Roanna:of beter Kokkie: gefeliciteerd!!! Dikke:kus: van mij en hand van Rubbie.
mexx: moeilijk… Maar ik heb net als Bloem een ? bij die 3 mnd dan… Mij komt t over of de twijfel er al zit en je een “reden” zoekt zeg maar…(moeilijk uit te leggen in platte tekst ;))
Bloem & Roanna : heb het gevraagd en ja is echt door de recessie, mensen winkelen niet meer. Heb hier in Tilburg nog nooit meegemaakt dat er een telefoonwinkel zonder klanten staat, daar stonden ze allemaal ! zonder klanten. De dure winkels waren zelfs nog drukker. Bij .&A, H&. enzo helemaal geen kat te zien. Zelfs bij de drogisterijen nix te doen, zo triest. Ik zei wel misschien wacht iedereen tot volgende week, vanaf de 16e gaan de kerstmarkten open. Zelfs bij de appeltjesstore was het zo goed als leeg
Bloem : hahaha daarom vond Roanna het wel een leuke bestemming, wij zijn geen twintigers meer :)))))))
Beps : een hele week slapen is wel lang hoor, hoewel met dit sombere weer……
Mexx : moeilijke beslissing dan
@Raak: Hmmmm… vreemd dan. Maarja… wat je zegt, het is nog te vroeg voor Kerstinkopen en daar hebben ze natuurlijk geen Klaas, zoals hier. En ja, die duurdere winkels hier… ik denk dat zij het van de vaste, wat beter gesitueerde klanten moeten hebben, want ik zie er bijna nooit geen kip binnen, voor zover ik in de stad kom dan he!! En telefoon winkels…heel verschillend. Waar het altijd druk is en je zelfs een nummertje moet trekken is bij TM, maar de rest vaak ook erg rustig.
@Mexx: Nou, dat ziet er echt wauwie uit!!! Als je moeder zich bedenkt… houd ik me aanbevolen.
@Bloem: Weet ik toch ook wel meisie. Klopt hoor. Voor echt de jongeren is er niet veel te doen. Dit zijn echt eilanden, mede ook door het klimaat, waar toch meer de ouderen komen en daar hoor ik ook bij, (al voel ik dat niet altijd zo, hihi) maar heb me altijd reuze goed vermaakt daar en je kunt er zo heerlijk rustig shoppen, zonder dat ze aan je zitten te trekken en van alles naar je roepen dergelijke.
Zo, daarnet even visite van de zoon en vriendin gehad, maar moesten op tijd weer weg, want hadden zelf nog een kinderfeestje van het zoontje thuis straks. Ze hebben een workshop met rappers en morgen gaan ze voor een lang weekend naar Kopenhagen met de plane. Krijg vanavond alleen nog kokkie’s familie. Gezelli!!
Idd long time no see, maar het t gaat al even niet zo lekker met werk en zelf veel naar ziekenhuis. Ik wil het er niet via FB over hebben maar als je vragen mag altijd via mail of whats app
[COLOR=#333333][COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Hier gewoon een dag als alle andere dagen. Gisteravond nog een fijne avond met de familie gehad en daarnet even de boel hier beneden weer gestoft, gezogen en gedweild, dus zijn klaar voor het weekend. Straks weer even een paar schapjes doen.
Beps : werkse weer voor vandaag dan he
Roanna : visite wee gezellig geweest, huis weer aan kant en nu de boodschappen.
Was niet koud, maar wel nat nu even lunchen thuis en over uurtjes 2e wedstrijd
hier ook same old same old. uitslapen, sportschool, boodschappen, huis aan kant en dan hopelijk schaatsen kijken, als het meezit. verder geen plannen dit weekend, de week wordt druk zat