Bedankt allemaal…
Trl fijne vakantie samen in Turkije
Mexx, veel plezier in Italië.
Mijn werk zit er verlopig op, ik kan nu gaan genieten van m’n vrije tijd (lees: veel rusten en weinig doen), vandaag naar de verloskundige, laatste echo en uitleg over de bevalling enz… Ga vanaf vandaag iedere week op controlle.
mogge
Mexx : slecht geslapen, echt vervelend als je nog aan een reis moet beginnen he, nogmaals veel plezier maar je bent iig al op Schiphol, dank zij lieve paps
Trl : jij strakjes op weg, er helemaal klaar voor, dussssss fijne reis :vak02:
Beps : moe maar veel opgestoken gisteren, doe je nu alles voortaan via je instinct ? Of je baas daar blij mee is ???
Bloem : jij ook al rot geslapen, idd misschien alle indrukken aan het verwerken, jij dus niet alles via je instinct :)))
Wendy : vandaag eerste echte daagje thuis, ga er maar heerlijk van genieten, boskont ook nog met dit weertje de komende tijd
Ik heb beurs in A’dam maar dochter kan lopen alleen nog niet zo lang achter elkaar dus heb de afspraken allemaal naar morgen gezet en gaan gewoon 1 dag hard werken en kan ik vandaag tussendoor nog ff in het :zon02:
@Raak: HAHAHAHA… nee niet alles maar als het de honden betreft doe ik al veel op ‘instinct’ en niet volgens ‘roedelregels’ die keer op keer veranderen
Goedemorgen all.
Wat een weertje he!
Zo te lezen iedereen al op weg naar mooie bestemmingen en anderen leuke dingen gedaan.
@Beps: Mooi zo, dat het dan toch ook weer de moeite waard was.
@Raak: Nou, mijn kokkie gaat bij wijze van spreken dan he, voor ieder wissewasje naar de HA, lol2 al valt het de laatste jaren wel mee, moet ik zeggen. Maarja. J. is ook wel een bikkel he!!
Gelijk heb je, dat je het hebt kunnen verschuiven. Nu van het :zon02: genieten.
Verder even weinig of niets melden. Sluit me weer even overal bij aan. Lekker makkelijk!! Maarja…anders krijg je ook zo van hetzelfde he, maar ik denk altijd aan jullie hoor!
Fijne dag all en geniet ervan, indien het mogelijk is. Ik in ieder geval wel. Ego he!!! lol2
Zo weer terug, de mini-witte-poes naar de DA gebracht die wordt vandaag ‘geholpen’…//
pfff ht is warm
Hi ladies. Lekker in het zonnetje even lunchen. Zweet me rot gelukkig is het maar een half uurtje
@beps jij ceel indrukken opgedaan en nu kijken in de praktijk. En arme millie maar wel een zorg minder
@raak jij morgen naar de beurs dus? Ik schrok me gisteren rot. Beursstand stond er maar zonder wanden. Dacht echt dat ik iets verkeerds had gedaan maar alles is goed gekomen.
En tja instinct. Ik weet niet maar lag wel beetje wakker. Probeer niet te veel ba te denken eb gewoon te genieten van wat er is. Maar je gaat toch nadenken. Probeer in het nu te blijven maar is lastig. Zucht. Tis ook nooit goed. Hahahaa
Ok ik smelt. Pauze voorbij
wow rustig geweest… iedereen de hort op om lekker van het weer te genieten?
Nou en of, G. Heeft alvast een fiets gekregen voor zijn verjaardag en nu moet er flink geoefend worden. Na het eten een uur gefietst, heerlijk hoor.
Ik door het warme weer gisteravond languit op de bank in slaap gevallen haha…ZALIG!!
Ook nog een goede nachtrust gehad, dus ik kan er tegen vandaag!!
Vanmorgen puppie/koffievisite, vanmiddag controlebezoek bij de tandarts.
En dan komt Rubbie thuis met een iPad van zijn werk(wel nog een iPad2) die dan lekker voor mij is haha… Heb mijne al verkocht dus…KLAAR!!!
Iedereen een fijne zomerse dag!
Ciao!!! Het is hier echt ontzettend mooi!! Maar helaas, vrij koud! Brr! Slecht geslapen vannacht, had het ijskoud!
Vandaag gaan we 4 hotels bezoeken, of 5… Geen idee ben de tel kwijt en dan vanmiddag het achterland in! Super leuk dus!
Iedereen een fijne dag! :kus: :dag:
MK : mooi cadeau ! en jullie hebben het weer mee om te fietsen he, veel plezier !
Mexx : jij ook veel plezier vandaag met je bezoeken
Ik ben off to Amsterdam, fijne warme dag :dag:
mogguh
@ mexx vroege vogel!! hahah zijn we van jou niet gewend. hier is het lekker warm
gelukkig ben je niet heeeel lang weg
hahahah
@ beps dat klinkt goed! lekker spelen op je nieuwe padje
@ MK owh heerlijk, nu met z’n allen fietsen, leuk hoor.
hiero als een blok geslapen, wat was ik moe. heb alleen gisteren giga hard mn hoofd gestoten (voorhoofd) en doet nog steeds goed pijn… heb echt een bult op mn hoofd… fijn…
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
@ raak succes :dag:
Goedemorgen.
Hier ook goed geslapen ( beetje naweeen van fysio ) en wordt weer wakker bij een heerlijk warm en stralend zonnetje en dat alleen al maakt me blij. Kunnen we de dag weer zoveel mogelijk buiten doorbrengen.
@MK: Oh, wat leuk. Nou en dan met dit weer en het bljft voolopig zo kunnen jullie heerlijk genieten en G. goed leren fietsen. Leuk hoor!
@Beps: Ook weer lekker verwent door rupsie. Kan jij weer verder met je speeltje, die je eigenlijk al had, maarja… zo is beter toch.
@Bloem: Oei… dat kan lelijk pijn doen en nog dagen gevoelig zijn. Kus erop!!!
@Mexx: He, wat jammer dan he, maarja… als het ook de beelden zijn, die wij hier ook zagen, was het daar ook al een tijdje niet zulk mooi weer. Maargoed, heel veel plezier in ieder geval en kleed je maar goed aan. lol2
@Raak: Je bent denk ik weg, maar jij ook een fijne dag en natuurlijk ook goede zaken. Succes!!!
@Wendy: Hopenlijk alles duidelijk nu na de laatste echo en nu lekker uitrusten en afwachten op wat komen gaat. Geniet ervan.
@Linda: Even niet gezien, maar ik hoop dat met jou ook alles goed gaat.
Verder is iedereen weg…dus…ik ga me maar opmaken voor een heerlijke dag ( hoop ik ) Iedereen een hele fijne dag en voor de werkenden…werkse en maak je niet al te druk met dit weer. lol2 Tot ergens…:dag:
Ik weer thuis van sporten en een paar boodschapjes doen, nu even lekker douchen en dan ga ik ook genieten van het mooie weer
Zo visite weg,… was gezellig.
Nu ff niets, dan de TA
@beps: sterkte bij de TA
Zo dames. Half jaar terug.
Zo eten dan ff naar m’n zus. Morgen moet m’n vader voor controle dus ga ik mee. Meld me ergens in de middag weer :dag: