@Raak: Wij deze week ook niets op de kalender, dan alleen even het weekend weer wat drukte. En nog even van de week naar de achterhoek, want de familie uit Indonesie gaan vrijdag ( op kokkie’s verjaardag) weer naar huis, dus even afscheid nemen.
@Mexx: Ohhhhh… heerlijk. Ik wil ookkkk. Oh, je kunt nu ook voor een habbekrats die kant op… wel verleidelijk hoor.
Iedereen verder… een hele fijne zonnige dag nog. (hier schijnt ie volop) :zon02:
Gosh kwam zomaar op ttt…
Vandaag heerlijk op knuffeltje gepast, al was ze wel wat ziekjes. Maar het blijft een schatje.
Hier ben wel druk in de weer, werken (tentamenperiode dus mega veel werk) oppassen, afgelopen zondag visite gehad, morgenavond bloemschikken (herfststuk maken), donderdag de heren hun haren knippen, vrijdag hubs lekker vrij, en 's avonds feest van mijn werk 25 jaar bestaan dus buffet, en een feestavond, eerst was het zonder partners, maar geloof dat de halve school hun aanmelding weer introkken, waaronder ik…dus nu mogen de partners wel mee hahahha. Wat een stelletje stumpers toch bij het management van de school.
Beps beterschap en rustig an, hoe gaat het nu met paps.
Mexx lekker naar spain…
Raak jij hou niet van rust.
Roanna visite voor de boel
Bloem graag of niet…hij is het niet waard om er gek van te worden.
Jac jij blij dat de dag voorbij is.
en zo hebben we allemaal wat.
Volgende week ook druk, een babyshower van de dochter van mijn vriendin…en nog een aantal feestjes voor de boeg…er staan er gelukkig nog 2 in de planning, en dan moet ik ook nog het weekend van de 24e behangen (bah) bij de schoonmoeder van Damber maar ja dat is beloofd…
@jac gefeliciteerd @cyn lekker weer iemand in t lijstje. Is het voor werk of relaxen? @raak rustig qua werk of qua leuke dingen?
En guess what. Toch ge-appt. meneer dacht dat de afspraak niet meer doorging omdat ik (???) nix meer had laten horen. En hij is ziek. Tskkk snap werkelijk echt nix meer van de datende man van tegenwoordig. Echt niet. Hoe moeilijk kun je het maken. Weet ook niet hoe nu verder. (Ik denk dus niet) ongelooflijk hoe moeilijk het is om een leuk iemand tegen te komen en het gewoon leuk te hebben, zonder al dat moeilijke gedoe. Blegh. Heb er flink de balen van. Vroeg naar bed dus
Mogge op deze supergoede morgen : GO OBAMA!!!
Bloem : rustig op het werk, met de leuke dingen gaat het wel goed hoor :))))
Vervelend he dat dubbele gevoel, moet eerlijk zeggen dat ik ook weleens berichtjes verkeerd lees en dat is zeker in het begin dat je iemand kent heel moeilijk. Maar volgens mij als je iemand graag wilt zien neem je een aantal aspirines in, ga je niet zitten mauwen dat je ziek bent en ga je er gewoon voor. Dat is wat jij verdient en weet zeker dat er ergens ook zo iemand rondloopt.:kus:
Bloem, voor lekker relaxen!! Heb nog punten voor een gratis week, en die mag ik op mijn nieuwe werk niet doorsparen… Dus dan maar opmaken… Ga dus met mams een week naar de zon, en we betalen alleen de tickets
Bloem : ja hoor is normaal, deze tijd gaat iedere ondernemer voor cadeau’s en kerstartikelen, dat is na 1 januari niet meer te verkopen en dweilen en sponzen wel :)))
[INDENT][COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
JAAAAAAAAAAAAA… ook hier even… Congratzzzz Barack Obama. Op naar een volgend 4 jaar. :cheer:
@Raak: Zo is dat maar net. Poetsen gaat het hele jaar door en die kerstspullen niet (gelukkig). @Bloem: Zeker balen. Maar er komt toch echt wel een keer een leuk iemand op je pad. Ik weet het, dit was weer even een teleurstelling, maar zo’n mooie vrouw als jij… Je komt ze vast nog wel tegen. :kus: @Viva: Zo maar op TTT kunnen komen. Wat een wonder. Hihihi. Nou, je hebt nog een aardig druk progamma met al die feestjes, maar wel leuk natuurlijk. @TRL: En? Ik las op FB dat jullie kijkje waren nemen op C’s nieuwe school. Vond hij en natuurlijk jij ook het leuk? @Jac: Gefeliciteerd met je doggie. @Mexx: Lekker vooruitzicht hoor. @Beps: Werken vandaag? :kus: @MK: Druk? En dan komen die feestjes voor de kids er weer aan, dus nog drukker. Hihi.
Ik heb even weer niets te melden van of over mezelf dus…ga zo maar snel ff wat doen hier thuis.
Iedereen een fijne dag. :dag:
Roanna,Ja C vond het leuk,was wel na schooltijd dus een lege klas,maar zijn stoeltje stond al klaar en ook zijn haakje voor de jas is al voor gereserveerd,verder heeft de juf wat verteld,C zei op een gegeven moment wel gaan we weer naar huis,toen zei de juf je mag wel even gaan spelen en daar ging hij hahah. Vanaf 16 november gaat hij 5 dagdelen wennen en dan 3 december voor het echie ben benieuwd het ging nu goed,maar ja ik was er nog bij,dus afwachten hoe dat straks gaat.
Bericht van de makelaar dat de huizenprijzen weer gaan zakken en of ik het appartement nog wel in de verkoop wil houden… Ja als ik het eruit haal gaat het me geld kosten natuurlijk…
Weet iemand of een makelaar je kan verplichten het uit de verkoop te halen?
@TRL: Oh, wat leuk dan. Wat gaat de tijd toch snel. Hij mag al naar de basischool en alles staat en hangt al klaar. Hoe leuk. Weer een fase uit een kinderleven en toch ook altijd weer spannend voor, in jou geval dan, de moeder.
En wat betreft je huis en je makelaar. Lees even dit:
Ga naar www.trosrader.nl Dan naar forum en scrol naar het item: makelaars en dan het 4e item van boven gaat ook over zoiets dergelijks. Volgens mij heb je daar wel wat aan.
zucht ok ok. ga morgen bloedprikken en kijken of ik een afspraak ga maken volgende week…
@ raak ja zo, maar goed, erg voorspelbaar dus. wel lekker rustig strax als je aan het zwembad ligt
@ trl dan gaan je opvangkosten ook wel flink naar beneden, of niet? lijkt me wel lekker, ritme en regelmaat, alleen tijdens de vakanties schipperen. ga je vanaf dec. dan ook thuiswerken enzo?
Bloem,wat ik zelf moest betalen aan opvangkosten komt nu idd te vervallen dus dat scheelt idd,ritme en regelmaat was er al.,nu alleen weer alles omgooien. Ja ik werk een uurtje in de avond thuis .