Turkisch Tea Time 2012 deel 7

Ook ik… Truste

goedemorgen op deze laatste dag van de week
Weinig nieuws te melden hier, fijne dag all :dag:

Ik zo naar de KNO arts, voor de uitslag van m’n apneu test.
dan ff stukje rijden om vleesjes te halen voor de honden.

[INDENT][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios

En de verjaardagen nog …

[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

[/INDENT]

Beps,spannend.

C vandaag voor het eerst een ochtendtje wennen op de basisschool,had er erg veel zin in,maar vond het ook wel weer spannend

Goedemorgen.

Zo, even snel tussendoor op de compie. Straks met schoonzus even naar de Lid** en de Actiones en dan blijft ze nog 1 nachtje om morgen door te reizen. Is wel gezellig met haar hoor en gelukkig knapt ze goed op.

@Beps: Oh spannend en hoop het beste voor je. Ga weer duimen.

@TRL: Ook spannend dagje. Wat gaat de tijd toch snel.

@Raak: Hier hetzelfde. Verder ook weinig spannends te melden. We maken ook niet altijd wat mee he!! Ennenhhh… mag het bij jou ook even rustig zijn. Jullie hebben al genoeg meegemaakt de laatste weken.

Fijne dag alle anderen. :dag: Prettig weekend ook.

Nou raak: ernstig apneu… Op naar de longarts en let op met volledige narcoses. 6 dec naar de longarts… En een apparatje(CPAP)

@ beps ja daar was ik al bang voor. mn moeder had het ook gehad maar zij zei, dat apparaat maakte zoveel lawaai, daar lag ze dan wakker van, resultaat: geen slaap. maar goed, hopelijk werkt het voor jou! je moet wel rusten als je slaapt en dat doe je niet met die apneu dinges

@ roanna klinkt wel super gezellig toch. en soms maar goed dat er niet altijd spannende dingen gebeuren, ja toch?
@ jac hoe zijn je baksels geworden?
@ MK hoe gaat het met je opleiding?
@ raak hoe gaat het met je kleinzooN? en je dochter?
@ viev nog terug geweest met de lenzen?
@ trl en hoe is het gegaan op school?>
@ mexx :dag:
@ amira :dag:
@ linda alles goed bij jou?

hiero van 18h tot 9.30 geslapen, jaja. nu zo ff mn auto over laten schrijven, ff de stad in, boodschappies doen. morgen met de 1e bus op pad voor een weekendje heerenveen. verder begin ik dinsdag met een nieuwe opleiding via mn werk (10mnd) dus zal ook druk worden, maar wel giga leuk. nu aan de slag, maar eens een voordeelurenkaart van de ns aanvragen. zal niet vaak met de trein gaan maar wel elke weer voor die opleiding, dus dan heb ik hem maar en dan heb ik meteen een persoonlijke ov chipding. moet nog ff goed lezen hoe dat allemaal werkt hahaha

Bloem,kan je werkgever de voordeelurenkaart niet vergoeden?

tuurlijk, maar moet eerst voorschieten

hoe ging het op school?

Bloem,wegbrengen ging goed,beetje verlegen en wilde niet dat ik wegging,ff bij juffrouw op schoot toen ben ik gegaan.Nu hem weer ophalen…

spannend. hele verhalen strax natuurlijk. nou ik ga op pad. ciao

Beps : was er al bang voor, nu op naar de longarts. Hoop dat hij iets voor je kan doen :kus:
Trl : C eerste daagje naar school, altijd spannend he
Bloem : succes met het overschrijven en met je aanschaf van de ovchip….en uiteraard superveel plezier in Heerenveen.
R gaat gelukkig goed, dochter minder, moet de 28e een MRI en zit waarschijnlijk wel een operatie aan te komen, maar eerst even de uitslag van de MRI afwachten. Ze gaat naar het UZA, daar zitten supergoede neurochirurgen
Roanna : laatste daagje op stap met schoonzus. Nee gelukkig niet elke dag spannend nieuws bij ons he :slight_smile:

@beps: knuffel!!!
@bloem: succes met de busreis en baksel staat nu in de oven…
@roanna: laatste dagje met schoonzus
@TRL: wat gaat de tijd snel zeg!! pfff en hoe vond hij het?

Ik moe en gesloopt… maar morgen komt de grote vriend aan met de trein hahaha en 1 december mag ik zwarte piet spelen bij de brandweer en het oude werk van mijn vader! Vind ik zo leuk! hahaha

Bloem de nieuwe app zijn meer dan de helft kleiner n zoveel stiller. Rubsje zal moeilijker slapen ik net lol. EN… Je kan dood gaan van slaapapneu… Das veel erger dan app. 30+ keer per uur je adem stilstaan is ook niet geheel gezond…

lekker dat t zo goed ging, TRL. Maakt je als moeder ook geruster…

nu ff ontspannen(lees slapen)

@ beps ja dat ook ja… dus maar goed dat ze er iets aan gaan doen. en idd, de ontwikkelingen zullen zeker niet stil gestaan hebben

ikke de mysteryshops gedaan, weer leuke bezoekjes mogen doen. alleen zo vervelend dat je iets moet voorschieten enz. maar goed, komt goed.

spulletjes uit de auto gehaald. was ik al bijna thuis, werd ik gebeld dat ze hem al verkocht hadden. ikke dus weer terug voor de papieren en nog 100 euro opgehaald. wel fijn ook dat zij het geregeld hebben, hoef ik niet met die auto te leuren.

nu ff schaatsen kijken en beetje op tijd naar bed vanaaf

Geen geklooi dus… En een extraatje…

Bloem : auto zonder kosten weg, zelfs nog een extraatje voor het weekend !

Hoi, hoi.

Schoonzus al naar boven. Was moe en moet morgen verder reizen, dus tas inpakken en op tijd slapen, zei ze.

@Beps: Dus toch!! Wel heavy dan, maar wat je ook zelf ook al zegd, beter zo dan niets doen. Ik ken het een beetje van mijn zwager, die trouwens nu weer zonder slaapt.

@Bloem: Geweldig opgelost zo toch en nog geld toe, dus…Kan je vast goed gebruiken. Veul plezier in H’veen.

@Jac: Weekend begonnen voor jou? Geniet van zwarte Piet. Hihihi. Leuk!!

@TRL: Oh, wat fijn he dat het toch goed ging op school. Moeders weer blij en gerust en och… verder moet je toch weer afwachten, maar dit is toch best een goed begin.

@Raak: Precies. Zo is dat. Mag ook weleens rustig zijn he. Hahahaha. Wie weet wat er allemaal nog op ons pad komt. Hihihi. Het is maar goed dat we niet alles van te voren weten.

Nou ladies…iedereen een fijn weekend en voor zo…weltrusten. :slapen:

Bloem,toch nog wat terug voor je auto,alle beetjes helpen.

C vond het helemaal leuk om school,juf zei tegen hem,wat een makkelijk joch lijkt wel of hij al 6 keer is geweest zo goed doet hij al mee :slight_smile: Nou hopen dat dat zo blijft…