Wat is zij vroeg? Ja, ik moet om kwart over 9 weer bij de fysio zijn. Normaal wil ik nooit zo vroeg, maar er was even geen andere tijd en ik wil toch wel gaan, want volgende week is ook al een kortere week. Dus offer ik me maar op zo vroeg. Pffff… lol2
@MK: Het was een leuk liedje, maar zoals ze het gister zong en bracht… nee, was niet mooi en helaas… doen we weer niet mee. Ik vond het niveau zoiezo erg laag gisteravond, voor zover ik er verstand van heb. Hopenlijk doet de 1e groep het beter, want daar zaten nog wel leuke/goede liedjes bij.
@Beps: Gelukkig alles goed met je vader en hoge bovendruk hoor je vaker bij oudere mensen. Kokkie heeft dit al jaren en ook al zijn zussen en broer. In hun geval ook wel met de suiker te maken, maar ze zijn ervoor onder controle.
@Bloem: Leuk he!! Weer een nieuwe zomergaderobe aanschaffen. Tuurlijk ook wat proberen te verkopen, Wat je zegt, zonde toch als het nog zo goed als nieuw is. Oh ja… en genieten van je :wub: weekendje. Leuk, leuk!!
@Raak: Toch ook nog wel een gezellige dag in Belgie gehad. Lekker weer om zo op de terrasjes te kunnen lunchen. Ik mag dat ook wel hoor. Ook thuis, lekker buiten eten. Ik vind de zomerkleuren ook zo fris en kleurrijk dit jaar. Ik ga me zeker ook nog wel ff het een en ander aanschaffen.
@Jac: Heel fijn weekend weer bij de buren. Ga er lekker bij in liggen zou ik zeggen. (hondebadje) Geniet er weer van. :vak01:
Ik ga nu even in de benen, als de zoon teminste klaar is in de BK.
Iedereen weer een fijne en :zon02: dag. Ik heb niets geen last van de warmte. Ik vind het heerlijk. Hihihii. :dag: Tot ergens!!!
Bloem : leuk dat er toch kleding bij zat die je gehouden hebt en alleen maar een goed teken dat er echt nu een hoop kleding niet meer gedragen kan worden. Tuurlijk moet je niet in te kleine kleding gaan lopen want dat maakt echt dik en is zoooo zonde nu je weer een leuk figuur hebt, laat het maar zien aan iedereen, toch !!!
Hier een werkelijk schitterend weertje en zalige temperatuur, fijne dag :dag:
Eerst de schapjes gedaan, en toen even ‘een ritje’ voor spullen om het de bench van het ventje te ‘regelen’ (maken eigen showtafel, op de showbench-kar, moest even rubber halen)
@Roanna: Ja die hoge bloeddruk is waarschijnlijk ook bij hem vanwege de suiker(hij heeft ook suiker, alleen niet ‘zo streng’ type 2 vanwege de leeftijd zullen we maar zeggen lol2)
Maar met de kans op een hersenbloeding zijn ze daar extra alert op, en zijn bovendruk was echt VEEL te hoog. Nog even aankijken en anders krijgt hij een pilletje extra
wat een weertje he? ik heb wat afgefietst. was gezellig vanaaf bij de ouders. nu thuis, beetje warm in huis dus alles tegen mekaar open… laa maa waaien
Zo, alvast het lijstje geplaatst, kan Bloem een keer uitslapen.
@Beps: Klopt, dat het vaak met ouderdomssuiker (type2) te maken heeft en dat heeft kokkie al vanaf z’n 55e, dus er is mee te leven zeg maar, als er maar goed controle op is. Kokkie heeft altijd bij de controle bij de internist een hoge bovendruk en dan moet hij de volgende keer altijd even een extra half uurtje, soms een uurtje eerder komen om liggend te meten en daar het gemiddelde van is meestal wel goed. Zijn medicatie is ook al velen malen hierom aangepast, maar momenteel is het wel aardig goed.
Btw… werkse vandaag weer.
@Bloem: Daar is het nu ook echt weer voor. Lekker je nieuwe fiets infietsen. Hihihi. Die andere al kwijt?
@Raak: Vandaag nog richting strand, of toch weer een rustige dag in de tuin?
Ik las net in de krant dat er een record aantal bezoekers waren geweest in de stad gisteravond/vannacht. Zo’n 80.000 mensen, dus was ik denk ik wel op tijd thuis, want dat hoeft voor mij nu ook weer niet. Hier en daar was er geen doorkomen aan.
Tsja… verder is iedereen weg, dus voor allen die nog thuis zijn… heel goed lang weekend en geniet van de warmte en van het zonnetje. Hier nog geen wilde plannen, dus zal ook wel gewoon krantjes lezen onder de parasol worden. Fijn weekend all. :kus:
idd, eens een keer uitslapen. was om half 10 al wakker maar ben wel blijven liggen. zo laat gisteren, zo moe van deze hele week en gewoon geen zin. zometeen ff naar de markt, boodschappies doen en het huis hier aan kant maken, om 5h alweer melden in de stad voor kookworkshop met collega’s (geen zin in) en dan morgen de hele dag wandelen wel zin in dus dacht; kan mn rust wel gebruiken
ikke ook weer thuis, beetje laat al, maar wat hebben wij veel gekookt en lekker gegeten. 30 man, 4 gangendiner. kreeft met kerrieijs en bloemkool kaviaar, zeebaars met uienmousse, cassouelette met varkenshaas en als toetje een heerlijk fris fruitig limoncella gebakje met mousse en andere lekker dingentjes. ongelooflijk dat we dat allemaal zelf gekookt hebben en het was echt heerlijk.
Zo klaar voor een nieuwe dag. De hondjes zijn rustig(nu wel hihi maar als ze net wakker zijn springen en jumpen ze in t rond) en ik zou wel weer mn bedje in willen haha
Straks(als ik naar huis mag ;)) dan komen de fokkervrienden langs. Ze willen nodig zien hoe het ventje groeit!!
@Mexx Welkom thuis!!! @Bloemmie: Ja lekker hoor… geniet ik vanaaf weer van de foto’s!!! Wandel ze(en na zo een maaltijd: HARD nodig lijkt me hihi!!!)
Goedemorgen !
Mexx : weer veilig thuis en een hele nachr slaap nodig
Beps : jij nog even van je rust aan het genieten tot de hondjes wakker worden,
fijne dag
Bloem : zo jullie hebben goed uitgepakt, nu de extra’s er weer afwandelen. Het is er weer voor.
Roanna : dat was dat wel een drukke bedoening zeg 80.000, zou voor mij ook teveel zijn hoor, we worden tenslotte al een daagje ouder he
Wij vannacht tot 3 uur visite gehad, vandaag eerst toertje doen, picknic mand en koelbox mee, daarna hier achter optredens van Jamai, Rene Shuman en Edsilia Rombley, dus daar vanaaf maar eens een kijkje gaan nemen, kunnen met de fiets dus zooo weer thuis als het nix is :)))
Morgen alle kids en kleinkids voor een pinksterbarbecue hier, tuin is er weer klaar voor en het :zon02: ook, dus komt helemaal goed
Fijne pinksterdagen allemaal :kus:
@Mexx: Welkom terug en op FB had ik al gelezen dat je het echt leuk had gehad. Ik wacht op je foto’s.
@Bloem: Dat etentje klinkt zeker goed en vandaag aan de wandel. Veel plezier.
@Beps. Nu even werken en dan ook verder nog een gezellige dag met de visite, die speciaal voor de jongste komen. Leuk, leuk!!
@Raak: Oh, dat is ook leuk. Leuk progamma wel dan. Ik vind Rene Schuman wel goed en Edsilia ook wel. Ik heb haar ook ooit in het echt gehoord. Kan keigoed zingen. Inderdaad… als het zo druk is… hoeft het voor mij ook niet zo, maar kokkie houd er dan helemaal niet van, dus dan maar op tijd naar huis. Jullie ook veul plezier vandaag.
Hier geen BBQ, denk ik, althans niets geregeld, maar mijn kids kunnen ten alle tijde hier eten, want er ligt altijd wel wat in de vriezer, dus we zien het wel. Hihihi.
Het is weer heerlijk weer, dus misschien ook weer eens proberen een eindje te gaan fietsen, ( als de zoon de fiets niet mee hoeft, heeft er zelf geen) lol2 dus misschien even doen. Ik heb na de die ipod ingreep eigenlijk nog niet weer gefietst. Wel veel gewandeld.
Iedereen een hele fijne pinksterdag en ga er weer wat leuks van maken. Tot ergens weer. :dag: