ikke nog ff lekker in pyjama, voor het eerst weer achter de pc. 13 uurtjes in bed gelegen, niet geslapen maar wel gelegen. en helaas… de pijn is echt nog niet weg. kan mn linkerbeen niet strekken dus een pas afmaken is erg moeilijk en beide heupen zijn totaal in de vernieling dus benen optillen of draaien was erg pijnlijk. gelukkig wel wat geslapen, ookal heb ik daar wederom de nodige km’s afgelegd hahaha
ik wou dat ik iets fitter was, maar helaas. zometeen nog maar een keer douchen, kijken of dat helpt en misschien een stukje fietsen, want lopen gaat em niet worden natuurlijk hahaha
als ik alles van gisteren nog een keer de reveu laat passeren is het echt ongelooflijk. op het laatst liepen we samen met mensen die om 22h gestart waren voor de 80km. echt een hele hele diepe buiging hoor…en ook veel vierdaagse wandelaars gezien. we grapten toch telkens met toos over de via gladiola… nou dat zijn echt geen grappen zeg. heb nu 1x 40km gelopen en mag de dag erna niets doen, maar 4dg achter elkaar… oei oei oei. diep respect. ik moet er (voorlopig) niet aan denken. maar wie weet, ooit…
Hier ook een bietje somber, (nog) wel droog, maar volgens mij is het niks buiten. Koud enzo. Bah, bah. Jee…ik zit te typen en wat zie ik…:zon02:
@Bloem: :cheer: Geweldig hoor :cheer:Zo, hebbie toch maar mooi ff gedaan en misschien wel meteen de smaak te pakken naar meer. Eerst hier even van bij komen. Mooi hoor!
@Beps: Kijk aan. Toch nog gezellig gehad. Maaja… het zijn toch ook alleen maar gezellige mensen. Ook nog een bietje droog gestaan/gezeten?
Verder iedereen… werkse weer en een fijne dag nog. Tot ergens weer. :dag:
Zo ff samen met kokkie de boel strak trekken. Doeiii !!!
ik heb nog nie echt naar buiten gekeken maar je wordt er zeker niet vrolijk van…!
zit te zoeken naar mn finishfoto maar kan em niet vinden. baal wel een beetje want was toch wel leuk geweest. gisteren trouwens nog mn broer aan de telefoon… allebei een potje zitten janken, omdat ie zo trots op me was. was ook lachen… hahaha stelletje mafketels bij elkaar
nou fietsen dat gaat wel, als ik eenmaal op de fiets zit, maar lopen is echt te erg voor woorden. zie ook iedereen kijken: die is zwaar invalide ofzo hgahahaa. moest ff boodschappen doen maar ben blij te zitten. misschien strax nog even een rondje lopen want het helpt wel
Hier werkt de Airco: JOEPPIE!!!
Rubbie is helaas 2dgn vertrokken naar Heerlen…BAH!!! Maar goed, ik moet toch werken, en woens/donder/vrijdag vrij, en Rubbie komt woensdag thuis(nog maar 1 nachtje werken dan)
@Beps: Coooolll zeg. Nu dus in het eggie. Helaas… wel alleen van genieten, nouja… met de beesies dan.
Kwam vanavond nog langs je werk/bedrijf hier in A’doorn. Waren aan de wandel… ja ja, dus lekker endje weg van mijn huis en toen moest ik gelijk aan je denken. lol2 Weltrusten voor zo en neem je speeltje mee naar bed, mis je ook niks.
@Bloem: Ik zat ook al hier en daar te zoeken of ik ergens foto’s van je zag. Alles weer een bietje bijgetrokken, of heeft het nog even tijd nodig? Nouja, in ieder geval wel even tijd gehad voor de :wub:. :cheer:
@TRL: Nog werk van je hielen gemaakt of gaat dat niet zo snel daar?
Wij (kokkie en ik, want de meesten bufen zijn op vakantie) hebben er denk ik vanavond wel 4 of 5 km van gemaakt. Het was echt wandelweer. Kunnen we zo heerlijk slapen.
Weltrusten all… en weer een post erbij. Zet 'm op!!!
goedemorgen
Bloem : loopt over van de energie van bezoekjes van de meneer :))
Beps : heeft de airco hangen en hij werkt nog ook, nu de zomer nog beginnen
Roanna : samen met kokkie veel gewandeld zodat er heerlijk geslapen kan worden, goed bezig !
Ik vanmorgen lekker in de stoel, tot latersssss :dag:
nou loop niet alleen over van energie van de meneer hoor… voel me momenteel heel vreemd en oersterk. (alleen mn benen dan even niet hahaha) dit is echt een heel vreemd en nieuw gevoel voor mij…
maar helaas, terug naar het gewone leven: weer werken…
Morge meiden. Vandaag knuffeldag. Heel druk op het werk gisteren. Ook nog naar de voetzoeker geweest. Dus nergens tijd voor.
Bloem petje af hoor voor jou en jij zweverig door een meneer.
Beps kan in de koelte zitten.
Raak in de stoel… En roanna getippeld.
Gisteravond vriendje van mijn vriendin haar neefje aan gereden 13 jaar dader doorgereden. Vannacht jongetje overleden en dader gepakt. Vreselijk gewoon. Zo ik weer verder kuffelen.