@Beps: Nou, dat wordt weer een drukke dag voor je dan. Waarom mag jij weer mee dan? Omdat er anders niemand mee kan of wil? Nou, hopenlijk gaat het je allemaal lukken en probeer dan toch een beetje aan jezelf toe te komen. Verder hoop ik natuurlijk ook, dat alles goed met je vader is.
Sterkte ermee. :kus:
@Bloem: Kijk, dat zijn weer leuke berichten. Ondanks dat je buikie nog niet helemaal oke is, toch weer verder met Spaans. Goed hoor! Is ook leuk!!!
@Jac: Gefeliciteerd hoor. Je hebt het er ook maar druk mee. Hihihi.
@TRL: Nou, nu hier geen zonnetje hoor. Wel hele harde wind.
@Raak: Jullie ook weer een fijne dag. :dag:
Verder iedereen … werkse en een prettige dag nog. Ik ga zo ff aan de rituelen, maar eerst de koffie opdrinken. Hihi.
@Beps: sterkte meis! En hopelijk lukt het je om toch volgende week even naar de sauna te gaan @Bloem: super! Succes met je spaanse lessen! @raak: een hele fijne dag @roanna: en is het zonnetje doorgekomen? Hier wel hoor, hoewel de wind koud is… brrrrrr En ik ben er met mijn klepdoos ook in 1 keer op de site gekomen. Met mijn telefoon lukt het gewoon niet. Grrrrr
Ik zo lekker naar de kapper! Nieuwe coupe. Dit bevalt me niet zo. Ik ben in de zon KNALrood maar dan ook echt knal. Terwijl het violet moet zijn… Dus we gaan kijken wat het wordt straks
Daarna mijn fietsje weer ophalen. Kreeg een winter check up beurt en jajaja winterbanden haha ik fiets elke dag naar mijn werk dus ik moet wel iets om veilig te fietsen
Net nog lekker in het bos geweest met mijn kanjer echter hij heeft ontdekt dat hij herten lekker vind ruiken dus ik moet het goed in de gaten houden. Anders is hij foetsie…
Net een cadeautje gekocht dus dinsdag kan het grote feest beginnen. En 10 november komt er voor hem visite hahaha
mogge
Zoooo hier echt rustig geweest, veel goeds doet deze nieuwe lay-out dus echt niet he, nu kon ik er wel in 1 keer op, denk dat de meeste reizigers dus geen vroege vogels zijn
Jac : en, bevalt je haar nu wel ? jij ook al aan de fietswinterbanden? Voor mij is dat nix, fiets daar te weinig voor, maar voor schoolkinderen en mensen die veel fietsen vind ik het echt een uitkomst hoor
Vandaag geen voetbal want het is een feestdag, club bestaat 50 jaar dus een rustig aan zaterdag voor mij. De 2 kids R+J zijn dit weekend hier want dochter en schoonzoon zijn lang weekend weg, cadeautje voor haar. De tweeling wordt maandag 40 pfffff en dat zijn dan de jongsten he :))))
Fijne dag all :dag:
[COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR]
Iedereen verder weer een goed weekend en een fijne dag voor vandaag. Wij gaan straks even richting stad voor die Pasar en morgen een paar uurtjes naar een verjaardag en misschien erna ook nog weer even naar de stad.
Pfff wat een dag gister… In het ZH tot 12 uur, naar huis en door naar t werk tot 23… Ik was dood zeg maar.
niet veel nieuws, het is toch wss zijn hart. We wachten het verder af.
mijn bloeddruk lijkt beter
verder echt moe, weer tot 23 uur en morgen ook. Dus ik volg langs de zijlijn…
hiero weer wat rustiger. darmen houden zich stil alleen 1x per dag ellende. lijkt wel alsof de ors van donderdag geholpen heeft. fijn dus. gisteren avondje met ex-collegas gehad en whatapp gehad van de date dat ie vanavond toch tijd heeft. we gaan dus uit maar heb geen idee hoe/wat/waar/hoelaat. probeer er maar niet te veel over na te denken. zal vandaag wel berichtje krijgen hoe laat ofzo, geen idee…
eerst maar ff sporten, twee mysteryshop opdrachten en boodschappies doen. weer aan de puzzel met het geld dus vandaag. blegh
Goeiemiddag terug van weggeweest. Nog steeds heel veel electriciteits problemen helaas. Probleem zou blijkbaar ergens in de woonsite liggen maar waar vinden ze niet. Ondertussen is in Belgie ook helaas mijn grootmoeder overleden en heb ik bayram alleen doorgebracht. Manlief is sinds gisteren terug samen met zijn… moeder zucht
:tssk: balen… stomme whatapp dat ie toch niet kan. kan het niet uitstaan dat ik er zo van baal. als ik hem niet zo leuk zou vinden zou ik zeggen; dan maar helemaal niet meer, maar ja… bummer…
[COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Wat een rust nog op deze morgen. Maarja, ik heb zelf ook niet veel te melden.
Gisteren gezellig naar de Oranjerie geweest, waarvan de meesten van jullie de foto’s wel op FB zullen hebben gezien en vandaag gaan we weer een paar uurtjes, maar eerst even naar de verjaardag van het zoontje van R. vriendin.
Fijne dag all. Hier nog steeds een stralende zon, maar volgens verwachting wordt het vanmiddag pet.
@bloem: gezellig op stap geweest en lekker blijven liggen… HEERLIJK @Raak: ben blij nu met mijn coupe. Het is weer violet maar dit is dan de juiste kleur en ik heb een zwarte band van de rechteroor richting mijn hals/nek links dan he haha als het licht erop schijnt dan zie je het
En winterbanden zijn de uitkomst hahaha @beps: bloeddruk beter maar wel kapot van alles…
Ik een luie zondag! Er komt ook echt weinig uit mijn handen…
Alleen dat ik aan het kijken ben om nog effies weg te gaan in januari!
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Jac: jouw haar nu wel in de juiste kleur, goed zo !
Beps : jij nog altijd supermoe, van de week daagje bijkomen in de sauna
pffff hier geen internet, is de 1e keer maar moet niet vaker voorkomen