Trl, wat naar meid!! Mijn pezen zijn ook te kort in mijn benen en dan zou je eventueel fysio gaan krijgen! :kus:
Sorry verder even geen idee, ik ga slapen!!
Trl, wat naar meid!! Mijn pezen zijn ook te kort in mijn benen en dan zou je eventueel fysio gaan krijgen! :kus:
Sorry verder even geen idee, ik ga slapen!!
mogguh
't regent. en 't blijft regenen…yeuhjj… ahum…
fijne zondag allemaal!
Mogge, werd om half 5 al wakker van het onweer:mad: giet nu nog steeds en de tuin, die echt droog was, staat nu blank ![]()
Bloem : succes en sterkte meis, you go girl !
Beps : veel plezier met de bbq en doe J&H de groetjes van ons
Viva : gisteren visite gehad, geen zin meer in verjaardag, Hubs werken
Roanna : jij weer een blauwe envelop er achteraan, krijg je vanzelf wel weer correctie op denk ik zo, ze houden bij de belasting nogal van geldverspilling dmv post, post en nog eens post verzenden
En : hebben de frietjes gesmaakt bij iedereen ?
MK : feestje weer achter de rug en G goed verwend en een fijne dag gehad
Trl : zou zeker wel even naar de huisarts gaan, kan ook wel tijdelijk zijn, vocht bv door de warmte. Ik heb het in Bonaire ook wel een keer gehad, had met medicijngebruik te maken, kan dus ook al
Mexx : en blijft je toet het nu lekker doen of ben je er verder niet mee weggeweest
Wij gisteren toertje gaan doen naar Duitsland, denk als ik de weerberichten lees voorlopig de laatste, weer wordt lekker onstabiel
pfffff ga ook emigreren naar een zonnig land hahaha
Fijne zondag all :dag:
:NETHERLANRoanna:19 juli: Den Haag:NETHERLAN
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
Bloem,succes vandaag en sterkte met dit slechte weer…
Beps,vandaag bbq hoop voor jullie dat het droog blijft.
Mexx en raak,geen idee het is sinds een paar maanden,en in turkije had ik er geen last van.Maar ja morgen maar ff bellen…
Mij klinkt het als een kalium tekort… En ohhhh dat doet zeer!!!
zeker even bij de HA langs TRL, en kijken of het geen tekort aan vitamine is(misschien wel vitamine Vakantie lol2)
Ik dus thuis, lekker even ontspannen, dan richting een natte camping(haha)
Goedemorgen.
@Raak: Ja, ze hebben hier gesmikkeld hoor. Ik ook wel een beetje, maar ben er niet zo gek op , maar had ook nog stokbrood en eiersalade. Hihihi.
Enneh… als je gaat emigreren naar een warm land… gaan wij mee hoor!!! lol2
@Beps: Veel plezier op de c(r)amping en och, tegenwoordig hebben ze daar toch van die mooie parytenten voor, zodat je toch droog staat/zit.
@TRL: Dat klinkt zeker heel pijnlijk en zou er zeker even naar laten kijken.
@Bloem: Al weg denk ik… succes meid, maar dat had ik dacht ik zo’n 3x gewenst.
@Viva: En? Toch nog gegaan of toch rustig avondje gehouden met je hubs thuis?
De rest… en voor iedereen… een fijne dag, al is het dan niet zo zonnig als van de week, maar hier is het gelukkig ook nog niet zo erg als bij Raak.
Kijk aan, wie bovenaan staat? :cheer: Moi. :cheer:
@PS Beps: Doe J & H ook even de groetjes van ons. Gaan ze nog naar ADR? Ik dacht met je zus toch weer, of gaat dat niet meer door? Ik lees er eigenlijk niets meer over.
Zo, al bijna weer bij een volgend deel. lol2lol2
Roanna: Zeker gaan ze, idd met zus en fam. Ehhhh dinsdag over 3 wkn… 19 dgn dus:WARM…DRUK…Benieuwd of ze nog genieten ![]()
Zus zit dan weer in de bungalows… vinden ze perfect dus…
Heb net J gebeld…gaat dan schermen met: Ja maar ik denk nergens aan want ik ben oud…ROT OP OUD… je werkt, je regelt alles zelf dus denk ook zelf PAP!!!
Mn zus heeft een partytent van 4X6… kan ze die niet meenemen…
Ik denk niet aan de spullen van anderen zegt de prutser dan… Nee ik ook niet, maar wel aan oplossingen voor MEZELF!!! (GRRR kan er slecht tegen hoor als ze gaan klagen, maar ik ga echt NIET met 12 man onder een tent van 3,5X3.5 zitten)
Zooo tent geregeld… we zitten droog…
Kijk aan Beps toch droge voetjes.
Hier heel vreemd weer, warm, bewolkt,dreigend…flauw zonnetje.
Ik zou douchen, zit nog in mijn pon, heb 0, geen zin ergens in. Hubs aan het rommelen in de tuin…gisteravond toch nog naar de verjaardag geweest, hubs weggeroepen clamiteit in schiedam, en rond 1 uur weer terug op de verjaardag. Dus laat thuis, laat uit bed en nu dus geen zin. bah…houden vandaag maar een ikziewelwatikdoedag.
Bloem succes hoor, …met al die regen.
tussenstand Bloem : om 11.42 was ze in Lierop in de middenmoot, goed he maar in Heusden is ze nog niet geklokt, misschien een iets langere middagpauze vanwege het weer. Zet 'm op Bloem !!!
doorkomst Heusden was 13.51 en nu op naar de finish !!!
Gefinished om 15.57 een supertijd :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Ja he? Had ikzelf niet verwacht. T was erg zwaar. Ook emotioneel vooral. Mezelf toch wel paar keer tegengekomen. De ‘via gladiola’ was erg impressive. Nu liggen want alles doet echt PIJN
Ik ben TROTS!!! op je!!!
Echt gigantisch… moe en pijn zal er ongetwijfeld zijn, en jezelf tegenkomen is op die afstand niet meer dan te verwachten maar op het eind: HEB JE HET TOCH MAAR GEDAAN!!! TOPPER!!!
Ik thuis was relatief gezellig, nu ff niets en dan slapen
:NETHERLANRoanna:19 juli: Den Haag:NETHERLAN
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
Bloem,super hoor,dat heb je dan toch maar mooi gedaan
TOPPER!!!
mogge op deze nieuwe sombere werkweek, fijne dag all :dag:
Wakker… Rubbie hangt vandaag de airco ‘echt’ op(Hij hangt al maar moet nog aangesloten)
Ik werken, Rubbie naar het zuiden deze week, dus gaat vanaaf weg en komt woensdag ‘even’ thuis voor het trainen in de middag met Botan…(gezellig saampjes)
Zo nu koffie