Nou, zolang het hier dan nog een beetje werkt, probeer ik toch iedere dag nog even langs te komen.
@Beps: Mooi zo Beps. Even weer in een andere omgeving. Tja, dat met die bloeddruk herken ik. Niet van mijzelf, want die is altijd prima, maar van kokkie. Ondanks een pilletje zus en zo, ook altijd de bovendruk te hoog. Heeft ook plaspillen, die bij hem totaal niet werken, maarja… de dokter zegt het, dus doet ie het maar. Bij mij helpen die PP (ander merk) wel. Ik neem ze bewust altijd s’morgens in, dan hoef ik meestal toch niet weg en kan zo vaak als ik moet en wil en dat is best vaak. HIhihi…
@Raak: Gelukkig wel. Het heeft even geduurd en dat zei hij al vanaf het begin, maar ik ben toch voordat de kerstboom staat, klaar. :cheer:
Nou dames zo te zien wel een mooie zonnige dag , maar was net ff de plumeau aan het uitkloppen buiten, maar… brrrrr. KOUD!
Meiden het is weer vrijdag …maar de rituelen zijn al gisteren gedaan. Ik wordt scheidziek van deze site… gisteren kwam ik er op maar kon niets plaatsen. Van morgen 16 x door gestuurd naar reisweb. Nog ff en ik kap er me je kunt berichten sturen tot je een ons weegt maar antwoord krijg je niet. Ik zo weer lenzencontrole…pfff. iedereen en fijne dag…en beps rustig an.
Viva : begon al te denken dat het alleen aan mij lag dat ik er gek van wordt en mijn zin er van over gaat om hier wat te posten Succes weer met je lenzencontrole
Roanna : is zeker koud buiten en ik heb nog niet eens een plumeau uitgeklopt, kun je nagaan hahaha
Ja 140, maar onderdruk(en die is voor het hart wat ‘gevaarlijk’) 90… dus die moet naar onder de 80…
Goed we gaan t zien. Pillen gaan goed, en nu moeten we gewoon ‘even’ afwachten tot januari(feb/mrt voor de operatie denk ik) en dan gaat het ‘hopelijk vloeiend/gestaag’ goed komen…
pff beppie das niet zo goed insh’allah werken de pillen snel.
viva he niet weg gaan hoor. Ik heb geen problemen met forum perikelen maar tja hier ligt de electriciteit er zo vaak uit dat ik het niet eens zou merken
Verder vandaag gewinkeld maskertjes gekocht bij watson en nog wat lekkers dus vanavond lekker voor de buis als de electriciteit het blijft doen het is the maid of honor vanavond dat wordt genieten
Ok meiden weer thuis. Hij ziet er verder goed uit, praat duidelijk maar het betreft de controle over zijn bespriering van de corpus. Dus heel instabiel staan maar hij gaat nu helemaal niet.
morgen zien we weer…
zo spreek je over de benidormbastaards zo liggen ze fragiel in zo een ziekenhuisbed met draden en piepers…
snel slapen en hopen dat we dat mogen blijven doen vannacht…
:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse[/COLOR]
[COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR]
@Beps: Ik had het een en ander via FB meegekrgen en schrok er wel weer van. Hopenlijk is hij de nacht rustig en goed doorgekomen en nu is het weer een kwestie van onzekerheid en afwachten. Ik wens jullie ook hier nogmaals, heel veel sterkte en we duimen hoor en denken aan jullie en met name aan die 2 oudjes. :kus:
Verder heb ik even weinig te melden. Krijg vanavond bezoek van mijn nicht en man uit Arnhem. Hij heeft oude VHS (vakantie)banjes over gezet op DVD en die zullen ongetwijfeld even bekeken gaan worden vananvond.
Goed weekend all. Het is bere koud… maar wel een prachtig zonnetje straalt hier door de bijna kale bomen heen. :dag:
Morge…
Beps weer schrikken hopelijk gaat het goed.
Hier brrrrrr zo koud eb de eerste regen is al gevallen. Vanavond turkijereunie dus dat wordt lachen, jammer roanna dat je ee niet bij bent.
Iedereen een fijn weekend en vergeet de klok niet he.
hier ook mega zonnig maar zie dat het maar 2 graden is. maakt niet uit. ff op de fiets naar de gym. wachten tot iemand wat spulletjes komt kopen van MP. dan ff naar de markt en supermarkt denk ik. vanavond feest. halloween salsa feest… ik kan helemaal geen salsa dansen maar whatever, ga wel mee…
Zo, 1e wedstrijd er weer op zitten, nu aan de koffie. Ben weer ff blij met m’n afschuwelijk lelijke maar heerlijk warme .ggs :)))
Roanna : hier ook stralend :zon02: maar vanmorgen flink krabben en veld was helemaal bevroren, ach arme die dunne koude beentjes haha. Jullie vanaf oude filmpjes kijken, altijd gezellig
Viva : jij vanaf ook een reünie maar van nog niet zo lang geleden maar ook supergezellig
Om 12 uur weer op het veld verwacht en dan denk ik even lekker de stad in, verwarmd terrasje doen, met koppie erwtensoep denk ik
Beps : heb inmiddels uiteraard ook meegekregen wat er gebeurd is, veel sterkte de komende tijd, hoop dat je een beetje positief nieuws brengt later :kus:
Een paar uur verder en de volhouder zit Egon op een stoel naast t bed. Los lekker te ontspannen en te kletsen met vrienden!! Snap er geen moer an, maar geniet volop
grrrrrrrr kreeg weer de hele tijd het vriendelijke (not) verzoek om over een uurtje nog maar eens terug te komen :((((((
Bloem : vanmorgen was voor mij althans dus jou post over de halloween/salsa avond weer niet te zien, maarre bij deze een heel superfijne avond, tuurlijk gewoon gaan, paar wijntjes drinken en moet jij eens opletten hoe je de salsa danst ! Was vanmorgen om 8 uur echt nog onder nul hoor
Beps : wat een schitterende berichten gelukkig nu dan he, hopen dat het zo vooruit blijft gaan !
[COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR]