Trl : jakkes, jij nu ook al ziek, slaat gewoon via de site hier al over denk ik :))) Beterschap :kus:
Beps : jij ietsje pietsie beter en toe aan een nieuwe droger, tsja 12 jaar is tegenwoordig al lang maar mijn 1e droger ging echt veel langer mee
Roanna : we hebben idd schitterend weer gehad
Bloem : was jij gisteren in Zeeland ? Vervelend he nix af kunnen spreken. Als je wat ouder wordt heb je geen zin meer in dat dagen wachten he, kan me goed voorstellen. Maar aan de andere kant leuk dat jullie alletwee weer snel willen afspreken
Viva : jij nu lekker vakantie dus misschien raak je die moeheid dan ook een beetje kwijt. Met knuffel in de weer gaan en je bent zo weer opgeknapt toch. Ik gisteren de 4 kleinkind hier gehad, was ook weer supergezellig
Jac : jij niet veel meegemaakt vandaag haha
Nu ff lekker languit op de bank tv kijken, tot morgen :slapen: lekker voor strakkies
Raak,ik niet echt ziek hoor,was meer van al die draai attracties gisteren… Jullie een leuke en lekkere dag gehad vandaag zag ik .
Zo knap langzaam op… Langzaam…
nu slapen
mogguh
Morgen kuch kuch…
Mogge
Dus nog steeds een hoop gekuch, beterschap all
Trl : bij jou dus gelukkig alleen maar van het draaien
Ja was een zalige dag, hadden echt geluk uiteraard met het weer ook
:NETHERLAN**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
En de verjaardagen nog …
[COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Goedemorgen.
Zo, dat een vroegertje voor mij, want moest nuchter bloed prikken voor de cardioloog en voor een eventuele luchtweg infectie, waar ik afgelopen weekend last van had en gister voor naar de HA ben geweest. Daar kan ik eind van de middag al voor bellen en dan krijg ik eventueel een AB kuurtje. Ben verder niet ziek hoor, maar toch het zekere voor het onzekere, gezien mijn long verleden. Net even ontbeten en nu aan de koffie, terwijl mijn wasje draaid. Hihihi.
Alle anderen weer een bietje opgeknapt of toch nog in de ziekenboeg?
@Viva: Fijne dagen met je knuffel. :wub:
Oh ja… iemand goede ervaringen met het liefst een goede gratis virusscanner? Hier op mijn nieuwe pc is die nu afgelopen (narton) en heb even de AVG Free erop gezet, maar wil wel veilig kunnen bankieren ( al doe ik dat niet zo vaak ) en weet niet of die gratis scanners daar geschikt voor zijn. Dus graag advies dames, ook al moet ik er eventueel wel een paar tientjes voor betalen. Wat en hoe doen jullie het?
Iedereen een fijne dag verder en vast wel tot ergens weer. :dag:
Roanna : volgens J kun je prima veilig bankieren met AVG, zit op onze windows machine ook ![]()
EEindelijk dat stinkende lijf onder de douche gehesen… Bah… Maar nu lekker fris…
kucht nog wel… Knapt langzaam op
@Roanna: hier gebruik ik ook AVG! en wbt AB kuur beter het zekere voor het onzekere toch?
@beps: lekker gedouched!
@ll fijne avond. Ik een K werkdag gehad wat veel energie heeft gekost! PFFF OP!
Nou ik ben er wel weer… Boodschapjes gedaan, morgen een dagje bijtanken en dan donderdag weer aan de slag!
morgen cardioloog en de hondenschool en dan komt t wel goed…
#$%^&*^site…bah bah bah…na poging 84 eindelijk weer op ttt.
Beps licht in de duisternis
Roanna beter een kuurtje hoor meis.
Raak jij ook de kleinkids
Vandaag heerlijk genoten van knuffel morgenochtend rond een uurtje of 11 breng ik haar terug naar mama
Ik kan wel makkelijk op de site komen, althans met de computers dan he, want per telefoon doe ik het niet. Daarom sta ik ook nooit daar rechtsboven op de foto. lol2 Maar vind gewoon de lay-out en alles wat erbij hoort 3x niks. Lees niet meer zo gemakkelijk. Helemaal niet andere onderwerpen. Maargoed… als we elkaar nog maar zo nu en dan eens kunnen zien hier. Hihi.
Meiden… ik bellen naar de HA was er niemand op de praktijk zei het bandje. Ga na vieren even een hapje eten bij de familie uit de straat omdat ze morgen op vakantie naar Ierland gaan en nam me phoon dus mee. Ik geprobeer een paar keer te bellen… ho maar. Kom ik thuis, staat er een berichtje van half zes op mijn voicemail op de vaste telefoonlijn, van de HA. Gelukkig niets bijzonders te zien in de bloedwaardes, dus ook geen infectie, maar wat het dan was…??? Geen idee. Als ik nog vragen had, hoorde hij dat graag. Maarja… het gaat alweer goed, dus maar even laten rusten.
@Beps: Stap voor stap he!!!
@Viva: Gezelli met je kleine meid.
@Raak: Oke… dan laat ik die avg er maar opstaan voorlopig. Bedank J. even voor het advies.
@Jac: Jeetje… weer veel energie moeten gebruiken op je werk. Houd ook niet op daar he!!
Urine was gelukkig weer ‘schoon’
@Beps, gelukkig weer wat opgeknapt.
@Viva, blijft lastig om op de site te komen, ik heb er gelukkig geen last van.
@roanna, raar dat je de huisarts niet te pakken kreeg, maar gelukkig de uitslagen goed.
mogge, fijn om te lezen dat de zieken toch weer allemaal aan het opknappen zijn
Roanna : heb J ff bedankt hoor ![]()
Viva : ook ik kan echt niet wennen hier hoor
Verder niet veel nieuws te melden, alles z’n gangetje, dus tot laters :dag:
mogguh
[INDENT]:NETHERLAN**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
En de verjaardagen nog …
[COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[/INDENT]
Mk,fijn dat de urine weer schoon is.
Beps,gelukkig ook weer aan de betere hand.
@bloem
Is het al gelukt om iets af te spreken?