Trl : veel plezier vandaag ! `Het :zon02: schijnt heerlijk ![]()
Roanna : hier ook zoiets in Tilburg : hap stap, voor de 17e keer, denk dat we er ook vandaag wel even een kijkje gaan nemen
mogguh ladies
@ trl owh dat klinkt best leuk
@ beps succes met werken en botan bij de oppas… niet elke 5 min bellen he?
@ roanna klinkt leuk, we hebben hier ook vaak zo’n weekend, leuk hoor…
nou meiden, ben vanochtend wakker geworden en gisternacht al op de weegschaal gestaan maar vanochtend weer. het is GELUKT!! ik heb het gehaald… ik heb nu een normaal/gezond BMI van 24,8 (normaal is tussen 20 en 25 geloof ik) en dat was het doel een dik jaar geleden. heb alleen nog maar kunnen janken… wie had dat ooit gedacht dat het meisje met haar vele kilo’s zoveel zou kunnen afvallen… ik ben zo ontzettend trots en blij en vol ongeloof… dit was echt het moeilijkste wat ik ooit heb gedaan, de scheiding was wat dat betreft een eitje, maar dit… allemaal ontzettend bedankt voor alle steun, achter de schermen en hier… ben ook trots op jullie dat jullie ook allemaal goed bezig zijn. en dank voor het goede voorbeeld, daardoor ben ik open gaan staan voor dit dieet en ben er zo blij mee… :kus:
owh ja en de date was heel leuk, hij heeft me opgehaald in zijn opgeknapte oude mini, echt geweldig. we zijn naar willemstad gereden en hebben daar wat gedronken, uiteindelijk hebben we in etten-leur iets gegeten en heeft hij me terug thuis gebracht, en daar zijn we nog wat blijven hangen. was fijn
hopelijk zie ik hem gauw weer…
Gisteravnd had ik bijgelezen en wilde ook nog even posten hier, maar de bank lag wel erg lekker haha ben op de bank in slaap gevallen en werd om 1 uur wakker en heb toen maar mijn bedje opgezocht. Vanmorgen lekker uitgeslapen en rustig aangedaan nu even eten en dan om 12 uur in de auto richting werk om te werken tot 18 uur.
@bloem: goed gedaan, ben trots op je en fijn te lezen dat je een leuke avond hebt gehad
@beps: werk ze
@trl: veel plezier bij thomas de trein
@Bloem: Superrrrrrrrr :cheer: Echt waar. Het kan dus wel. Maargoed, je moet natuurlijk ook willen en er wat voor over hebben, maar jij hebt het toch maar goed voor elkaar en nu zo houden he!! Niets ten nadele van de andere dames hoor, die ook erg hun best doen, want discipline is ook echt nodig en dat valt echt niet altijd mee, lijkt me.
Hopenlijk heeft het ook z’n nut voor je medicijn gebruik Bloem en als niet… je bent zeg je zelf op de gezonde toer bezig geweest en je voelt je goed, dan moet het ook goed zijn. Chapeau hoor!
Leuk, dat je date ook leuk was. You are the luckyist girl at this moment. Ik gun het je van harte.
@Raak: Nou, het weer hebben jullie denk ik daar ook mee, dus heel veel plezier ook. Misschien hebben ze ook wel asperges. Hier wel. lol2
@Linda: Werkse straks nog even.
BTW…ik ging ook even stiekum kijken op zo’n site en ik had een BMI van 24 en dat was goed en dat kan er mee door voor deze oude dame. lol2 lol2
Wij gaan straks nog even naar de stad, want dochter en kids willen even shoppen hier in town.
Doegggggggg :kus: All!
Bloemie!!! TOPPERTJE!!! Daarbij zijn de toppers in concert: HELEMAAL NIETS!!!
KLASSE!!!
(ik wist t al, maar wilde haar eerst haar eigen verhaal laten doen haha…)
Ik thuis, zo mn hondje halen en dan morgenavond pas weer werken…
Bloem: wauw meid!!! Zo ontzettend knap!!! :kus:
dank meiden, bijna allemaal weten jullie hoe moeilijk het is en hoe ik was… jullie zijn lief. ben ook zo verbaasd dat ik toch zoveel mensen waren die van me hielden toen ik dus 110kg woog, terwijl ik toen eigenlijk niet zoveel van mezelf hield…
anyways weer een nieuwe dag, op de fiets naar de sportschool geweest (tank benzine is bijna leeg en nog 1 week tot salaris.) en daar nog even lekker gesport. nu lekker even lunchen (pannekoek met banaan… mmhh klein kadootje) en dan strax even douchen en boodschappies doen en het huis iets verder aan kant maken, krijg waarschijnlijk morgen weer bezoek ![]()
Ohhh sint salaria komende week bij ons: Zowel bij Rubbie als bij mij!! EN… omdat ik verleden maand geen toeslagen gekregen heb: Ohhh kon mn salarisstrook vandaag wel zoenen hahahahahaha… Tijden terug dat ik zoveel verdiende haha…
Ik thuis Botan ook… hij is UIT!!! totaal gesloopt zeg maar hihi
OHHH MEIDEN!!!
Ik heb via iemand van het hondenforum een kaartje(ga met haar samen) voor CESAR MILAN!!!
MAANDAG!!! Ohhh ben zo blij: Normaal giga duur(60+) en nu gewoon 25 euro!!! HAHAHA!!!
Beps; geen idee wat het is, maar ben blij voor je!! ![]()
Ik net een brief van Fiat… Heb met mijn proefrit en aanschaf een dinercheque gewonnen… Van 150!!! Euro! ![]()
Bloem,Superrrrrr.
Mexx,jij wint nog wel een wat he ![]()
Zo wij een leuke dag gehad in het spoorwegmuseum,C zich uitstekend vermaakt en daar gaat het om he…
Trl… Mmmm valt wel mee hoor! ![]()
wow vet!! is het een soort workshop of wat…? wat gaat ie doen??? wow, DE cesar milan… spannend
Zo, kom ook nog ff buurten, anders is het zo stil hier, alhoewel… jullie hebben toch nog aardig gebebt.
En wat een geluksvogels hier. Bloem een leuke date gehad, Mexx een leuke en lekkere prijs gewonnen en Beps voor een zacht prijsje naar…??? ik wist ook werkelijk niet wie je bedoelde. Had er nog nooit van gehoord en dan is google de uitkomst he. Tja… dan nog, zegt het me nog niets. Maargoed, het is vast een hele bekend iemand bij mensen die dieren hebben, denk ik. In ieder geval… leuk hoor Beps. Echt wel wat voor jou.
@TRL: Ook fijn gehad bij de treinen en inderdaad, als je kids zich vermaken en het leuk vinden, is mama ook blij en daar doe je het dan toch voor.
Dames… ik ga er nu van tussen en tot morgen maar weer. Slaap lekker all.
:slapen: :dag:
Ohhhhh het is weer niets met vakantie he lol2lol2!!
Cesar Millan is The Dog Whisperer… hij is een mexicaan van geboorte, en heeft een natuurlijk overwicht op honden. Hij heeft veel heel goede(en minder goede) dingen,
Normaal betaal je(met kosten) rond de 65-95 euro voor een kaartje, en ik ga voor 25!!! YEAHHHHH morgenavond gewoon al…
@Mexx: GAAF!!! Lekker eten!!!
Ik vandaag een late dienst. Dus ik heb vandaag oppas dienst
Mogge
Mexx : leuke prijs gewonnen, ga er maar lekker van genieten
Trl : jullie leuke dag gehad in het spoorwegmuseum
Beps : gaat morgen voor een super prijs naar de dog whisperer
Bloem : jij vandaag weer heerlijk sporten denk ik zo, voelt goed he
Roanna : nee gisteren geen asperges gegeten, ook niet meer naar de stad geweest, J heeft jicht in zijn voet en kan bijna niet lopen. Dus alle bloempotten in de tuin gevuld en heerlijk in de tuin gegeten. Vandaag brunch met mijn moeder en zus en broer en alle aanhang
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi ![]()
:ITALY:Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie:ITALY:
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
Mguh!!
Zo sporten en vanmiddag verjaardag van mijn kleine aapie en broer… Dus tot vanavond, of morgen!! :dag:
Goedemorgen piepels.
@Beps: Ja ja, ik had het opgezocht en las het wie en wat hij was, maar de naam zei me echt niets. Later toen ik bed lag en even overschakelde na al het voetbalgeweld, keek ik even nog naar vd Forst heet hij dacht ik, ziet sterren en was bij hem op bezoek en toen hadden ze het nog over zijn optreden in R’dam. Toeval he!!! Nu weet ik dus over wie je het hebt. Nou meid, heelijk voor je en dan voor zo’n prijsje. Lekker ervan gaan genieten.
@Raak: Oei… dat is niet mis voor J. dan. Dat is erg pijnlijk. Mijn zwager had het net voor hij naar Indonesie zou vertrekken en moest midden in de winter met slippers in het vliegtuig. Nu ging hij gelukkig toch naar een warm land, maar ik hoorde en zag het aan hem, hoe pijnlijk het was. Beterschap voor J. Gelukkig is het mooi weer voor de tuin.
Hele fijne dag gewenst met de familie.
Verder iedereen weer gezond doen vandaag. Goed zo!!!
Ik ga vast ook nog wel aan de wandel vandaag.
Ook ga ik strakkies ook een poosje naar buiten, want moet de krantjes en foldertjes nog doornemen, want daar was gister niets van gekomen. Met kids naar de stad geweest en later hier thuis gegeten en zij hebben even weer alle apparatuur, ps’s en foons weer up to date gemaakt voor ons. lol2 Muziek voor kokkie weer op de i-pod gezet, dus hij kan ook weer vooruit.
Iedereen een fijne dag nog en als het kan, geniet van het stralende :zon02: en de mooie temperaturen. Tot ergens weer. :dag: