@beps: dus alles is goed gegaan bij de DA. En morgen vaders voor controle!
Spannend hoor @bloem: nog steeds aan het smelten of… @roanna: hoe is het met jouw en je schouder? Gaat het een beetje? En kokkie nog steeds aan het steken?
Ik gisteren de 4daagse gelopen met mijn werk. Was gezellig maar zo niet mijn ding! hahaha
Nooit leuk gevonden.
Morgen nog een dagje werk en dan tja weer richting duitsland! Zo zin in!! Lekker in de beek en vijver spelen met Xandor. Kijken of het hem nu wel lukt om een vis te vangen hahaha.
En dit keer neem ik mijn toestel maar wel mee voor de foto’s!
Fijne avond hoewel er voor hier weer zware buien zijn voorspelt
We wachten af…
En tja die warmte ik hou er wel van ondanks dat ik extra moet puffen!
tijdens de pauze wel buiten gezeten, was beter te doen dan gisteren had vandaag ook lekker zomerse kleding aan
@ beps weet jij hoe dat zit, ik heb de ww app voor mn aaiphone, kan inmiddels wel weer meelezen maar gewoon niet reageren. ben wel ingelogd. voorheen kon t wel irri…
@ roanna was de fysio zo heftig weer dan?
@ linda lekker een dagje vrij?
@ jac ja en die foto van je haar he?
@bloem: in principe is de woensdag mijn vaste vrije dag, mocht er ziekte of vakantie zijn en ik kan het niet anders oplossen dan werk ik de woensdag extra
@Beps: Zo, jij bent wel druk met zuster zijn. Eerst Millie, toen jijzelf naar de TA en morgen weer met je vader mee. Maarja, het is altijd weer een gerust gevoel voor jezelf als alles weer in orde is. Zowel met je lieve poesje als met je vader.
Ik moet trouwens ook weer eens even op controle bij TA. Ik ga tegenwoordig maar 1x per jaar, tenzij ik ergens last van heb, maar moet even kijken wanneer het voor het laatst was. Pffff…
@Jac: Op zich gaat het wel goed met mijn schouder/arm, maar ik ben er nog lang niet, maar dat wist ik. Jij je alweer aan het verheugen op aankomend weekend. Bijna… weekend!!! lol2
@Bloem: Tja, als ik terugkom van de fysio, moet ik gewoon even bijkomen, Zo pijnlijk zijn bepaalde handelingen die hij met mijn arm en schouder doet, maar het moet. Een paar uur daarna… bijna weer pijnloos, maar s’nachts als je stil ligt en er waarschijnlijk op gelegen hebt… oei, oei… dan wel weer. Het is zo verschillend van dag tot dag. Ik gebruik bijna geen molletjes, alleen als het echt niet gaat en dat is gelukkig bijna nooit. Maargoed, tussen nu en 2 weken moet ik terug naar de HA en misschien kan hij wat meer voor me doen. ( onze ha is niet zo van spuiten ) alleen als laatste middel, zeg maar. Verder kan ik bijna alles wel doen hoor, alleen met wat beperking.
@Linda: Jij ook nu toch goed aan de sport las ik. Goed van je. Volhouden he!!!
poehee net een sauna die sportschool… maar wel lekker weer… heb alleen veels te lang staan ouwehoeren met anderen mensen ppff word nog eens sociaal…
ook nog vooruitzicht van een logeerpartijtje dit weekend jippie.
@ roanna misschien molletje nemen voor het slapen gaan om die ontspanning vast te houden tijdens de nacht?
@ beps succes in het ziekenhuis
@ linda hoe gaat het nu verder met de gezondheid. lukt het een beetje met eten enzo?
@bloem: als ik goed op let met eten, gaat het eigenlijk wel aardig goed, drink nu ook elke dag een flesje probiotica, en erop letten dat ik elke week wel ga sporten niet over sla, dan gaat het aardig goed en niet te laat gaan slapen.
Weltrusten allemala en tot morgen. Morgen werken tot 17 uur, als ik thuis kom zijn mijn ouders hier zij blijven tm maandagavnd, wij hebben komend weekend hier de havendagen
mogguh deze zonnige morgen
daar wordt een mens blij van. hopelijk ook wat kleertjes kopen met vakantiegeld en/of geld van de fiets die ik zsm hoop te verkopen en dan is alles helemaal goed
allemaal een fijne dag vandaag :dag:
@ linda dat klinkt positief en leuk dat je ouders het weekend komen, gezellig
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Goeiemorgen!! En jullie maar denken dat jullie even van mij af zouden zijn haha!
Vandaag vertrekken we vanaf Rimini naar Bologna en daarna door naar de kust bij Venetie!! Het is hier nog steeds bewolkt maar vandaag wordt het als het goed is wel lekker warm!
Mogge all, ik strakjes naar Belgie
Mexx : heel veel plezier weer, hier wil je niet zijn hoor, veels te warm lol2lol2
Roanna : heb je beetje kunnen slapen na de fysio ? geloof graag dat het pijnlijk is. Zijn ze nu aan het proberen te scheuren ?
Beps : succes vandaag !
Bloem : hoop dat je fiets snel verkocht wordt dan en dat je leuke kleding kunt kopen, ik vind de mode superleuk dit jaar, lekker drukke en vrolijke prints en heel veeeeel jurken, ben geen broekenmens hihi. Logeerpartijtje, klinkt gezellig hoor en beetje nabuurten op de sportschool hoort er idd ook bij. Beurs was gister vrij rustig dus heb de afspraken redelijk snel af kunnen werken en daarna nog even rondje gedaan om te socializen. Dinsdag schijnt wel druk geweest te zijn.
Linda : gezellig dat je ouders tijdens de havendagen komen logeren, veel plezier
Zo, ik dacht vanmorgen, eerst maar ff me dingetjes doen, heb je de hele dag weer voor jezelf. Zelfs al geshowerd. lol2
@Beps: Succes vandaag. Hopenlijk alles goed met je vader.
@Mexx: Nou, ik vind het best leuk dat we nog niet van je af zijn en je progamma mogen lezen. Hhihihi. Geniet ervan en hopenlijk heb je ook mooi weer daar.
@Raak: Of dat scheuren heet weet ik even niet, maar zo voelt het wel. Pfff… Hij doet in ieder geval alwel andere handelingen als in het begin zeg maar. Echt mijn arm en schouder in bepaalde standen trekken en duwen, zowel zittend als liggend en dan voel je door je hele arm en schouder je spieren pijn doen. (strak staan) Helaas mag ik vanwege mijn ICD niet aan dat shockwave apparaat, want dat vond ik toen altijd wel verlichtend werken, maargoed, dit duurt wat langer zo, maar we komen er wel. Even nog de tandjes op elkaar.:mad: Hahaha.
@Bloem: Zo, leuk vooruitzicht. Een logeerpartijtje. Ga je naar Beps, of moet ik toch in een andere richting denken? :wub: Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor! Hihihi.
@Linda: Oh, wat leuk. En dat met dit mooi weer. Woww!! Heel veel plezier met je ouders dan.
@beps: opzich goed nieuws!!!
en wat een mooie foto’s op FB!! leuk hoor! @bloem: ja en die foto!! Ik mag alweer bijna… 8 juni mag ik me weer laten verwennen bij de kapper @roanna: ach als het maar geneest toch? En ja schouder doet nu eenmaal lang…helaas. @linda: veel plezier met de havendagen @mexx: lekker nog in italie!
Zo ik bijna klaar. Morgen nog tot 10:00 werken en dan… yep weg!
Heerlijk nog even genieten! Heb maar een hondenbad gekocht dan kan hij daar in als verkoeling. Want met die vijvers, is leuk en mag hij ook wel in van mij. Maar als die duitsers vrij zijn, zijn die aan het vissen en dan is het niet prettig als er een hond zwemt hahaha.
Maar een hondenbad biedt uitkomst en zijn badjas trouwens ook hahaha. Klinkt misschien raar voor mensen die geen honden hebben. Maar goed zo leuk en handig voor in de auto en huis.
hi girlies, al gesmolten? ikke wel, stikkend warm. nu lekker thuis, alle luxaflex naar beneden en ff chillen
kleren binnen, zo ff opfrissen en dan passen
@ beps goed nieuws dus? hebben ze weer bloed afgetapt of doen ze dat niet meer
@ raak onze stand stond in de tent en was bloedverzinnend warm geweest, dus volgend jaar toch andere locatie
@ roanna klinkt best pijnlijk, maar ze zullen wel weten wat ze doen he? en nee, niet naar beps, logeerpartijtje met de meneer… hopelijk, ff bellen zo hoe onze schema’s eruit zien.
Hello ben er ook weer, zalig weertje lekker buiten van de lunch genoten en vanavond ook buiten gegeten
Bloem : in die tent ben ik echt niet geweest, moet een verschrikkelijke hitte geweest zijn
Beps : goed nieuws weer van je vader
Ga nu ff songfestival kijken, zien wat onze Joan er van bakt :dag:
MK : nee he de zenuwen en de snik klonken door en de landen rondom moesten tuurlijk door he, vriendjespolitiek Persoonlijk vond ik het zowiezo al nix hoor
Ik vond Malta en Estonia goed
zo druk geweest… kleertjes gepast. ik hou 1 topje, 2 truitjes en 1 korte broek voor het wandelen. zit ook een hele mooie pantalon bij, die past heerlijk maar niet echt geschikt voor de zomer en wie weet welke maat ik na de zomer heb.
daarna de kast opgeruimd. 2 grote blauwe vuilniszakken met oude, te grote kleren kunnen naar de kledingverzamelaar. verder nog 2 zakken met spullen die ik nog wil proberen te verkopen. sommige dingen zijn nog echt mooi en amper gedragen. zo zonde… maar alles gepast en tis allemaal vreselijk te groot… vooral bij broeken kun je dat zo goed zien.
mams had me van de week enkele broeken van haar kado gedaan. 1 zit als gegoten, de andere zit erg lekker maar is nog iets te krap. het kan wel, maar dan bubbelt er nog steeds te veel vetjes over de broekband en vreselijk zo’n muffin-top. ben niet voor nix afgevallen om dan alsnog mijn vetrollen te laten zien natuurlijk. misschien binnenkort nog even in de stad kijken voor nieuwe toptjes en truitjes want dat is nu wel erg weinig. en met dit weer, je zweet je rot!