@beps: volgens FB een bril
Bloem : flinke beslissing, hoop dat het gaat werken voor je en ja het zal wel meer tijd gaan kosten helaas
Beps : jij voor vandaag weer klaar met werken ?
Linda : zo, jij hebt een druk programma staan, gelukkig maar dat je nu geen kilo’s aankomt dan he
Roanna : idd een brilletje gewonnen, wil foto zien als je hem ophebt ! Was het gezellig met je schoonzus? Fijn idee he dat je eindelijk van de fysio af bent, heeft tenslotte lang zat geduurd dus dat complimentje had je ook echt wel verdiend hoor !
Trl : heeft de komende tijd geen tijd meer voor ons want die is flink aan het freubelen geslagen
Mexx : spanning loopt weer op he, hoop dat je snel iets hoort
Viva : jij nog steeds lekker aan de knuffel, nieuwe vaatwasser draait gelukkig ook weer en nog steeds problemen, moet zeggen dat het hier nu beter gaat gelukkig. Bijna weer weekend, kan je even relaxen van de drukte
MK : jij ook superdruk zeker, vooral nu al die feestdagen er weer aankomen. Wel gezellig maar brengt toch echt wel weer extra drukte mee he
Met Randy ging het gelukkig weer goed vandaag, heeft nog maar 4 paracetamol en doet veel zelf. Gaat morgen ook weer een paar uurtjes school proberen
@Raak: Kijk aan, dat zijn al wat betere berichten omtrent R.
@Viva: Druk druk, druk, maar gelukkig heb je weer een vaatwasser die veel werk uit handen neemt.
Verder sluit ik me even bij de mooie update van Linda en Raak aan.
@Linda: Bedankt.
@Beps en all: Ja, ik had op FB meegedaan met een LIKE actie van Specspaarder en had er eerlijk gezegt helemaal niet meer aan gedacht, tot dat vanmiddag zo’n koerier aan de deur kwam en ik compleet verrast was, want ik had niets besteld bij SS. Ik vroeg nog of ik het pakje mocht weigeren, want ja… je hoor en leest wel eens van die rare dingen, maar ik was toch wel nieuwsgierig en pakte het dus aan en tekende. Ik dacht, als het nep is, ga ik wel naar die winkel. Maar er zat echt een bril in, die ik onlangs zelf uitgekozen had van het merk Spijker
. Nouja…zoiezo al moeilijk om zomaar een bril via internet uit te zoeken, dus had maar wat aangeklikt, wat me wel leuk leek en zie hier… Kokkie vind 'm mij niet zo staan, maar zelf vind ik 'm wel leuk en denk erover om er de juiste glazen in te laten zetten. Even over nadenken nog!!
Oh ja…zag vandaag op hun FB site pas de namen staan die gewonnen hadden en dat was maandag jl al geplaatst, maar had ik niet gezien. Kortom… ik had weer eens wat gewonnen. :cheer: Echt een suprise!!!
Fijne avond all.
Limda, ja super goed! Enorm naar mijn zin daar! ![]()
@roanna: super joh!! Altijd mooi meegenomen toch
@beps: morgen vroeg op pad naar J&H + ZKH. O ja zal even op mijn werk vragen voor de DE punten en hier bij paps en mams
@bloem: fietsen en bussen. Niets erg aan hoor doe ik ook! Nou ja bus minder ik fiets heel veel. Doe ik expres maar dat ben ik.
Het komt echt goed schatje!
@raak: hoe is het met R? En ondanks alles de voorbereidingen voor…
@VIva: lekkere knuffeldag gehad
@linda:druk druk druk
Zo ik geen gekke dingen gedaan. Getraind met de hond! nu zere knie maar goed gewoon doorlopen haha. Nee hoor mag niet klagen is gewoon een oud kwaaltje
O ja fijne avond!!
Raak,hahaha ja zeg dat wel… dit jaar 2 traktaties maken afscheid kdv en op school trakteren.Maar heb gelukkig nog even de tijd en vindt het niet erg om te doen ![]()
[INDENT][INDENT][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
En de verjaardagen nog …
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[/INDENT]
[/INDENT]
mogguh
kater
korte nacht
overal kramp gehad, incl. mn rug.
ellende…
werk…
maar t was wel leuk! ![]()
Mogguh,
Bloem : schrok van je 1e bericht
maar gelukkig een 2e er achteraan, was dus leuk, goed zo !!
Jac : voorbereidingen hoef ik niet te treffen hoor, neem wat kleding mee, daar uiteraard gewoon een wasautomaat. Voor de rest is het een klein beetje als Nl met de Bl.kker, Appie, D. drogist, L. Bakker en ga zo maar door, dus doe gewoon de boodschappen
Roanna : foto met als je hem op hebt !!! Schoonzus heeft hem ook. Het is een merk van de modeontwerpers met dezelfde naam, 2 x
Hello meiden…vanuit siberie wat is het koudddddd brrrrrr. Je oren vriezen er af.
De laatste uurtjes voor het weekend, heb er zin in. Ben geloof ik chronisch moe.
Roanna ja leuk joh die bril…mannen moeten altijd wennen aan iets nieuws.
jij hebt altijd geluk he.
Linda druk druk druk
Raak gelukkig gaat het beter met R…pff wat een foto’s zeg zag er niet best uit.
Bloemmie brak maar wel een gezellige avond gehad.
Vanavond naar de pedicure…heerlijk.
Viva,??? waar ben jij dan hier is het niet zo koud hoor,of ik vind het niet koud ![]()
Gelukkig een 2de bericht hihi… Heerlijke avond maar nu gebroken dus
ik reed om 6:20 weg. Nu kapot en ik moet nog tot 23 …
pffff ff een tukkie maar
Goedenmiddag.
Zo, net terug van het WC. Mijn schoonzus is vanmorgen gekomen voor een paar dagen en we zijn even op ons gemak wezen winkelen. Ze zou eigenlijk gister willen komen, maar is nogal verkouden, dus kan nu hier een beetje uitrusten. Ze ligt nu even op de bank, dus kan ik even internetten… hihihi.
@Viva: Vind je? lol2 Nou, ik denk ook wel dat ik volgende week even naar de stad ga om te vragen hoe en wat het me gaat kosten om de juiste glazen erin te laten zetten en of ik alsnog ook wat van de zorgverzekering kan terug vangen. Tja…we blijven Hollanders he!
Ik heb het ook (nog) niet zo koud.
@Beps: Werkse.
@TRL: het lijstje klopt weer niet en gister ook niet… :unibrow:
Verder iedereen een hele fijne dag nog.
@Raak: Oh, ken je nagaan. Dat wist ik helemaal niet wie het waren. Ik dacht dat het iets met die lui van die dure auto’s te maken had. Maarja…ik heb er nu nog steeds een van Bench op (ook SS) en wist ook niet waar dat van was, tot dat ik in Turkije allemaal shirtjes enzo met dat merk erop zag. Wat een muts ben ik he!!!
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
En de verjaardagen nog …
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Ugh ik heb het overleefd. Wat een ellende. Rugpijn niet normaal en mega moe. Maar was mega gezellig en veels te veel gedronken voor de woensdagavond, maar hey, ik hoef toch niet meer te rijden. Nu weekend. Morgen regeldagje en za+zo naar HVN. Nu bedje toe, dutje doen
@bloem
Balen van je auto, hopelijk is het te doen met het openbaar vervoer.
@beps: gaat het weer een beetje?
@raak: fijn dat je geen voorbereidingen hoeft te treffen
@viva: WEEKEND!!! neem aan dat je de kachel aan hebt? Koud he brrrrr
@roanna: schoonzus op bezoek
Ik morgen nog een dagje en dan weekend. En cheesecake maken/bakken voor mijn broer zijn verjaardag. Had tie gevraagd. Ach ja dan doen we dat maar he. Maar het is een langzaam gegaarde cake dus mag 2,5 uur in de oven hahaha
iedereen fijne avond weer verder…
ik ga knock out!