook wel gezellig. ik woon hier nu 22 jaar, gaan veel weg en heb in al die tijd 3 x controle gehad, dus : echt pech, was zeker weer bij de westpoint he

Veel beterschap voor de zieken

Hier genieten van alleen te zijn maar niet heus. Manlief daarnet op de bus gezet en al verstikt hij me soms toch vind ik het huis nu akelig leeg zonder hem

Logisch Amira. Je bent niet naar tr gekomen om alleen te zitten. Ik zeg: lekker gaanzwemmen en al je fröbel troepjes in huis laten rondslingeren

@raak. Nee bij de vliegbasis. Vorige date in T. (Lang geleden alweer) ook controle. Bij westpoint idd. Nou ja. Gelukkig was alles ok

Zucht. Nu alleen denken: hoe nu verder. Snel weer iets afspreken maar wanneer??

whahaha bloem ja mijn troep is op 3u tijd al aardig verspreid geraakt. zwemmen daar is het helaas te koud voor maar ipv rechtstreeks nr huis te gaan ben ik lekker de stad ingetrokken. Ach het is maar voor 10dagen en ik gun hem heus wel een fijn offerfeest en in alle eerlijkheid heb ik echt geen zin om 10u in een bus te zitten daar ter plaatse elke dag tot een stuk in de nacht op te blijven vervolgens 10u terug te reizen en doodmoe terug aan het werk te gaan. Nee het is tijd voor amina tijd heb lekker eten gehaald en ik ga gewoon lekker genieten

Zo tukkie gedaan… Ben toch beroerder dan ik dacht… Zo ff een bakkie thee en dan de honden uit…

@beps: BETERSCHAP!!! KNUFFEL!!
@bloem: en hoe was je date? En ben je nog wezen schaatsen of…

Ik een duitse plaatkoek gebakken. Smaakt goed moet ik zeggen!
Vanmorgen gesport. Verder wat aangerommeld en nu ben ik moe van het bijna niets doen haha
Iedereen een hele fijne avond toegewenst! :smiley:

@Beps
Beterschap :kus:

@bloem
Klinkt spannend!

@trl
Alle plannen weer omgegooid.

@raak
Lekker in het zonnetje gezeten.

@Viva
Gelukkig weer wat opgeknapt.

Hier een rustig dagje, helaas geen zon hier gezien vandaag.
Hubs niet aan het werk vandaag, beetje uitslapen, boodschappen doen, koffie drinken bij mijn schoonouders en vanavond op de bank met een boek erbij. Genieten van het weekend.

@JAC
Lekker smullen.

@amira
10 dagen het rijk alleen.

MK : zo lekker luier weekend is ook wel een keertje zalig, geniet ze !!
Amira : 10 dagen het rijk alleen, klinkt ook al als een kleine vakantie :))
Jac : jij echt een ouderwetse Blechkuchen gebakken en heerlijk van gesmuld, staan in Frankfurt ook altijd bij de Duitsers op de stands,
voor mijn lijnen at ik er ook altijd van, is lecker om het op zijn Duits te zeggen haha
Beps : kopje thee doet soms wonderen, ik drink 's middags altijd groene thee, ben ik zo’n beetje aan verslaafd :slight_smile:

@ jac date was errug leuk. voor het eerst voelde ik echt iets. nu alleen kijken hoe nu verder
en nee niet naar het schaatsen. toch te duur qua reiskosten maar ik ga wel 2dg naar heerenveen in nov.
goedkoop kaartjes kunnen scoren en kan carpoolen, dus ook nog gezellig

@ amira, nee das ook nix en je hebt je school ook enzo. wat doet je man qua werk dat ie zomaar 10dg wegkan? is toch best lang…?

@ raak ik drink alleen nog maar groene thee. heb de goedkope megaverpakking die erg lekker is, maar 1x per dag doe ik die van zonnetjetuura groene thee met gember… echt ZO lekker.
had laatst zomaar zwarte thee en vond het gewoon vies. alleen nog maar groene thee hiero.

:NETHERLAN**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer

En de verjaardagen nog …

[COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

Kuch, kuch… Slaap… Zweet, kuch…
hoofdpijn, benen lam.

Blijf nog een dagje in bed.

oei beppie verzorg je maar goed

bloem mijn man vindt geen werk hier moet wachten op zijn beveiligingscertificaat dus het kan nog. Heb hem gezegd geniet ervan want het is je laatste vakantie voor minstens een jaar :stuck_out_tongue:

10 dagen alleen is inderdaad een minivakantie

Goedenmorgen.

Even nog snel voor we weggaan. Gisteravond alles al bijgelezen.
@Beps: Oei,oei… dat klinkt niet lekker. Lekker in bed blijven vandaag en de nodige medicijnen innemen en dan weer onder de wol.
Beterschap en doe rustig aan.

Alles anderen… vlinders in de buik, ander progamma, appelcake gebakken, naar de voetballen van de kids, lekker boek lezen, huis een poosje voor zichzelf enz. enz.

Even gauw de koffie opdrinken en dan op naar het station… en maar weer treinen en naar de ZM.
Iedereen een fijne dag en tot vanaaf. :dag:

oeps dacht dat ik hier al geweest was
ben een klein beetje van slag, is vandaag de sterfdag van mijn vader, alweer 6 jaar geleden, gaat de tijd toch snel. Je beleeft zo’n dag dan weer alsof het gisteren was dat je dat telefoontje kreeg :frowning:
Straks komen de kinderen en kleinkinderen hierheen
Verder een fijne dag all :dag: