@ raak was da nou, loop jij als een kiviet, gaat die pensionata strompelen… geen doen
@ beps gaaf hoor, kijk al uit naar je verslag
@ roanna veel plezier met de krantjes. zo lekker ff neuzen
hiero idd weer sporten, ga maar weer op de fiets, hopelijk blijft het droog.
bleef niet alleen droog maar is ook schitterend weer geworden… nou moe, nu al de 3e dag op rij dat ik had kunnen wandelen als ze niet zulk slecht weer voorspelt hadden wat niet uitkomt nou ja, dan maar relaxen want sporten was ZWAAR
hahaha klinkt bekend… gauw gauw, hondje naar buiten en bij terugkomst: oeppsss… nadat me dat 2x was gebeurd, was als we thuis waren, achter maar gewoon van slot… hiih al doende leert men, gelukkig is het buiten goed toeven
wij ook weer thuius, was een super gezellige dag, lekker eten en drinken enne een stralend zonnetje de hele dag……………tot we net thuiskwamen. Jesses, alles staat hier blank, de hele achtertuin wit als sneeuw van de hagel, onweer, overal takken en bladeren, heel m’n ramen hangen vol bah bah bah
maar verder gaat het wel goed hoor
hey ladies
ben ook weer boven water. was een beetje druk vanmiddag
@ mk dank je, hier heel de dag zon en 's avonds pas regen,. hadden dus ook vandaag best kunnen gaan wandelen
@ beps kijk, dat is pas echt slim
@ raak awh das nie fijn thuis komen nee, wel een leuke dag gehad?
Hier ook niets van noodweer, maar wat Gelderland betreft, moet het wel behoorlijk tekeer zijn gegaan in het land van Maas en Waal en natuurlijk in delen van Noord Brabant hoorde ik op de radio. Ik hoorde het alleen goed regen, toen ik al in bed lag zo rond 23.00 uur en heel iets gedonder in de verte. Oh, nu hoor ik net… Nunspeet heeft behoorlik noodweer en wateroverlast gehad gisteravond. Nou, dan zijn wij er weer behoorlijk goed van af gekomen.
@Raak: Dat was zeker leuk (not) thuis komen dan. Gelukkig was je dag wel mooi geweest.
@Beps: Fijne avond vanaaf en geniet ervan, want het zal best iets unieks zijn.
@Mexx: En? Gaat jullie reis naar dat gebied nog wel gewoon door?
Verder iedereen weer een fijne werkdag of whatever.
Ik ga even snel hier de boel strak trekken. Kokkie gaat alleen een paar uur werken omdat hij straks met mij meegaat naar Zwolle. Ik moet weer op controle voor mijn ICD. (apk-keuring) En gaan gelijk maar even stadten daar. Het is toch mooi weer, dus maken er maar een dagje van.
mogge
Bloem : hebben jullie geen noodweer gehad dan ? fijne middag gehad zo te lezen Is hier nu nog een ravage in de straat, afgerukte takken en bladeren en had zaterdag de bloembakken gevuld, nu de helft plat en een zooitje in de tuin. Ook mistig en echt niet lekker nu
MK : dankjewel, vanmiddag gaat ie weer naar de dokter maar je kunt er weinig aan doen, helaas. Is de leeftijd he lol2lol2lol2
Roanna : succes bij de apk vanmiddag en daarna lekker even de stad in, gezellig toch
Beps : veel plezier vanavond
Trl : hier was het tussen 6 en 7.30 gisteravond, misschien heb jij er wel doorheen geslapen :))) Zijn jullie er al helemaal klaar voor ?
Mexx : jij ook je koffer al gepakt staan want het is bijna zover he
Wendy : jou laatste uurtje zit er ook op en nu heb je heerlijk zwangerschapsverlof dus kun je gaan genieten van alles wat komen gaat
@ Raak, ik moet mijn laatste uurtje nog gaan werken, van 12 tot 13 blijf ik nog met de kinderen op school over en daarna ga ik genieten van m’n verlof.
@bloem, super hoor… een prestatie om trots op te zijn.
Ik gister naar de HAP (huisartsenpost) geweest, heel de nacht knallende hoofdpijn die na 3 paracetamol niet wilde zakken. Gelukkig niks ernstigs, het bleek zwangerschapsmigraine te zijn. Medicatie voor de misselijkheid (was al niet meer misselijk, dus medecijnen aan de kant… Hmm deed Toos ook, hoezo moeder dochter) en verder gewoon paracetamol en rust.
Raak,nou toen sliep ik nog niet hoor,hier nu ook weer een stralend zonnetje… Nee nog niet klaar,ff puzzelen want wil de spullen van C ook in mijn koffer doen,dan hoef ik maar 1 koffer te slepen…
Wendy,oei dat is niet fijn zwangerschapsmigraine,migraine is zoiezo niet fijn…
Bloem,een leuke date gehad,met dezelfde man/jongen waar je vorige keer ook mee was,wat toen tegenviel?
Trl : haha nee dat snap ik, bedoelde ook meer dat misschien bij jullie het onweer later is gekomen Heb jij niet zo’n koffer op 4 wieltjes die je met 1 vinger kan duwen dan ? Je neemt eigenlijk altijd veels te veel me he. Succes met puzzelen
was te vroeg met plaatsen, was nog niet klaar
Wendy : oh dacht dat je vanmorgen je uurtje gedaan had, nou succes dan met het (tijdelijk) afscheid nemen. Oeps hoofdpijn is niet fijn nee, mag je tegenwoordig paracetamol slikken als je zwanger bent, in mijn tijd niet hoor, maarre dat is 40 jaar geleden. Ohh klinkt echt als de prehistorie he.
Toos nam zeker nooit medicijnen in als het niet perse hoefde, dus idd zo moeder zo dochter hoor
Zo na een uurtje met Rubbie te zijn opgestaan: HUP terug mn bedje in!!!
Net eruit, ontbijten, en nu ff de deur open en de honden spelen. Kleine ventje doet het prima…Groeit als kool…
haha geeft niks Raak… je kan ook niet alles bijhouden…!
Tegenwoordig mag je gewoon paracetamol in je zwangerschap, en nog best veel vindt ik. je mag er 6 per dag. Tja, qwa medicijn gebruik was Toos vrij duidelijk, als ze er geen baad bij had nam ze het gewoon niet.