@Jac: Eindelijk de haartjes naar je zin. @Bloem: Alsnog een leuk stapweekend gehad en nu weer op het werk. @Raak: Dat is heullll vervelend om zonder internet te zitten. Nou, wij weleens wat vaker en dat is zeker irritant. Gelukkig gaat het de laatste tijd goed. (afkloppen) @Beps: Tjonge, jonge… het houd ook niet op he!! Geen wonder dat je over loopt en gelijk heb je om toch even tijd te maken voor de sauna. Heb je wel verdiend! @Amira: Jeetje, dat was dus ook weer een teleurstelling. Komt hij terug, gaat hij naar z’n moeder. Nou sorry…ik denk hier zo het mijne van, maaja… liefde overwint meestal alles. Hou je haaks.
Verder iedereen weer een fijne werkweek. Ik heb niets te melden. Zo als het er nu uit ziet, een rustige week. Vrijdag wel kokkie jarig, maar gewoon weer in besloten kring gevierd. Hihihi.
Hallo meiden, na poging 88 eindelijk weer op ttt.
Heb 3 dagen lang de melding gehad dat ik het over een uurtje nog maar eens moest proberen…
Beps beterschap met Rubbie
Raak gefeliciteerd met de twins.
Amira…ik zeg niets maar denk er het mijne van…wat een vreselijke egotripper is jou man zeg, aan mij had hij dus echt de verkeerde.
Roanna kokkie vrijdag jarig en leuk ff weggeweest, zag de foto’s of fb.
Bloemmie balen zeg je date afgezegd…en gelukkig iets beter in de buik.
Ik weer verder aan het werk…hier energie level ook ver te zoeken…heel moe.
met welke browser browsen jullie dan?
ik met IE, maar enige irritante is dat ik telkens opnieuw moet inloggen ondanks dat ik zeg onthouden die hap, heb alleen in het begin 1x een melding gehad dat ik maar elders moest kijken. op mn mobiel sowieso nooit last met bekijken (alleen geen tijd)
Nou hij ging niet naar zijn moeder. Zijn moeder is meegekomen. Die gaat hier naar de dokter omdat ze last heeft van haar rug en ze in het dorp niks voor haar kunnen doen. Alleen had ik graag geweten dat dat zou gebeuren
Hoe gaat het verder met iedereen? Hier nog steeds electriciteits perikelen dus ik reageer heel snel voor ik weer niks kan doen
Hoop echt dat jullie het mij niet kwalijk nemen hoor!! Het gaat echt super goed, wel helaas nog steeds bloedonderzoeken voor mijn lever… Ze gaan me nu controleren op hepatitis… Pfff maar ga er wel vanuit dat het dat niet is. Voel me verder gewoon goed!
Druk op het werk, echt heerlijk!!
Verder niet echt veel nieuws, de visumpapieren zijn allemaal weer onderweg dus we gaan weer duimen!!
@mexx: spannend allemaal @beps: nu hubbie ziek… griep? Beterschap hubbie van beps hahah, maar woensdag lekker naar de sauna! hmmmm @bloem: jij denk ik ook blij nu schaatsseizoen zijn vorm krijgt… @raak: gefeliciteerd met de twins! @ll maandag is voorbij hahaha
Ik heb ook weinig problemen om hier op de site te komen. Ik doe het met IE-windows7.
@Raak: Als nog gefeliciteerd met jullie tweeling. Ik dacht dat ze het weekend jarig waren, maar toen hebben jullie het zeker gevierd. Verkeerd begrepen van mijn kant.
@Beps: Ook dat nog erbij en mannen kennende als ze ziek zijn. Nou, sterkte er weer mee en beterschap voor hubsie.
@Mexx: Mooi zo meisie dat alles zo goed gaat op het werk. Nog steeds geen echte berichten dus van je bloeduitslagen en nu weer verder uitzoeken wat het dan wel kan wezen. Enneh… we duimen weer hoor, maar twijfel er eigenlijk niet zo aan. Komt vast wel goed.
@Viva: Levels ver te zoeken. Nou, hier zo nu en dan ook hoor en ik hoef niet eens te werken. Hihihi. Toch wel vreemd dat je zo moeilijk op de site komt. Had het in het begin ook wel een beetje, maar nu niet meer. Niet met de desktop en ook niet met de klepdoos. Telefoon gebruik ik hier niet.
Ik vind alleen de site nog steeds… nix. Ik log in, scrol gelijk hierheen en al die andere onderwerpen sla ik over, omdat het gewoon niet fijn meer leest. Kan mijn mening zijn hoor. Weet niet hoe anderen dit ondervinden. Het boeit me gewoon niet meer zo.
@MK: Nee dus. lol2 Je bent niet de enige die hier wel goed op de site kan komen.
Dankjewel all voor de felicitaties, heb ze overgebracht :))
Bloem : Safari, maar ligt niet aan de browser, denk meer aan de tijd dat je het probeert, prime time kan het niet verwerkt worden. Zat het weekend op mijn oude laptop omdat de rest bezet was gewoon windows XP maar ook dezelfde melding dus
Mexx : jij nog heerlijk druk en helaas nog steeds doende met alle onderzoeken. Duimen gaan weer draaien
MK : jij gelukkig geen problemen met de site
Jac : zag dat jij morgen een verjaardag hebt, alvast gefeliciteerd
Amira : dat zou ik zeker ook wel even vantevoren willen weten. Beetje overleg in zulke beslissingen is toch wel het minste wat je mag verwachten binnen een relatie toch
Viva : jij helaas nog nog steeds moe en het is pas het begin van de herfst he
Beps : nu R ook in de lappenmand, wens hem maar beterschap
nog nix gehoord over de date voor morgen. Ik vind dit echt nie kunnen maar ga zelf ook niet weer berichten hoor. Graag of niet. Word er gek van
@beps beterschap voor hubs @raak gefeliciteerd met je tweeling @jac jij ook gefeliciteerd, morgen dan @amira nog veel gefröbeld? @mk hoe gaat het met school/ opleiding? @mexx spannend dus! @viev alles zn gangetje? @roanna rustig weekeje voor jou. Ook wel eens fijn.
[COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Mexx : weer een reisje geboekt, lekker hoor
Bloem : weet dat het zenuwslopend is maar geef je wel groot gelijk dat jij nu even niet laat horen. Als het goed zit dan komt hij vanzelf wel weer hierop terug:kus:
Hier rustige week, eigenlijk te rustig naar mijn zin :)))