[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Beps : veel succes met je gesprekken
Bloem : succes met werken
Mexx : succes met die moeilijke keuze :))
Ik zo weer naar het ziekenhuis, R moet om 9.30 in de gipskamer zijn dan kijken ze alles nog een keer na, nieuw gips, fysio en dan beslissen ze of hij al mee naar huis mag
@Raak: Ik duim voor hem en voor jullie dat alles voor zover goed is en dat hij mee naar huis mag. Heeft hij toch wat meer ruimte zeg maar, al zal het voorlopig nog veel rusten worden en dan komt de krukkentijd. Sterkte ook vandaag weer. @Bloem: Zo zeker zeg, Wat een bezig bijtje was je gister, maar nu ook alles weer aan kant en kun je weer rustig aan doen, althans thuis. Enneh…leuk, weer naar het schaatsen dit weekend. @Beps: Leuk zeg voor die oudjes. Nu ook aan de tablet. Ik denk als ik er een koop, ook zoiets zal worden.
Jij heel sterkte en wijsheid weer bij de gesprekken vandaag. @Mexx: Nou, ik wist het wel hoor. En ook even luxe…en miss nog wel luxer. Hahahaha. @Wendy: Leuk joh. Weer iets om naar uit te kijken en veel succes als werkende moeder nu. Zal idd even wennen zijn.
En toen wist ik het niet meer. Iedereen een fijne dag een goede werkweek en vast tot ergens wel weer. :dag:
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
@raak: en mocht hij mee naar huis? @Beps: super toch 2de! Hij is geplaatst dat is ook al belangrijk @mexx: luxe problemen @roanna: jullie hebben in de stad meerder turkse restaurants… kun je mij een adviseren of niet?
Zo maandag voorbij! hahaha
pppff wat een dag
ben echt kapot, zo’n spierpijn, auto weggebracht voor de apk, nu zit het eten in de oven, strax naar spaanse les, morgen weg voor het werk, wordt een lange dag, auto weer ophalen, eten, door naar Glow, woensdag werken, kiwi ophalen en ‘vermaken’ die blijft hier logeren maar donderdag ook werken, dus nog even kijken hoe en wat…
@ mexx volgend jaar najaar bedoel je denk ik? of strax nog?
@ beps en ,… doe eens ff een update?
@ raak en mocht hij mee naar huis? dikke ellende hoor, zo’n ziekenhuis, beter gewoon lekker thuis.
Bloem,drukke planning voor je en ga duimen dat je auto goed gekeurd gaat worden.
Wij vieren de 23ste sinterklaas met de vrienden,voor de kids een kado en voor de volwassenen een (afzeik) gedicht met een lullig kadootje,nu heb ik wel een video van sint besteld,maar heeft iemand nog tips om het uitpakken van de kadootjes een beetje te rekken voor de kids,vorig jaar hadden 4 kids met 10 minuten alle kado’s uitgepakt hahaha .
@ beps dat zijn goede berichten. jij dus ook weer naar de sportschool?
@ trl ding zal wel goedgekeurd worden, de vraag is alleen: wat gaat het kosten hahaha
Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Bloemmie: ja ingeschreven en rustig aan beginnen. Ook zeker na de operatie. Voordeel is: er is een SAUNA!!!
Rubsje en vriendin ook overgestapt dus lekker steun aan elkaar(samen gaat beter dan in je uppie!!)
@Beps: Kijk, dat zijn al wat betere berichten. Het gaat de goede kant op en dat was best even een feesie waard. @Bloem: Hopenlijk een meevaller wat betreft je auto en succes met al je drukke bezigheden. @Jac: Geen idee eigenlijk. Als we uit eten gaan is het nooit Turks, dus kan je echt geen goede Turk aanraden Ze zijn er wel, maar dat is van horen zeggen en dat is die op de Asselsestraat. Waar je ook goed terecht kan is bij Mediterance, waar ze gerechten met name uit de zuidelijke landen, dus ook Turks, serveren. Zowel a la carte, alsmede buffet met een all.inn formule. Daar ben ik al wel een paar maal geweest en is goed bevallen. Eigenaar is een Turk. @TRL: Geen idee eigenlijk. Ja, kleine kadootjes heel vaak inpakken van groot lijken naar klein zijn. Hahaha. Maar ik zie het hier ook hoor. Alles snel uitpakken…en soms wordt er zelfs na uitpakken niet meer naar gekeken, maar dat zullen ook de indrukken zijn denk ik, want vaak krijgen ze zoveel. @Raak: Ik neem aan dat R. weer thuis is en nu verder gaat herstellen met alles wat er nu nog bij komt. Heel veel sterkte weer voor hem en natuurlijk een voorspoedig herstel.
Hier verder geen bijzonderheden. Vanmiddag weer na 3 weken fysio en ik denk zelf… de laatste keer of miss nog 1 keer. Het heeft even geduurd, maar het heeft zeer zeker geholpen. Nog niet helemaal pijnvrij met bepaalde bewegingen, maar ik kan mijn arm bijna weer helemaal langs mijn oor krijgen en dat was ook de bedoeling.
Goedemorgen,
Sorry gisteren niet meer langs geweest, ben om 7 uur op de bank in slaap gedonderd, heb 11 uur geslapen !!! Had het dus heel hard nodig, 2 nachten echt niets geslapen. Weet niet of iemand dit hier nog weet maar een aantal jaar geleden heeft mijn neef(zoon van mijn zus) ook een dubbele beenbreuk opgelopen bij de voetbal, is helemaal fout gegaan en zijn been moest geamputeerd worden, dus jullie begrijpen onze nachtmerries. Maar zoals het er nu uitziet gaat alles prima. Trauma-chirurg heeft nog 1 maal zijn been opnieuw gezet gisterochtend, 3 x opnieuw nog foto’s gemaakt, fysio gehad en toen mocht hij rond 3 uur gelukkig mee naar huis ! Dochter heeft een nekhernia, alles komt tuurlijk altijd tegelijk he, dus die probeert nu via Belgie met spoed een spuit te laten zetten zodat zij zelf ook R kan helpen, wat nu helaas moeilijk is
Beps : mooi 7 kg eraf !! goed gemotiveerd nu (via de wok) verder :)) Leuk dat je ouders toch, ondanks het merk, in deze tijd mee blijven gaan. werkse vandaag
Trl : bij ieder cadeau de bijbehorende ouder een versje/rijmpje laten maken en na het openen voorlezen of voor het openen een sinterklaasliedje door het kind laten kiezen en dat opzetten en allemaal meezingen, tussendoor warme chocomel met speculaas drinken met z’n allen. Succes :)))) Hier het 1e jaar geen gelovigen meer sinds mijn hele leven, is ook vreemd hoor. Eerst zussen en broer, toen eigen kids, toen neefjes, nichtjes, toen kleinkinderen en nu : NIEMAND haha
Bloem : jeetje meid ga je jezelf niet voorbij hollen anders lig je straks gestrekt. rustmomentjes inlassen he
Jac : ben ook bij dat restaurant waar Roanna het over heeft geweest en vond het toen prima ! Zelfs op verzoek dingen buiten de kaart om klaargemaakt voor ons
Roanna : jouw fysio zit er dus eindelijk ook bijna op en heeft gelukkig wel verlichting gebracht. Nu nog even de laatste loodjes