Turkisch Tea Time 2012 deel 7

@raak
Hier geen zonnetje hoor, maar het geeft niet. Ik heb een druk programma vanmorgen, alles snel af voordat ik vanmiddag weer kinderen en vriendjes thuis heb. Veel plezier bij het afzwemmen.

MK : jij nog druk dus, vergeet altijd dat er nog scholen zijn die woensdagmiddag vrij hebben. Hier een doorlopend schoolprogramma van 8.30 tot 14.30, iedere dag maar wel langer vakantie, zoals de herfst 2 weken

Mexx,spannend ben beniewd wat het gaat worden en welke je gaat uitbreiden.

Beps,even niet lekker in je vel,sterkte. :kus:

Hier volop zon dus straks ff lekker naar buiten.

Nou de lenzen zijn terug naar de opticien…ook deze krijgen ze niet op goede sterkte…dus laat maar zitten denk ik zo.
Ga gewoon wel aan de daglenzen, daar kan ik dan een beetje mee lezen maar voor de rest een leesbril erbij…en gewoon een normale multifocale bril als ik geen zin in mijn lenzen heb. Ze zijn nog wel aan het experimenteren hoor maar volgens mij zit ik gewoon in een rot sterkte…als ik de lenzen goed heb voor het lezen, dan lever ik in op de verte en andersom. Je denkt dat ze het leesgedeelte net zo in kunnen delen als bij een bril maar dat is dus niet zo. Het gaat per half omhoog of omlaag…en laat ik daar dus net tussen vallen. 2.5 is te sterk en 2.0 is te weinig…als ik 2.5 heb boet ik veel te veel in de verte in. en met 2.0 kan ik niet goed lezen.

Zo… ik op t werk… zo nog een uurtje…

Viva: Ik was er al bang voor…Mijn nicht en zwager hadden ook lenzen maar dan met een cilinder en dat werkte ook al niet…
Pfff jammer genoeg

Bloemmie: Hoe is het gegaan vandaag??

Hoi ben er hoor. Hard gewerkt vandaag. Ging relatief goed op een benauwd half uurtje na. Daarna leeg. Geen idee hoe lang ik het nog moet aankijken. Maar goed. Wel wezen bodybalancen en dat was fijn, nu naar bed dus truste (sorry hoor, lees alles mee maar reageren poof foetsie)

[INDENT]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse[/COLOR]
[COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR]

En de verjaardagen nog …

[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[/INDENT]

mogguh

Goedemorgen.

Weer een een nieuwe dag met hier nog volop zon, maar hoorde dat dat niet lang gaat duren en er vanmiddag regen wordt verwacht en morgen en zaterdag nog meer. Bah, bah.

@Viva: Meid, wat een gedoe dan met die lezen. Nee, dat zou ik ook niet zo willen, want daar heb je meer last, dan gemak van. Maargoed, het was te proberen geweest.

@Beps: Denk je ook wel een beetje aan jezelf met al dat drukke gedoe, al is het allemaal goed bedoeld. Wel fijn te horen, dat het met je Pa voor zover dan, goed gaat.

@Bloem: Toch nog niet helemaal de oude, maar toch weer proberen de dingen van de dag weer op te pakken.

@Raak: Voor jou staat nu in ieder geval de maand alweer goed, alleen nog even een paar weken en dan… mogen jullie weer.:cheer:

De rest allemaal druk met werken, vriendjes ontvangen, en zo gaan we langzamerhand weer naar de feestdagen toe. Ja, ja… maar eerst de Klaas nog die komt. Voor velen van jullie weer leuke, spannende dagen.

Zoals julie al wel gelezen haden op FB, was mijn ZH controle gelukkig goed. Volgend jaar moet ik wel weer een inspanningstest doen, maar dat zien we dan wel weer. Bloeddruk van 120 om 70, dus ook goed, cholesterol 4.7 wat op zich ook goed is, maar hij zei dat het verkeerde cholesterol wel een bietje aan de hoge kant is. Moet in mijn geval (na hartinfarct) 1.8 zijn en had meestal 2.4 en nu 2.7, dus even een tijdje de simvastatine verhogen en veel groente eten en veel bewegen. ( en niet teveul vette happen meer) lol2

Nou, meisjes… iedereen weer een fijne dag. Voor de werkenden… werkse. Wij gaan vanmiddag even naar zoons flat. Ze hebben nieuwe lampen gekocht en of vaders dan even wil komen helpen met ophangen. Ze wonen tegenover een mooi WC, dus ga ik daar wel ff snufffelen. Hihihi.

Wakker… Zo schapjes en dan zien we wel.
heb t gevoel dat m’n bloeddruk nu te laag wordt. Van de week bij de HA was hij 115/75. Netjes dus… Even zien wat hij volgende week is.

Roanna: ze zegen altijd dat het gewone cholesterol laag moet zijn, en het fote hoog(zo iets zeiden ze bij mij…)
Ach, maar een keer minder naar de Grote Gele M dan…

laterssss, mag weer tot 23 uur dus kom vast nog langs…

Mogge
Bloem : zou het vandaag nog even aankijken anders wel zeker voor het weekend even naar de dokter gaan, beterschap
Beps : kom je alweer een piepklein beetje tot rust nu ?
Viva : J had precies hetzelfde, nu dus ook weer : daglenzen, overal leesbrilletjes en een “normale” multifocale bril als die zijn lenzen uitdoet. Vooral dus in het donker rijden een probleem met de lenzen. Ik denk dat dat voorlopig nog even een stapje te ver is om het helemaal op orde te krijgen. Succes weer met het kiezen van de brilletjes :slight_smile:
Roanna : voor jou gelukkig goed nieuws, behalve ietsje te hoog cholesterol. Dus ff niet naar de Mac zometeen in het WC he :))))

Roanna,hier de zon inmiddels al weg en het wordt donker…

zo na vele pogingen ben ik dan ook hier! :smiley:
Even terug lezen hoor

zo weer bij gelezen, weinig blijven hangen maar hopelijk kom ik er morgen gewoon op TTT

Vandaag lesdagje gehad en iets voor Xandor zijn verjaardag gekocht van de hondenbakkerij hahaha. Een groot bot met happy birthday erop en “donuts” voor zijn vriendjes. Ben benieuwd. Nu nog een cadeautje en zijn verjaardagspartijtje kan beginnen hahaha. Mijn lieve witte man wordt alweer 1 jaar :smiley:

Fijne avond allemaal

Wat schattig Jac!! Gefeliciteerd hoor

Hier koud. Nat. Brrr. Heb zelf maar ors gemaakt na weer een vervelend toilet bezoek

Wel lekker spaanse les gehad. Nog 1x maar. Maar de week erop door met spaans2. Heel hard gespaard en vond het beter meteen door te gaan. En vind het vreselijk leuk. Wel andere groep dus dat is wel weer spannend.

Allemaal een dikke kus

Nee rust kan ik niet vinden. Hoop volgende week even een avondje richting sauna te kunnen.
Morgen moet J naar het ZH(internist) en raad eens wie er mee mag…
En ik werk tot 23 uur en morgen ook…PFFFFFF geen energie!!!

[INDENT][INDENT]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse[/COLOR]
[COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR]

En de verjaardagen nog …

[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[/INDENT]
[/INDENT]

goeiemorgen

mogge, ook hier steeds problemen en de vraag om over “een uurtje” terug te komen pffffff
Beps : :kus:
Bloem : fijn dat je toch geld hebt kunnen sprokkelen voor je vervolgcursus Spaans

Fijne dag all

Bloem,goed zeg hoe jij dat financieel toch altijd maar weer rond breidt.

Beps,:kus:

Raak,jij ook een fijne dag.

Hier breekt een klein zonnetje door,hopen dat dat zo blijft.