Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

goedmorgen op weer een stralende dag, je kunt wel zien dat iedereen buiten aan het genieten is, hier te veel gepost
wij gisteren een heerlijke dag gehad, door zuid-limburg gereden en 's avonds naar de optredens hier. Kleinkids wilden graag bij ons slapen dus die liggen nu nog heerlijk op 1 oor. Vanmiddag visite en bbq
Beps : was het gezellig geweest, zeker ook heerlijk buiten gezeten ?
Bloem : jullie lekker gewandeld ?
Roanna : jij stukje gaan fietsen gisteren ?
Heerlijk he al die buitenactiviteiten, moest zo blijven tot november :)))

En weer een stralend zonnetje met een strak blakker lucht, dat went erg snel zo lekker. Zaterdag naar de speeltuin, gisteren een dagje eropuit. Heerlijk dit weer. Nu 's vandaag met de kinderen op pad, ik moet proefexamens maken, over 2 weken is het weer zover.

@raak
Veel plezier met de BBQ.

MK : dankjewel ! voor jullie ook een heel fijne 2e pinksterdag en succes weer met het leren voor je examens

Gister heerlijk genoten. Veel gekletst en gelachen.

Vandaag richting paps en mams. En op tijd terug Rubbe heeft een vroege vroeg(moet om 4 uur al weg)

Weer mag van mij ook zo blijven hihi

Iedereen geniet!!! We zijn weg :dag:

Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Tssssssssssssssss…moest zoeken naar het lijstje, maar ik hem 'm!! lol2

Goedemorgen.

Ja, hier ook weer zo’n stralende dag en helaas wel de laatste hoorde en zag ik op het nieuws, dus ladies als je de kans hebt en nu ook nog de vrije tijd… genieten. Het wordt kouder van de week, nouja als het dan maar droog blijft.

@Raak: Veul plezier vandaag met het hele spul. Hihihi. Ja, we zijn zo’n 2 uur onderweg geweest met fietsen en ik mag wonderwel zeggen… het ging hardstikke goed. Onderweg even bij iemand op de koffie gegaan en toen zag het er een bietje dreigend uit, dus wij weer op de fiets gestapt, maar gelukkig waaide het over.

@MK: Jullie ook nog een fijne dag en jij succes met leren.

@Beps: Fijne uurtjes weer bij je ouders en doe ze even de groetjes van ons.

@Bloem: Ik denk nog uitgeteld in bed, na een zeer vermoeiende dag gister wat ik ergens las. En? Staat er vandaag nog iets op het progamma?

Nou, ik zie wel wat de dag weer brengt. Zoals sommigen van jullie wel hebben gezien op de foto op FB is kokkie s’middags altijd een beetje moe :slapen: en moet dan ook even een dutje doen en tja… dan is de dag al bijna weer om, maar ik vind het niets erg. Wij halen het wel weer in als hij klaar is bij de boer. Ik vermaak me hier ook goed met dit weertje.

Fijne 2e pinksterdag all… en ga er weer van genieten.:dag:

hey ladies

ik kom ook weer eens bovendrijven

wij gisteren op 9.30 begonnen met wandelen. we wisten, wordt een zware etappe, door de loonse en drunensche duinen, van dat mulle zand, erg fijn voor de beentjes. ook daarna veel ruiterpad gehad, dus was niet altijd even fijn lopen en het werd na 13h wel erg warm. en arme taffy… die kon niet meer… die was echt kapot. dus 1.5 uur voor het einde broer gebeld, die zou ons komen halen aan het eind. belt hij een uurtje later op dat hij een ongelukje had gehad dus we konden even langere pauze nemen, taffy eventjes opgeknapt en wij doorgelopen. uiteindelijk op een terras beland met een koud biertje; echt genieten. maar we zaten best in de rats vanwege broer. de 1e foto werd al door gewhatpsappt… hij ging de gordijnen terug ophangen maar kwam te dicht bij de (draaiende) plafond ventilator. hij heeft geluk gehad dat zijn oor er niet af lag of dat hij gescalpeerd was, maar het scheelde niet veel…
schoonzus ook behoorlijk geschrokken, die kwam ons halen, weer terug naar begin punt, auto halen, door naar ziekenhuis, broer halen, naar hun thuis, eten… had daar al ff gedoucht. ongevraagd was er besloten dat ik zou blijven eten, maar ik had andere plannen, maar goed, ff heen en weer whatappen en tis uiteindelijk allemaal goed gekomen.

verder een fijne avond, nacht en ochtend gehad en net alweer even wezen sporten. ga denk ik zo nog even een stuk lopen, alleen, om te kijken hoe snel ik kan wandelen als ik alleen loop. wil kijken of ik in juli mee kan doen met rondje someren (40km in 10h afleggen, gemiddeld dus meer dan 4km p/h) dus nog ff naar buiten. bruis van de energie en heb geen zin om binnen te zitten. dus ff wat zonnebrand op en gaan met die banaan…

:dag:

klinkt wel ‘spannend’ dat ‘ongelukje’ van je broer!!!

Ik weer thuis, maar pfff doodmoe. Zo naar bed, Rubbie is er morgen weer vroeg ‘uit’ … moet om ehhh 4 uur weg…PFFF

Laterssss

ik weer terug…
Lekker gehad maar iedereen geniet denk ik met dit weer.

@bloem: dat is schrikken van broer… en bruist nu van de energie! Goed hoor!
@beps: en hoe was het bij paps en mams op de camping??? Nog gebbq??
@roanna: en wat is het vandaag geworden? relaxen of…
@MK: succes met leren voor je examen!

@ beps, truste…
@ jac hoe was je weekend? was het druk? hoe beviel het hondenbadje?

hiero echt kapot nu. heb in 2.55 uur tijd 15.6 km gelopen. was misschien iets te hard, mooi rondje rondom de woonplaats. pppfff wat een end. nu doen de beentjes pijn, ff gauw iets in de pan flikkeren, tv kijken en dan snel slappennnzzz

@bloem
Wat schrikken van je broer, gevaarlijke dingen.
Erg gezellig gehad en weer een flinke wandeling gemaakt in recordtijd.

@roanna
Ik had de foto gezien, even bijkomen van het werk. Ik vind het al een hele prestatie dat hij gaat!

@Beps
Naar de camping geweest.

@JAC
Weer een weekendje Duitsland.

@mexx
Weer terug in Nederland, ik heb je foto’s al bekeken.

@raak
Gezellig met de hele familie in de tuin.

Ik 1,5 examen gemaakt vandaag en tot nu toe alles nog ruim voldoende. Morgen weer verder, 1 examen duurt 3 uur, je bent dus niet zomaar klaar. En ik wil er toch wel graag een aantal maken, ik hen gelukkig nog een paar weken.

Mk; waar haal jij die examens vandaan?

pfffff mijn hele update weg, dan morgen maar weer hihi
Fijne avond verder en voor straks lekker :slapen:

@mexx
www.associatie.nl dan naar top 5 examens, kies (jij dan) voor pdb, dan aan de rechter kant naar oefenstof. Daar vind je van een aantal jaren de examens en ook de uitwerkingen. Moet jij nu weer klassikaal examen doen? Ik doe examen bij de associatie.

@raak
Was het nog een beetje de doen buiten? Hier was het best fris vanavond.

mogguh ladies

weer een nieuwe dag. er toch maar uitgebrabbelt, al was ik graag blijven liggen. hier nu weer mega zonnig maar wel nog wat aan de frisse kant. eens zien hoe het op kantoor is. :dag:

Mogge hier en zoals Bloem al zei : stralend :zon02: :slight_smile:
MK : hier was echt warm gisteren, koelde pas heel laat een beetje af. Hoorde dat het aan de kust helemaal niets geweest was, helaas
jij je proefexamen goed volbracht en nu nog een paar maken voordat het echte werk begint, knap hoor !
Bloem : jullie flink geschrokken van het avontuur van je broer maar verder gelukkig goed afgelopen en een paar leuke dagen gehad, record met wandelen gebroken en nu op weg naar het werk
Roanna : jullie gisteren nog iets gaan doen of heerlijk thuis genoten van een stralende dag
Beps : jullie heerlijk daagje naar de camping geweest en jij vroeg naar bed want je moest op een enzalig uur er al weer uit :slight_smile:
Mexx : ook weer aan het werk vandaag ? Leuke sfeerfoto’s gezien, was denk ik wel een geslaagde trip geweest
Jac : ook weer terug van onze oosterburen en een fijn weekend gehad

Hier vandaag bewolkt maar benauwd. Hopelijk breekt de regen snel uit voor de ‘verfrissing’ of blijft die lang weg…
Gister om 21 uur in bed, en het ventje werd pas om 7 uur wakker: ZALIG!!!

Iedereen sterkte het is gelukkig een korte week :wink:

Beps : hahaha ik dacht dat jij er om 4 uur ook uit moest maarre gelukkig ben je nog heerlijk thuis, vergeet steeds dat je tijdelijk alleen in de weekenden werkt

Zo over luxe!!! Alleen Rubbie moest zo onmenselijk vroeg haha!!!
Voordeel is weer dat hij zalig op tijd thuis is(tussen 12-13 uur!!)
Morgen is hij ook vrij, een nachtje van donderdag op vrijdag. Dus de hele week is hij thuis haha… ZALIG!!! Wat een heerlijke week :wink: