Turkisch Tea Time 2012 deel 7

Trl, ja ook nog een verre reis op de planning. Waarschijnlijk in september of oktober naar Bali! :slight_smile: maar kan ook wel weer iets heel anders worden haha

mogguh

@ trl das wel echt een fijne oplossing dan he!
@ mexx mooie vooruitzichten… ook alweer aangemeld voor studiereisjes?

Mogge
Mexx : supermooie vooruitzichten allemaal :slight_smile:
Trl : nieuwe fase in je leven en prima regeling met je werkgever !
Bloem : succes met het bloedprikken en het maken van een afspraak
Ik vandaag een daagje naar Duitsland, shoppen :slight_smile:

Bloem,ja ben ook wel blij met deze oplossing kan gewoon nog de 36 uur houden…Wil nu ook gaan proberen om het geld dat ik niet meer aan kdv kwijt ben apart te zetten en kijken of ik het dan redt…

Mexx,mooie vooruitzichten weer,lekker hoor en knap dat je gewoon nog op vakantie gaan naar landen waar jij naartoe wilt en niet alleen naar Turkije,omdat M daar woont,zoals velen doen.

Goedemorgen.

@Mexx: Sluit me helemaal wat TRL al zei… wel naar die andere landen blijven gaan, indien je daar de middelen en mogelijkheden toe hebt. Enneh Bali…hmmmmmm…zucht !!
@Raak: Fijne dag met shoppen daar bij de buren. Maar dat zal je weinig moeite kosten, denk ik. Hihi.
@TRL: Inderdaad. Als je het met je werk zo kunt schipperen/regelen… goede oplossing toch zo.
@Beps: Beetje stil aan de overkant. Gaat het een beetje daar?
@Viva: Mooi bloemstukje van je gezien op FB gister. Je wordt nog eens een echte crea bea, voor zover je dat al niet was. Hihi.

Ik heb weer niets te melden. Saai he. Nee hoor, helemaal niet. Zo dadelijk even mijn haartjes in de verf zetten, showeren en na de lunch met de andere familie uit de straat naar de achterhoek, afscheid nemen van de familie die morgen terug gaan naar Indonesie.

Iedereen een fijne dag weer. :dag:

Hier allemaal goed maar druk. Gisteravond wel lekker met een vriendin naar de sauna.

Gewoon geen fut. Maandag moet ik naar de dieetist en we gaan gewoon weer verder.

Roanna & TRL, heb natuurlijk gewoon geluk dat ik met mijn ouders meemag he… Anders zou ik daar niet heen gaan… En niet de hele wereld draait om M… En daarbij weet ik niet of we volgend jaar nog samen zijn… Het gaat gewoon al een tijdje niet zo lekker, we gaan het hier in NL nog 3 maanden aankijken en hij zal zich ook echt moeten bewijzen in zijn nederlandse taal… Als hij dat niet doet… Dan kap ik er mee…

Mexx,lekker toch dat je nog steeds met je ouders mee mag :slight_smile: . Dat kunnen dan 3 lange maanden worden als het niet zo goed gaat tussen jouw en M,maar ja wie weet gaat het juist wel de goede kant op :kus:

zou ook niet weten wat je alleen op een canarisch eiland zou moeten doen… hahah maar goed, 3 mnd was te lang.

enneuhmm… mag ik weer even skeptisch mn wenkbrauw optrekken?? natuurlijk moet ie goed NL gaan spreken, je wilt toch ooit samen een toekomst hebben en dat zal dan hier in NL zijn, maar als het niet werkt, dan werkt het niet, ook niet als ie ineens perfect NLs leert…

maar goed, wie ben ik, ik kan niet eens een date krijgen/houden/uitvoeren dus tja… whatever… hahahaha
laatste les spaans vanavond met deze groep. moesten allemaal wat eten en/of drinken meenemen. erg leuk en gezellig, maar voor 15.55 per les hoop ik toch wel dat we ook nog spaans gaan doen…laatste les of niet (maandag alweer de volgende cursus hoor)

@bloem: succes met her vervolg van de spaanse lessen

@mexx: vakantie geboekt, ook nog een leuke vakantie in de planning

@viva: Mooi bloemstuk heb je gemaakt?

@beps: sterkte met alles

@roanna: hoe was t bij de familie in de achterhoek?

Bloem, snap wat je bedoeld… Maar het nederlands leren is momenteel een groot issue bij ons… Mede daardoor loopt het niet zo goed! Ik vind dat hij zijn best er niet voor doet… En heb hem ook aangegeven dat als hij weer 3 maanden op zijn reet gaat zitten facebooken dat het dan over en uit is…

En dat weekje tenerife komt omdat het hotel heel luxe is, en gratis… :stuck_out_tongue: zou er anders ook niet heengaan hoor haha

Ik thuis… Doodmoe. Licht gaat bijna uit…
we gaan maar slapen…

@beppe: weltrusten!

[INDENT][INDENT][COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR]

En de verjaardagen nog …

[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[/INDENT]
[/INDENT]

Mogge,

Roanna : gefeliciteerd met de verjaardag van Kokkie, ook namens J. Een superfijne dag voor jullie :kus:
Wij gisteren naar Duitsland geweest, nog nooit zoiets meegemaakt, hele winkelcentrum bijna leeg, niemand in de winkels, niemand bij de restaurantjes, echt niet gezellig dus :frowning: Wij zijn ook maar een paar uurtjes gebleven, niets gekocht

mogguh

@ beps :kus:
@ raak, recessie…? of…?
@ mexx ja ik snap het hoor, maar gevoel is er of het is er niet. hoop dat hij inziet dat het menens is
@ roanna + kokkie: van harte gefeliciteerd! en een fijne dag, en nog heel veel jaren in goede (" ") gezondheid.

Roanna,gefeliciteerd met kokkie een fijne dag gewenst.

Raak,jammer dat het shoppen niet gezellig was.

Mexx,kan begrijpen dat je graag wilt dat hij nederlands leert,maar zou er niet te veel druk op leggen,dat werkt vaak averechts,als hij straks in Nederland is dan moet hij wel,dus zal het vast wel beter gaan.

Trl, ja dat zou je denken… Maar vorig jaar in die 3 maanden heeft hij er ook geen zak aan gedaan, en dat staat me tegen… Als hij niet wil leren dan heeft de toekomst gewoon geen zin!

Goedemorgen ladies.

@Mexx: Ik kan me er best wat bij voorstellen hoor. Kijk, als het van biede kanten echte liefde is, moet je wat voor elkaar over hebben. Als ik het dan zo lees, denk ik dat jij beter Turks kent, dan hij Nederlands, terwijl jij nooit zolang achter elkaar in Turkije ben. Jij doet in iedere geval nog moeite om de taal te leren. Maargoed, ik hoop dat jullie eruit komen als hij straks hier is.

@Raak: Oh echt waar? Toch last van de crisis of houden de mensen daar ook de hand op de knip.? Ja, en als het er dan niet gezellig is, dan maar beter wegwezen. Je ziet het hier ook wel hoor, maar dat zijn dan vaak de wat duurdere winkels, waar het personeel met de armen over elkaar staan en dan denk ik soms ook weleens… treurig eigenlijk en dat zo’n zaak dan nog kan bestaan. Maarja…dan zie je even later de terrasjes weer vol zitten en bij H & M lange rijen bij de kassa en dan denk ik, hoezo crisis? Ik denk dat ze dan ook minder consumeren. De hele tijd op 1 of 2 consumpies zitten. Hihihi.

@Beps: Fijn dat het wel "goed " met je gaat. In ieder geval even heerlijk wezen ontspannen in de sauna. :kus:

@Linda: Leuk je weer te zien hier. Met de familie in de achterhoek gaat alles goed. Zijn nu met z’n allen onderweg naar Dusseldorf om die andere familie naar het vliegveld te brengen. Ze vliegen om 11 uur weer terug. Ze moesten met 3 auto’s om ook de bagage mee te kunnen nemen. Zoveel gekocht hier! Hahahahaha.

Btw…wat is er mis met de Canarische eilanden en dan met name Tenerife? Je kunt daar heel goed zijn hoor en vooral als je dan ook nog in zo’n mooi luxe hotel mag verblijven. Nou, dat wil ik ook wel hoor en is genoeg te zien, te doen en te bezichtigen.
Anders laat mij maar gaan hoor!!! lol2

@Dames… bedankt voor de felicitatie’s voor kokkie. Straks even wat schapjes ervoor doen en vanaaf wat visite.
Latersssssssssssss.

Mexx,snap je wel hoor,maar als het er bij hem niet inzit om zichzelf er toe te zetten,na al die tijd dat jullie samen zijn,zal het niet makkelijk zijn om hem er wel toe aan te zetten.