Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

Viva,jeetje zeg daar moet je toch niet aan denken omdat bericht thuis te krijgen.

Bloem,weer een leuk afspraakje gehad.

Roanna,ja ben net terug van de huisarts,vervangende arts,de mijne is met vakantie…aanhechtingen van de pees zijn wat ontstoken,waardoor dus als je ligt,er zwellingen ontstaan. Moet nu voorlopig vaker op hakken gaan lopen dan krijgen de pezen rust… Kan 6 tot 10 weken duren…

Goedemorgen all.

Ik heb zeker heerlijk geslapen. Dat uurtje s,avonds er even tussen uit doet goed. Hihi. Gisteren zelfs ruim anderhalf uur. Hihihi. Kokkie laat me echt tippelen ( Nee, hij krijgt er niets voor hoor ) lol2

@Viva: Wat een vreselijk naar bericht. Verschrikkelijk. Hopen dat ze de persoon vinden, want dit kan niet ongestraft voorbij gaan.
En? Hoe was het op je werk? Ja, druk… maar heb je de spider aan het werk gezet? Nouja… vandaag lekker vrij en heerlijk aan de knuf. :wub:

@Raak: Oh, heerlijk hoor. Lekker weer even aan je lijf laten prutsen om er dan ook nog van op te knappen. Geniet ervan.

@Bloem: Tja… je lichaam zal even weer in balans moeten komen na zo’n ervaring. Werkse weer.

De rest van de meiden… ook weer aan het werk denk ik… werkse ook.

Ik niets bijzonders eigenlijk. Gister nog een leuk shirtje voor €3 gescoord, maar is echt voor de zomer, dus voor de vakantie. lol2

Fijne dag all… :dag: Hier wel :zon02: Blij mee.

@TRL: Hier ook al zo. Ook op vakantie en ook vervangend arts.
Maar nu weet je in ieder geval wat het is. Op hakken lopen? Klinkt wel logisch, met ontstoken pezen. Moet je wel kunnen dan. Heb je wel schoenen met hakken? (Ik maar 1 paar) Ben je dus even zoet mee zo te zien. Nou, beterschap ermee. :kus:

Zo ikke ook wakker, snel ff een stuk vertaald(duits nederlands) voor Wereldpootjes(opvang van Turkse zwerfhonden in Göcek.
Heb al eerder een stuk vertaald, en blijkbaar goed dus wederom verzoek of ik kan helpen(vrijwillig natuurlijk geld hebben ze niet) Wie die ervaringen wil lezen(en misschien wel reageren op haar, niet op mij haha) www.wereldpootjes.nl en dan de blog.

Nu te werk,…

Iedereen die ff niet kan :kus:
Iedereen die wel kan :kus:
alle anderen :kus:
lol2

En weer thuis

waar zit iedereen…

Op de bank hihi

Ik had koffievisite en m’n compie is zo traag.

Nog 12 te gaan! :cheer:

Nog steeds op de bank… Mezelf een beetje zielig aan het vinden :wink:

Nog 11!!

Stille tocht in scheveningen voor die verongelukte jongen, dader heeft zich vannacht gemeld 20 jaar oud, reed veel te hard achter een brandweerwagen aan.
2 meisjes die 112 hebben gebeld nadat het ongeluk was gebeurd, werden niet geloofd…pfff

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s480x480/483345_317355805021182_1528007853_n.jpg

plek des onheils…

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/576125_317252845031478_6699704_n.jpg

Mexx waarom ben je zielig???

Nog 7

NOu niemand die dit deel wil eindigen en een nieuwe beginnen??

komt vast wel goed… als de dames weer online zijn.

tis mooi tippelweer, lekker van genieten

ikke heel voorzichtig gesport. op de loopband met een slakkegangetje gelopen, crosstrainer rustig aan gedaan, stukje gefietst. wat kracht gedaan. daarna bij mn ouders 3 kwartier in bad gezeten, was wel lekker…

@viva
Dat krijg je toch de rillingen van… wat een vreselijk bericht.

@bloem
Dat heb je toch heel veel gelopen de laatste tijd, maar toch net iets te ver die 40 km. En dan zijn er ook mensen die in Nijmegen lopen…

De één na laatste.

En nummer 1000!