Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Roanna:19 juli: Den Haag
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*

Goedemorgen all
Mexx : fijn je eigen auto weer terug
Beps : naast de slippers ook nog een airco, verwacht jij misschien in Holland zulk mooi weer de komende tijd ? Kan ik me daar alvast op verheugen missschien lol2
Viva : heeft een half vliegtuig meegekregen naar GU, zal me daar een dolle pret worden !
Roanna : gelezen dat je een prijs(je) gewonnen hebt, toch altijd lekker he
Trl : een rode belastingbrief, nou die heb ik van mijn leven nog nooit gezien hoor lol2lol2lol2 Altijd meegenomen, je hebt het zelf teveel betaald maar ja, nu onverwachts en meegenomen
Fijne dag all :dag:

Bloem : was jou helemaal vergeten te noemen : jij je aan het voorbereiden op rondje Someren morgen, bij mij werkt die link prima, kan alles al zien en hoop dat ik morgen een medaille van je te zien krijg !!!

Raak,de letters op de voorkant waren rood die brief zelf niet hoor hahah…Maar sluis het door naar de spaar,en dan als me vriendin terug is van vakantie kan haar het ff checken of het allemaal goed is,zodat ik misschien later in het jaar niet voor verassingen komt te staan en terug moet betalen :wink:

Goedemorgen.

@Raak: Inderdaad, die enveloppe is wit en dan staat er met rode letters op belastingdienst. Ik moet er ook nog zo een krijgen i.v.m. te weinig ontvangen zorgtoeslag en natuurlijk is het je eigen geld in feite, maar ik zie het ook altijd maar als een soort van spaarpotje. Hihihi.

@Bloem: Oke dan… dan alvast een hele goed voorbereiding op de toch wel zware loop, maar je gaat het wel redden. Succes!!

@TRL: Zo is dat. Lekker op de bank zetten en wie weet nog een leuk reisje voor kunnen maken en anders weet je vast wel een bestemming ervoor. Ik weet altijd in voren al of ik terug krijg of moet betalen en meestal klopt dat. ( o.v.b. van systeem fouten natuurlijk ) lol2

@Mexx: Oke, bedankt hoor en natuurlijk weet ik wel dat het nog komt. Vind het wel heel leuk hoor. :chin: Hihihi.

@Beps: Werkse weer en hopenlijk vandaag thuis komen in een koele kamer. Cool hoor!

@Viva: Hee, buschauffeur. We gaan je busje slopen, hee buschauffeur enz, enz. Nou, nu zit alles wel vol dacht ik zo. :cheer:

Nou ladies… hier ziet het er nog stralend uit en hopenlijk blijft het zo. Wordt in ieder geval weer lekker warm, dus wie kan… genieten hoor!
Fijne dag all en tot ergens weer. :dag:

Roanna,bij mij klopt het ook altijd wel hoor,maar ja beter ff het zekere voor het onzekere nemen…Dan zal ik die van de zorgtoeslag ook nog wel krijgen :wink:

@bloem
Succes!!!

Hier vandaag een drukke dag 7-7 vandaag. En goed nieuws examen gehaald (een 9)

Trl : heel verstandig ! Haha dacht dat de envelop wit/rood was
MK : kijk dat is een mooi resultaat, proficiat
Roanna : hier ook stralendddddd :zon02:

@MK: Wel gefeliciteerd met G!!! Gaat dat hard zeg… gewoon al weer 5!!!
Deze tante wist het nog hoor ;)!!!

Ik op het werk, hopelijk vandaag airco, als Rubsje beugels kan ‘kopen’. Moet hij ze maken dan pas maandag :(!!

MK : ik had er dus echt geen erg in maarre : uiteraard gefeliciteerd met de verjaardag van G:cheer::cheer::cheer::cheer: heel fijne dag voor jullie :kus:

Mk,van harte gefeliciteerd met G een hele fijne dag gewenst X

mogguh

echt een verschrikkelijke nacht gehad. eng gedroomd. heb zeker nog een half uur verlamd van angst en slaap gelegen voordat ik me kon bewegen. bbrbrbbrrr geen fijne dingen. voel me nu ook geradbraakt… hij is fijn

@ mk gefeliciteerd met G! en een 9 sodeju goed gedaan meis! eer naar hard werken. top gedaan

ikke gisteren ook wat stoms gedaan, ff zitten kijken voor een reisje. macedonie met corendon 1 week nog steeds achterlijk goedkoop. turkije 1 weekje 400 euro… maar ja, heb niet eens geld om te tanken vandaag dus laat staan een reisje te boeken… maar die droom heeft me wel weer met beide benen op de grond gezet, dus ga voorlopig maar niet naar turkije

@Bloemmie: :kus:

Pfff doodmoe… maar goed… ik ben er bijna, morgen vrij. J&H geven een BBQ om iedereen te bedanken die hen afgelopen jaar geholpen hebben…Gezellig…

Pffff moe…

@MK: Jeetje…ik eerlijk gezegd ook even vergeten, maar alsnog van harte gefeliciteerd met jullie zoon G. Wat gaat de tijd toch snel. Fijne dag vandaag en geef hem even een knuffel namens mij. :kus:

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met het prachtige resultaat. Nou, dat mag er wezen hoor. :cheer:

@Bloem: He wat rot voor je. Zo’n nare droom had kokkie van de week ook weer eens en dan de volgende dag is hij …erg sjacho, omdat hij dan moe is. Pfff… alsof ik het kan helpen. Jammer voor je dat je nu dan toch niet even op reis kunt he, maarja, er liggen vast nog mooie reisjes te wachten in het winterseizoen.

Wij zitten de hele dag al buiten. Laptopje op tafel gedaan en zo vermaken we ons wel. Straks komt de zoon even hier met z’n nieuwe ( alwel een tijdje ) vriendin met haar 2 kids hier een frietje eten, dus gezellie weer even. Alles ervoor net nog even gauw in huis gehaald, want we eten dat eigenlijk nooit. Ik haal meestal liever even een patatje, omdat ik te lui ben om zelf te bakken. :mad:

Kreeg ook weer bericht in een blauwe enveloppe van de BD met de mededeling van die betalingsuitstel die ik zou krijgen, die ik dus eigenlijk niet meer nodig heb, maar ze zullen zoals gewoonlijk wel weer langs elkaar heen werken. Daar ga ik maar weer van uit en anders… er maar weer achteraan. Ik baal daar ook zeer erg van. Gloeiende, gloeiende en dat, terwijl ik nog een klein bedrag van hen tegoed heb. Even weer afwachten dus!!

Doeiiii.:dag:

Mk van harte met grote G. Ook van de koekenbakker.
Vreemd weer hier bewolkt. Warm maar een harde koude wind uit het oosten. Hubs weekenddienst anders waren we naar de sauna gegaan. Nu dus rommelen in de tuin. Knuffel en paps en mams zijn net weg. En dan is de zaterdag al weer bijna om. Vanavond eigenlijk een v erjaardag maar heb geen zin om te gaan. Iedereen nog een fijne avond. Toedellllllsss

hier ook moe… niet normaal… ga zo ook naar bed, want hoef morgen geen 40km te slaapwandelen natuurlijk… heb paraplu en regencape ingepakt ( ja ja 5jr geleden gekocht, nu net voor het eerst uit de verpakking gehaald, hopelijk heb ik het allemaal niet nodig maar vrees het ergste)

ik ga lekker slapen… truste

@bloem
Was even in de war, het is morgen. Hopelijk valt het weer mee, succes!

Ik moe maar voldaan, leuk feestje gehad, G. de hele dag superblij en verwend met mooie cadeau’s. Iedereen bedankt voor de felicitaties.

You go girl!!

Bloem,heel veel succes morgen…

Roanna,lekker frietjes gegeten…

Beps,lekker gebbqed…

Mk,leuke verjaardag gehad van G?

Wij vanavond weer gebbqed heb nog nooit zoveel gebbqed als dit jaar hahah,vanmiddag kwamen de vrienden al hier voetbal kijken,de dames vlees gaan halen,kids in het zwembad…Nu iedereen weer naar huis.Is nu al een hele tijd zo,alleen in Turkije was het stukken minder.
Maandag even de huisarts bellen,kan smorgen bijna niet staan me hielen doen dan zo zeer,ook als ik er snachts uit moet voor C zijn de hielen erg pijnlijk,voelt alsof er spieren of pezen te kort zijn…

TRL: BBQ is morgen hihi.

Airco pas maandag, maar niet getreurd: slaapkamer heeft t wel haha