Pffff…loopt mijn pc vast toen ik op deze pagina kwam. Moest eerst iets herstellen. Ik blijf bezig. Sinds de tijdelijke Nort*n afliep krijg ik steeds van die vreemde waarschuwingen. Natuurlijk willen ze dat ik een abonnement bij hen neem, maar dat wil ik dus niet. Straks maar even kijken of ik 'm helemaal van mijn pc af kan krijgen. Heb ik een nieuwe pc en moet sindsdien bijna telkens in veilige modus opstarten, anders maakt ie geen verbinding. Kan toch niet!!! :mad: Maargoed, mijn probleem. Hahahaha.
@MK: Oh, gelukkig want niets is zo vervelend dan iedere keer die drang te hebben en bijna niet hoeven en nog pijnlijk ook.
@Beps: Ook weer een bietje opgeknapt? Sterkte bij de cardioloog vandaag. (volgende week mag ik weer)
@Raak: Oke… J. :chin: Nou en ik heb verder ook even niet bijzonders te melden.
Fijne dag all… het wordt winter dit weekend he!!! Brrrrrr…Nog maar even niet aan denken.
Ok kan er weer een jaar tegen(denken we) onderdruk te hoog, tablet ervoor mee. Aortaverdikking gegroeid, dus hij staat ook achter die gewenste operatie. Gewichtsverlies is een must! Onderdruk onder de 80! Tot die tijd medicatie…
pfffffff moet t even een plekje geven…
@ beps fijne berichten dus… ahum, niet… maar wel weer een extra reden voor de operatie, als je die al zocht
@ roanna je wordt nog een computernerd!
@ mk gelukkig weer schoon,… alle klachten ook verdwenen?
en nee, nix afgesproken. wordt volgende week ofzo. ik probeer geduldig te zijn.
voel me allemaal niet lekker. moe, lusteloos, buikpijn, geen zin, geen puf, chagerijnig, slecht slapen… bah. heb er ff behoorlijk de p*** in geloof ik. winterdipje denk ik ofzo
@Bloem: Jij ook al niet zo lekker. Ik denk ook een winterdip. Hebben velen momenteel last van. Bah, bah.
Ikke een nerd? Echt niet. lol2 Maar ben niet meer zo bang als eerder met de pc. Durf nu gerust overal op te drukken en vaak lukt het dan wel weer en anders… ff de buurman weer vragen. Hihihi…
ik ga zo te werk, hoest nog een btje, maar voel me goed. We gaan t beleven. Misschien vanavond ff bij J&H een bakkie doen. J heeft gister z’n scootmobiel gekregen… Hihi zie ze al scheuren: benidormbastaards lol2!!!
Beps : komt echt allemaal weer goed, je weet nu waar je het voor doet he :kus:
Bloem : jij nu ook al in een winterdipje, komt ook wel goed joh :kus:
Roanna : jij nu al op alle knoppen aan het drukken en dan merken dat alles weer goed werkt
[INDENT][INDENT]:NETHERLAN**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
Goeiemorgen dames bayram mubarak olsun. We vieren hier vandaag bayram en ik kreeg al een lief telefoontje van manlief deze morgen. Hij slacht nu in het dorp een schaap. Ik kocht gisteren een taartje en eclairtjes en koekjes dus is het voor mij ook een beetje feest. Gisteren een ganse dag aan ons lessenprogram gewerkt met een andere leerkracht en dat moet vandaag of morgen nog af. De electriciteit valt hier altijd uit en dat wordt pas na bayram gemaakt dus daarom ben ik ni vaak online
Voor al wie het geldt… een heel fijn offerfeest gewenst.
@Beps: Oh, je klinkt alweer wat optimistischer, al ben je er natuurlijk nog niet. Maar weer een stap op de goede weg en je weet weer een beetje waar je aan toe bent en het voor doet.
Oh, ik zie ze al scheuren door A’dam. Hahahah. Maar zo komen ze er toch maar mooi mee. Doe ze weer ff de groetjes.
@Amira: Zijn de scholen nu ook dicht met het offerfeest? Werk je daarom thuis voor school? Vervelend is dat dan, als iedere keer de electriciteit uitvalt. Schiet je ook niks op. Hihihi.
@Raak: Ach wel ja… ik moet alles maar gewoon ff uitproberen. Daarom, het zijn leuke dingen… die computers en foons… maar ze moeten het wel doen. Hahahaha.
Ik was gister nog bij de fysio en hoef pas over 3 weken terug en dan misschien nog 1x in December en dan ben ik klaar. Gelukkig en tot nu toe, het heeft even geduurd, het heeft wel geholpen. Thuis wat oefeningen blijven doen.
Nou, iedereen een fijne dag verder. Hier grijs en grauw, maar wel droog. :dag:
@ amira, fijn offerfeest, geniet maar lekker van de hapjes
@ roanna wat fijn dat de fysio nu helpt en afbouwt. ik denk dat tijd ook veel doet, heb nu zelf ook minder pijn, niet zozeer door de fysio maar door geduld en tijd… ach ja, little miss impatient
[INDENT][INDENT][INDENT]:NETHERLAN**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
Nou weekend heb ik pas maandag haha,…
Ik zit weer gepikt en gestevend op het werk… Vandaag een dagdienstje, en dan morgen laat, zondag vroeg. Zondag is mn oudste nicht jarig. Dus na het werk er even heen… en dan 2 dgn VRIJ!!! JAAAA(echt vrij niet in mn bedje liggen…)
Kuss voor iedereen,…
(Pillen om de bloeddruk te verlagen neem ik in de avond in, omdat ik ook plastabletten heb, zeer hoge dosering trouwens. Dus zij die cardioloog al: Als u die niet nam had u zeer zeker al een zeer hoge bloeddruk, en desondanks nu weer verhoogd… Nu dus kijken. Volgende week even laten opmeten bij de HA)
Mogge, zeker stil hier tegenwoordig, de nieuwe lay-out doet helaas niet veel goeds he
Roanna : eindelijk wat verbetering met je arm en de fysio aan het afbouwen
Bloem : geduld is een schone zaak he, ben er ook niet zo heeeel sterk in hoor
Beps : jij nog even werken en dan ook voor jou weer 2 daagjes vrij die je heerlijk in kunt vullen zoals je zelf wilt he
Tsja na het innemen van plaspillen is zeker de bedoeling dat daardoor ook de bloeddruk daalt en als die dan stijgt is dat niet goed. Hoe is je boventensie, wel onder de 150 ??