ja wel een beetje kijken, maar niet alles. komende week wordt mega druk, dus ik MOET dit weekend van alles doen, en dus moet het schaatsen maar een beetje wijken. net naar de sportschool en markt gefietst. getver, het regende niet, maar ben wel zeikesnat… bah… de derde was draait al en strax na het schaatsen maar boodschappen doen bij de super.
Zo naar huis. Morgen hondenshow… Ja heerlijk dagje NIETS… Hmmmm
Ik nu thuis van de voetbal, was iets anders gelopen, meteen na de aftrap ging R in de aanval, bijna goal, keeper komt hard in en trapt op been van R, op 2 plaatsen gebroken, naar ziekenhuis, foto gemaakt, in het gips met een roesje
tegen de pijn, zeer gecompliceerde breuken, moest traumachirurg uit ander ziekenhuis bijkomen, om 7 uur vanavond geopereerd en nu gelukkig heerlijk aan het slapen. Moet tot maandag in het ziekenhuis blijven en mag zeker al dit hele seizoen niet meer voetballen ! Hij is fijn. Nu dus echt aan een borrel toe. Pffff ff ego ![]()
Sode! Dat is nogal wat! Arm joch, ff een potje voetballen en dan krijg je dit. Beterschap
En proost voor jullie
@Raak: Oh, mijn maag draaide 3x om toen ik je verhaal las. Wat zal dat kereltje pijn hebben gehad en wat sneu dat het seizoen eigenlijk voor hem al afgelopen is. Nou, hoop op een spoedig herstel en voor jou een dikke kus, want dit gaat je als oma door merg en been. Sterkte. :kus: Neem maar lekker even een slaapmutsje, want je kunt nu toch even verder niets doen. Truste voor straks.
Voor allen…slaap lekker en tot morgen.
Mozeskriebel… Raak… Knuf voor iedereen die deze schrik kreeg… En heel veel beterschap voor R!!
Mogge,
Dankjewel allemaal voor de lieve woorden, ga er straks weer heen en zal het hem zeker overbrengen :kus:
Moet wel zeggen : normaal gaan we naar Elisabeth maar nu ben ik naar het dichtstbijzijnde gereden 2 steden, is een veel ouder ziekenhuis maar ze waren hier allemaal zo superlief en haalden gewoon de traumachirurg uit het Elisabeth omdat ze geen enkel risico wilden nemen met iemand die midden in zijn groei zit. R had uiteraard superveel pijn en had meteen door dat het een operatie zou worden maar ze hebben hem zoooo gerustgesteld dat hij totaal niet zenuwachtig was maar meer relaxed omdat ze hem van de pijn af gingen helpen. Komt allemaal vast goed, alleen gaat het lang duren
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
En de verjaardagen nog …
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Raak,dat is schrikken zeg en helemaal als je als oma er bovenop staat,heel veel sterkte.
Raak, oh my god… Dat is schrikken!!! Arm kind!!! Een dikke kus voor hem, en natuurlijk ook voor jou! :kus:
Zag online bij L.Bakker dat de lattenboddems met 25% korting zijn,wilde er 1 bestellen ,maar kwam op een negatief bedrag uit
-1.16 euro hahah kan dus niet online betalen omdat het een negatief bedrag is …
Mexx,hoe is het? Had M nu in de krant gestaan?
Trl, ja goed hoor!! M was naar de westrijd van Besiktas en stond inderdaad in de krant… ![]()
Goedemorgen ladies.
Hier schijnt zelfs het zonnetje. Hoe is het mogelijk.
@TRL: Huh? Wat vreemd dan. Daar heb ik nog nooit van gehoord. Op negatief uitkomen bij de betaling. Hihi.
@Raak: Ook vandaag weer veel sterkte gewenst voor hem en voor jullie en zeg hem maar dat ik ik hem een bikkel vind, na jou verhaal op FB gelezen te hebben.
@Beps: Ik dacht… weer werken. Zo ja… werkse meid.
@Jac: Ik ook nergens meer last mee op pc en klepdoos. De rest weet ik niet, want die heb ik niet. Hihihi.
Iedereen verder een hele fijne zondag nog. :dag: Hier lekker rustig.
Leuk voetbal… Schrikken en flink aangekomen, meestal kunnen kinderen nog best veel hebben. Goed opgevangen in het ziekenhuis las ik. Heel veel sterkte voor R. En dat alles maar weer goed genezen mag. :kus: voor jullie.
@raak: heel veel sterkte en beterschap voor R.
De rest moet ik zo nog even bijlezen, eerst effe douchen en straks nog lunchen
@Raak: zag de foto op FB. Pfff schrikken hoor! Wens hem maar beterschap.
@Beps: en hoe was het op de show? X mag volgende week ![]()
@roanna: klaar voor sint maarten, wij doen daar niet aan mee als dorp zijnde hahaha past niet he. Van mij mag het hoor maar goed nee zegt de gemeente (SGP) zegt genoeg he
@TRL: balen zeg van het -
@mexx: M heeft in de krant gestaan
Ik vandaag lazy sunday maar ga straks uiteten lekkerrrrrr ![]()
hier weinig lazy aan. naar sportschool gefietst, flink aan het ijzer gehangen (auw, voel het nu al) en weer terug gefietst. weer wasjes gedraaid, konijntje een schoon huis gegeven en de hele badkamer gesopt, huis gestofzogen en alles. blegh. nu alleen de wc nog even doen maar das zo’n klein kamertje, dat kan morgen nog wel ff…
tussendoor natuurlijk wel schaatsen gekeken en verheug me toch wel op volgende week. ga 2 vd 3 dagen naar heerenveen, dus ben benieuwd. denk dat het mn enigste internationale wedstrijd gaat zijn dit jaar dus …
fijne avond all
Boki werd 2de, maar was nek aan nek.
Heerlijke dag gehad… Lekker ontspannen
Raak hoe is t vandaag met R??
Bloemmie: ik weer langzaam sporten va komende maand. Een nieuwe sportschool hier erbij, basic prijzen maar met douches EN sauna hihi… En hulp ivm operatie en voeding erna…
Bedje staat al op te warmen, morgen eerste afspraak: diëtiste… Info middag erachter…
oh ja: humor:
j&h hebben een sumsang 10" tablet gekocht… Ze blijven toch met hun tijd mee gaan(had ze liever een pad laten kopen, maar goed… Dit s ook prima lol)
ben jullie niet vergeten hoor… druk druk… :kus:voor jullie allen
hier gaat alles z’n gangetje, werk weer opgepakt… leuk, maar wennen. vakantie voor september volgend jaar is al geboekt, 12 sept t/m 27 sept Jamaica, Ocho Rios
Goedemorgen
Beps : hij had gisteren wat koorts en meer pijn, niet best geslapen ook dus hoop dat het nu beter gaat en dat hij vanmiddag naar huis mag
Bloem : jij weer lekker beziggeweest gisteren en huisje weer spic en span. Deze week gezellig naar het schaatsen
Wendy : jij weer aan het werk, zal zeker wel vreemd zijn in het begin en ook lekker reisje geboekt voor volgend jaar
Namens R moest ik jullie allemaal bedanken voor de belangstelling !