Turkisch Tea Time 2012 deel 7

mogguh

@ raak :kus: het is ook mooi om bij dat soort dingen stil te staan. zo blijven je dierbaren altijd in je hart. de kids zorgen wel voor afleiding

@ amira, ja dan kan het nog.
@ beps, geen kus voor jou, gewoon weer naar bed en uitzieken…

Hello!!!

Bloem, wat een fijn gevoel moet dat geven!

Beps, beterschap!!

JS was leuk!!! Druk maar enorm leuk!! Nu lekker thuis al in bed, heb een mailtje van oude klanten gehad of ik wat voor ze uit wil zoeken… En natuurlijk wil ik dat! :slight_smile:

Nou slaap lekker all! :kus:

Net op geweest en wat gegeten en gedronken…
gaat nog niet echt

mexx geniet lekker na.

@ beps droge beschuit met thee voor jou
@ mexx is je nieuwe baan zoveel drukker…

en leuk leuk… ik vind er nix leuks aan… :frowning: zucht. getver haat dit gevoel. heb ge-appt, maar krijg geen reactie…
vandaag de date (met de ander) was een stuk minder leuk. dacht ik al wel natuurlijk maar ja… toch ff eruit geweest. maar nu wil ik mn date van vrijdag gewoon weer zien!

Kom ook nog even aanwippen.

Weer thuis van een dagje treinen en ZM. Niet veel bijzonders gescoord, dan wat scheermesjes voor kokkie en haarverf voor mij en me schoonzus. Wel een lekker patatje met een vette klodder may erop gehad. Had ik al een tijdje niet meer gehad. Mmmmm…

@Mexx: En zeker was het druk , want die kwamen in A’foort allemaal bij ons in de trein in een hele jolige stemming.
Leuk dat je “oude” klanten je niet vergeten zijn.

@Raak: Dat is zo. Al zijn we zelf toch ook al wel een aardig eindje op weg… vergeten doe je ze nooit. Die van mij zijn er al 21 jaar niet meer, maar tegen die tijd van hun overlijden, komt alles als een flim weer terug. Althans bij mij. Sterkte hoor. :kus:

@TRL: Zo te zien op FB, ook weer een toffe dag gehad.

@Bloem: He, jammer. Dan die van vrijdagavond maar even aanhouden. Hihihi. Vind het wel steeds spannend als je het zo verteld.

@Beps: Nog niet helemaal opgeknapt. Nou, goed uitzieken en niet te snel weer aan het werk gaan hoor. Beterschap weer. :kus:

Ik heb net mijn WW zakje bij het andere zakje gelegd, :tongue: en ga er ook op tijd in, want ben moe.

Tot morgen. Weltrusten.

:NETHERLAN**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer

En de verjaardagen nog …

[COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

mogguh

vandaag 21 graden, zie je het voor je??? zal wel grijs worden maar ok.
weer een nieuwe werkweek :dag:

Bloem,hoop dat je date vrijdag snel een vervolg krijgt.

Beps,beterschap.

Roanna,gezellig dagje zm gehad. En ja wij hadden ook een leuke dag,maar wat veel draai attracties zeg pffff ben ook ziek naar huis gegaan… Gelukkig kon me paps rijden.Thuis maar gelijk het bed ingedoken en nu gaat het weer gelukkig.

Mexx,lekker als je het zo druk heb,en oude klanten die komen altijd leuk.

Mk,slaan de medicijnen al aan?

Bloem, ja echt veel drukker!! :slight_smile:

Mogge
Bloem : ja lekker he die temperaturen, wij gaan vandaag naar Zeeland, hebben een sloep gehuurd :)))
wat betreft je dat : als het geen frequente what’s apper is kan die het bericht makkelijk over het hoofd zien hoor, wat dat betreft is sms beter de 1e keer en daarna afspraak maken om te what’s appen misschien.
Trl : was het leuk geweest gisteren ?
Bepa : al weer wat opgeknapt ?
Roanna : toch wel gezellig geweest gisteren al heb je niet veel gescoord buiten een superette hap :slight_smile:
MK : hoe is de gezondheid nu bij jou ?
Mexx : leuk weekend gehad in Rotterdam en genoten het het, drukke, optreden. Nu ff iets aan het uitzoeken voor oude klanten, leuk !
Viva : hoe is jullie weekend geweest ?

Raak,ja was zeker leuk,alleen misselijk en ziek naar huis gegaan…

Goedemorgen.

@TRL: He bah, wat naar. Ja, ik kan daar ook niet goed tegen en zal ook niet gauw in zulke dingen gaan, maarja… soms moet je wel he!

@Raak: Leuk joh. Hele fijne dag. Hier komt het zonnetje al aardig goed door de heiige lucht heen, dus kan weleens een mooie en warme dag worden. Geniet ervan.

@MK: Ja, wilde ik ook nog vragen. Ben je al van je blaasonteking verlost? Heeft de kuur nu wel gewerkt?

@Viva: Hopenlijk weer opgeknapt?

@Beps: Jij dan?

Nouja…alle zieken… beterschap en voor vandaag voor iedereen weer een fijne en zonnige dag gewenst. :kus:

Roanna,ja idd soms moet je wel hahaha en aangezien daar veel rond draaiende dingen zijn pfff en me paps kan er ook niet tegen,behalve als hij bezig is en dat was 1 ding haha toen hij later met C in het rondraaiende rups ging kwam hij daar al bleekjes uit hahah

Raak,veel plezier op de sloep

Nog thuis. Knap wel ies op maar pfff bah…

Hello meiden,

Nou hier gaat het wel weer hoor, nog wel snel moe en nergens zin in maar voel me wel weer beter.
Bloemmie vlinders geniet er van.
Beps beterschap hoor meis.
Raak in de sloep nou hier gaat de zon schijnen, die hebben we het hele weekend niet gezien…grijs, grauw en nat…tja er was iets anders voorspeld nietwaar.
Amira 10 minivakantie geniet er ook van.
Roanna naar de zm geweest.
Tlr. ook beterschap na een draaiend weekend.
Mexx druk druk druk, maar wel gezellig geloof ik.
Hier heerlijk vakantie…morgen middag komt knuffel en die blijft een nachtje slapen bij opa en oma, dus weer genieten.

Vind de site nog steeds k*t…dan kom ik er weer niet op, dan wel op turkijeforum en niet op TTT. Dan wordt ik weer doorgelinkt naar de engelse site…Heb al een bericht geplaatst bij de helpdesk, maar krijg je geen respons op…pffffffff.

Daar heb ik geen problemen mee. Maar fijn is anders

@mexx wel lekker zo hard werken
@raak veel plezier vandaag. Gisteren was t mooi in zeeland
@trl lekker misselijk gedraaid

Inmiddels wel contact gehad maar afspreken is gewoon moeilijk. En dan woon je nog in de buurt. We gaan kijken of t lukt. Vroeger op school had je geen keuze: je zag elkaar gewoon elkedag. Hahaha kan hier maar moeilijk tegen.

Ik heb er ook last van, heel irritant!!

Zo droger gekocht, wat een crime. De onze was ineens stuk(niet te repareren helaas, al 12 jr oud)
Rupsje is nu onderweg naar huis… Overal ongelukken gebeurt dus via via naar huis…

@viva: ik moet ook zeggen dat ik de site nog niet WOW vindt! Gisteren hele dag geprobeerd maar kwam er niet op. Nu in een keer wel. Blijf het raar vinden
@beps: nieuwe droger gekocht en knapt iets op. Gelukkig maar
@bloem: in nov naar heerenveen! Leuk vooruitzicht! En een leuke date gehad.
@raak: ja die blechkuchen hmmmm maar inderdaad niet goed voor de lijn.
@mexx: naar JS geweest en het was super! Nu na genieten van alles haahaha

Zo ik weinig te vertellen. Dus tot morgen all!