Turkisch Tea Time 2012 deel 7

@trl
Met een dobbelsteen, een cadeautje pakken als je 6 hebt gegooid.

Heb al wat gevonden,zag bij de br*na voor 1.65 het sinterklaasfeest uitpakspel.:slight_smile:

:frowning: kosten om door de apk te komen zijn HOOG daarnaast nog lekke koppakking, olielekkage en versleten kogellager die dus ook dit jaar ergens nog een keer vervangen moeten worden. wordt dus echt te duur om em nog te maken… maar ja, wat dan? geen auto…?

@ raak fijn dat hij weer thuis is, maar balen dat het daar ook een grote lappemand is. dat schiet echt niet op. jij gelukkig wel lekker bijgeslapen!

ikke ga maar eens online kijken wat er zoal te koop is, en dan door naar glow vanavond. helemaal geen zin meer in, maar goed, we gaan met z’n allen

@raak: pfff snap de nachtmerries. R is gelukkig thuis!! Maar wat een lappenmanden daar…
@roanna: Bedankt voor de info. Heb het opgeschreven. Zal straks even googlen.
@beps: JAAAAAA 7 kilo afgevallen!! :smiley: en lekker gevierd bij de wok! You go girl!
@bloem: dat is niet niets zeg pffff

Ik leeg van mijn werk! Dus ik ga een lazy evening houden op de bank met de tv aan :slight_smile:

Bloem : dat is echt balen zeg, succes bij je beslissing. Fijne avond, probeer er toch van te genieten he

JEMMIG BLOEMMIE!!! Das balen!! Hoe kan die koppakking nu alweer stuk zijn??
En wat je op FB zei?? Met paps en mams een ‘regeling’ treffen en dan ook minder kosten(verz brandstof, wegenbelasting ed…)
Sterkte meis…xx

en ik… ik ben moe!!! Echt moe… nog 1 uurtje

Oh ja,… ik zoek voor een vriendin(die zooo graag een koffieapp wil via DE punten) nog DE punten… is er nog iemand die ze wel spaart maar niets mee doet??? Ik wil ze graag HEEL Graag hebben(betaal graag de porto kosten ;)!!)

Geen koffie hier

En tja de kosten? 40e pmnd aan verz+belasting. 50e benzine die ik dan wel kwijt ben aan OV

Maar goed. Ga het denk ik gewoon proberen. Bevalt het niet of geeft t te veel gedoe dan kan ik alsnog een auto gaan aanschaffen. Nu alleen zien uit te vinden hoe ik mijn speedy kosteloos kwijt raak

mogguh
kort nachtje

[INDENT][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

En de verjaardagen nog …

[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[/INDENT]

Bloem,dus toch een tegenvaller dat hij niet door de keuring komt… Balen hoor. Een andere auto aanschaffen kost ook geld,of is deze echt niet meer de moeite van het repareren waard?

Besp,zal vanavond thuis eens kijken.

goedemorgen
Hier een heerlijk :zon02:, fijne dag all

Bloemmie sterkte met de beslissing. Misschien de sloop?? Soms kost dat niets…
TRL thanks. Ben her en der aan t verzamelen. Ze moet er nog 20 000 haha. Ik heb ze net verleden jaar weer aan een ander weggegeven. Maar ze weet niet dat ik ze aan t vragen ben, dus alles is een verrassing.

Ik zo kroelen met de pups en weer werken. Morgen heel vroeg met J&H naar t ziekenhuis, dus om 6 uur in de auto. Dan door naar t werk… Pfffff weet dus niet of ik me morgen meld…

Goedemorgen.

@Raak: Nou, ik ben blij voor je dat het zonnetje even voor je schijn, want dat had je best even nodig na al die toestanden. Hopenlijk nu even rust voor je, alhoewel… je dochter zal ook wel wat hulp behoeven nu. Of gewoon allemaal lekker rustig aan doen, wil ook weleens helpen. Sterkte weer met alles. :kus:

@Bloem: Oh meid, wat balen. En tja…OV is ook al niet zo goedkoop, of er moet een of ander voordeeltarief bestaan. Zou even goed rondkijken of er mogelijkheden zijn. Onze dochter heeft zo’n voordeeltrajectkaart waar je met 40 % korting kunt reizen in. Ook met de bus.

@Beps: Helaas heb ik ze ook niet. Ik had heel veel van de Perlo van Appie, maar daar had ik laatst ook liefhebbers voor en nu drink ik Sensoja mokka padjes van de Hama. Maar hoor ik hier en daar wat, zal ik aan je denken. Werkse voor vandaag.

@TRL: Je bent er nu uit over het hoe kadootjes uit te pakken. Hahahaha.

@Jac: Nou, ik hoop dat je er uit komt, wat het Turks eten betreft. Laat tegen die tijd even weten wat het geworden is.

Hier verder niets nieuws onder de zon. Ja, ja, hij schijnt hier ook. :zon02: Ik hoef niet meer terug naar de fysio. Alles weer goed voor zover dan. Thuis nog wat oefeningen blijven doen en als er wat is, mag ik altijd even bellen. Ik heb hem bedankt voor zijn geduld en toen zei hij… jij bedankt. Velen geven het halverwege al op, als het resultaat in het begin uitblijft en de behandelingen nogal pinlijk zijn, maar jij hebt goed door gezet. Ben trots op je, zei hij. Deed me wel goed. :redface:

Vanmiddag of anders morgen komt kokkie’s zus hier een paar dagen logeren op doorreis naar haar dochter in Gouda, dus gaan we het even gezellig proberen te maken, want zei heeft ook een nare tijd achter de rug, zoals ik jullie laatst verteld had.

Voor vandaag…iedereen een fijne dag weer.

Hello meiden,

raak wat een toestanden weer bij jou zeg…heel veel sterkte.
Bloemmie balen zeg je tuut niet door de keuring ja zonder auto zal wel kunnen maar is denk ik ernstig wennen.
idd de sloop. Soms krijg je er nog wat voor. Gewoon ff bellen.
Beps gaat goed hoor, …go girl.
Roanna jij klaar bij de fysio nou gelukkig maar en het heeft geholpen dat is het belangrijkste.

Ik knuffeldag gehad, nieuwe vaatwasser is geinstalleerd…en hier op het werk echt mega druk, dus het loopt allemaal.
en de site is nog steeds drama om er op te komen, krijg geen antwoord van de mod. dus jammer dan.

@roanna: veel plezier samen met schoonzus, leuke dingen doen, fijn heeft ze even wat afleiding
@viva: veel plezier met de nieuwe afwasmachine, ik vind het ook een drama om op de site te komen, moet elke keer opnieue inloggen
@raak: sterkte met R, kan me voorstellen dat jullie zo geschrokken zijn na wat je geschreven hebt
@beps: helaas spaar ik de punten zelf, want wil graag het nieuwe apparaat van sen***, succes met datgene waar je mee bezig bent, 7 kilo er al af netjes hoor, hier wil t totaal niet lukken, maar blijf juist door alle stress op gewicht ondanks wat ik et, normaal kom ik dan heel erg aan
@bloem: balen zeg van je auto, suces met het maken van een keuze
@jac: succes met de zoektocht naar een goed turks restaurant
@mk: bedankt voor je berichtje, mail je van de week even
@cyn: hoe bevalt je baan?

Ik vandaag vrij, maar wel veel op de planning staan. Vanmorgen paar boodschapjes gedaan, pakketje naar postkantoor gebracht, oude kleding weggebracht, wasmachine draait, opruimen, vanmiddag verjaardag, morgenochtend werken morgenavnd condoleren, vrijdag een begrafenis en dan zaterdagmorgen nog werken

Klinkt druk Linda

@roanna. Fijn! Fysio voorbij

Heb geloof ik een goede oplossing. Vrijdag papieren meenemen overschrijven en autobedrijf verkoopt em aan een opkopper/ handelaar. Hoef er zelf niet meer mee te rijden en na betalen van de factuur blijft er misschien nog paar tientjes over.

Ga t proberen. Zonder auto. Fietsen en bussen. Kost alleen meer tijd. We gaan het zien.

Kijk Bloemmie… En heb je dan een maand geen ov, dan kun je de maand erna dubbel reizen…
hoop dat t goed komt…

@roanna: gefeliciteerd met je prijs

Ohhh wat heeft ze nu weer gewonnen Haha… mazzelbips…