Raak,nee die heb ik niet hahaha en als ik die wel had zou ik ook maar 1 koffer mee willen nemen,want zit ook met de buggy ![]()
Wendy,succes met de laatste uurtjes
beps,veel plezier vanavond.
Raak,nee die heb ik niet hahaha en als ik die wel had zou ik ook maar 1 koffer mee willen nemen,want zit ook met de buggy ![]()
Wendy,succes met de laatste uurtjes
beps,veel plezier vanavond.
@TRL: Hoelaat vlieg je?? Je gaat toch weer naar Bathihan toch??
Goeiemorgen!!
Roanna: geen idee, neem aan van wel…
Wel een beetje griezelig hoor, wij gaan ook naar Bologna, en lees dat er veel naschokken zijn enzo… Maar goed… we gaan het meemaken!
Wendy: bijna verlof meid!!! Geniet ervan!
Zo de rest lees/reageer ik straks even… Ga nu zo naar mijn werk tuffen!
:kus:
Zo ff lekker in het zonnetje wat eten. Al ruikt het hier wel lekker naar koekjes en suiker.
@raak. Nee nix gehoord of gezien. Zal wel alleen bij jou zijn geweest
@ trl liefst zo min mogelijk sjouwen. Tis toch lastig alleen met kind en ja dezelfde meneer 2 wk geleden voor het eerst met hem afgesproken was gezellig maar heb zeg maar 3 eisen (langer, ouder en niet roken) en hij voldoet niet aan die eisen (16 cm kleiner, 2jr jonger en gezelligheids roker) maar vind hem toch nog leuk. En tis gezellig. En ben er inmiddels achter dat hij zijn tekortkomingen ruimschoots goedmaakt op andere punten :biggrin:
@wendy geniet van je verlof
@roanna succes met de apk en geniet van t sjoppuh
@beps veel plezier vanaaf!!
@Bloemmie: HAHAHAHA… ach ook niet ‘geheel onbelangrijk’ toch :D!!!
Bloem: Ben blij voor je dat jullie het zo gezellig hebben!! ![]()
Beps,vlieg morgen om 13.00 uur
Bloem,elk nadeel heeft zijn voordeel ![]()
Mag als ik maar 1 koffer meeneem 32 kilo meenemen dus moet wel lukken hoop ik ![]()
@beps:WWHHHAAAAAA cesar! ik ben erg benieuwd! leuk leuk leuk!
@bloem: gefeliciteerd! Super een gezond BMI en een leuke date! ![]()
ik gisteren terug gekomen en de straat bij mijn broer stond helemaal onderwater! Schoonzusje stond gisteren op nu.nl haha
Ging goed tekeer hier. Echter bij ons in de straat nergens last van…
Maar goed duitsland was super! Zo geweldig dat we vrijdag weer gaan hahaha
Xandor heeft zich prima vermaakt! Kreeg alle aandacht natuurlijk van voorbijgangers! Verder waren er nog paarden, visvijvers, konijen en herten. Tja hij had de tijd van zijn leven. En dan ik kom thuis wissel van tas en vergeet… juist fotocamera en telefoon!
Maar goed vrijdag de herkansing hahaha.
iedereen fijne avond. Hier de start van de 4 daagse. Loop morgen mee met mijn werk.
Hou er helemaal niet van maar goed voor een goed doel!
Tot morgen allemaal!
Goedenavond.
@Jac: Welkom terug en vrijdag alweer. Nou, als je de tijd hebt, gewoon doen. Heerlijk!!
@Bloem: Nouja, gezelligheid en een goed gesprek is toch ook wel een keer weer leuk. Enneh de rest… hahahaha.
@Beps: Je bent denk ik al weg… veul plezier.
@Mexx: Wel spannend inderdaad en mocht ik je hier niet meer spreken, goeie reis en geniet in ieder geval van je korte werkvakantie.
@TRL: Jij ook alvast een goeie reis gewenst… en een hele fijne vakantie gewenst met je kleine man en ga er weer lekker van genieten. :vak01:
@Wendy: Jij ook klaar met werken voorlopig en een hele fijne tijd gewenst. Spannund…
Ik ben ook wel een beetje zo hoor, als het niet hoef, neem ik ook niks. Ik mag/moet nu eigenlijk ook mininmaal 4 per dag voor mijn zere schouder innemen, maar er komt vaak niets van, omdat ik gelukkig overdag weinig last heb en dan denk… hoeft niet! Morgen weer fysio en weer verder los proberen te krijgen.
@Raak: Dan was het echt bij jou goed raak geweest, aan anderen zo te horen. Hoes’t nu met J? Nog veel pijn? Ik neem aan dat hij al bij de dokter is geweest?
Oke, vandaag dus weer apk keuring gehad en alles was goed. Het apparaat heeft nog geen enkele keer hoeven werken. Alles zo laten staan zoals het ingesteld stond en zelfs de batterijen waren nog als nieuw. Logisch als de icd niet heeft hoeven ingrijpen hihihi en hoop dat ook zo te houden.
Over een half jaar weer hier in A’doorn op controle en over een jaar weer daar. ( o.v.b.)
Fijne avond all. :dag:
Roanna; fijn dat je weer goed gekeurd bent!
toch elke x weer spannend de apk toch?
Trl; fijne tijd in Turkije meid, mocht je M. Nog tegenkomen geef hem dan maar een dikke :kus: haha…
Ook ik ben er klaar voor, koffer is klaar… Nu lekker nog tv kijken en dan morgen pleite!!
Ciao!! :dag:
Trl : dacht dat voor de arbowet 25 kg de max was maar 32 kg moet te doen zijn toch ? Fijne reis en heerlijk gaan genieten hoor
Mexx : jij er ook klaar voor, fijne werkreis en tussendoor ook genieten maar weet zeker dat dat goed komt
Bloem : reeshof was ook weer in het journaal met de hagelstenen en ondergelopen straten
zelfs op 3 zenders :mad: maarre we hebben de rotzooi weer weggewerkt vandaag dus hoop niet dat het zo weer gaat beginnen ![]()
Roanna : jij gelukkig weer een jaar goedgekeurd, is toch wel een geruststellende gedachte he. Enne J had dus een afspraak vanmiddag maar mannen zijn de meest eigenwjze wezens op deze aardkloot, dus die heeft ie weer afgebeld want de pijn werd dacht ie toch al wel een beetje minder :))))
Mexx,zal ik zeker doen…
Jij ook veel plezier in Italie.
Raak,geen idee hoe die arbowet ligt weet wel dat er een sticker opkomt dat het een zware koffer is haha Heb Arkefly gemaild dus zal het wel goed zijn toch,zit nu op 26.5 kilo met ons 2.
Jac,welkom terug
Trl : ohhhh maar met een sticker zetten ze er vast een sterk turks mannetje op hahaha. Maar het is je iig gelukt 1 koffer voor beiden
jac : welkom terug enne alvast weer veel plezier lol2
@mexx
Heel veel plezier in Italië.
@trl
Heel veel plezier in Turkije. Valt mee het gewicht voor 2 personen. Gaat je moeder ook weer mee?
@roanna
Alles nog in orde, altijd weer fijn om te horen.
@Wendy
Het werk zit erop. Nu lekker genieten van je vrije tijd.
Raak,zou het hahaha
Mk,nee me moeder gaat niet mee ![]()
Mexx: Laat: Maar veel plezier, geniet, en geen angst: zal niet snel iets gebeuren!!
@TRL: OHHHH ikke is jaloerssssss Maar veel plezier!!!
Ik was rond 1 uur thuis, doodmoe mn bed ingedoken vol indrukken. Was barstens interessant en toch meer opgestoken dan ik verwacht had… ja ehhh eigenlijk ging het over instinct tegenover onze intelligentie … we gaan voor instinct haha
beps; thanks!!! Komt goed hoor!!
Zooo echt enorm verrot geslapen!!! Van ik denk 1 tot 6, pfff had ik net nodig…
mijn lieve paps brengt met straks naar de airport en om 12.15 vlieg ik met Windjet…
Spreek jullie snel!!! ![]()
:kus:
mogguh
@ mexx en trl: hele fijne tijd in het buitenland. owh beetje jaloers, dus geniet maar dubbel zo hard, mexx met werken en indrukken, trl van batihan en omgeving…
zucht… gelukkig begint het hier ook wat warmer te worden en beter weer te worden.
hiero ook echt een rotnacht gehad. bah, veels te laat in bed en ook nog uren wakker gelegen… tja. al die indrukken moeten ook verwerkt worden, laten we het daar maar op houden, voel me dan ook belabberd. maar ja, of to work
@mexx: veel plezier in italie
@trl; Fijne vakantie samen met c
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi ![]()
:ITALY:Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie:ITALY:
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy