@Mexx GEFELICITEERD!!! Hopen dat het goed blijft gaan, maar ik snap je ‘twijfels’…
allen: Ik heb idd een btje veel slippers haha. Maar de helft gaat in de kast. Rode deden me meteen aan Bloemmie denken. En ohhh me is happy… vandaag wederom:
IK HEB EEN AIRCO IN DE KAMER!!!
Tenminste: We hebben m gekocht, en dit weekend/komende week hangt hij…
Viva: 1 Keer vakantie, en beide is al betaald ;)!!! Oh ja dat ging naar Botan haha…
Nee we hadden een ‘mazzeltje’ waardoor het ff makkelijker ging…:)!! EN… extra korting, normaal 500, gister aanbieding 400, en nu iets meer korting, 375… en dan kan Rubbie hem zelf ophangen, ook errug handig… Dus… ja veel centjes, maar kan er echt geen week van weg saampjes haha
TY!!! Ja we dachten: Ach ja… ‘iets’ te vroeg… maar dan kon ‘Rubbie’ het beter overzien…haha…
ZOOO echt volop zin in. Heb zelfs gemaild met Batihan, over waar we ‘geboekt’ zijn. En of we misschien naar het 'nieuwe deel kunnen(zou ik wel willen haha) maar ze gaan kijken (zal wel niet, maar wel meteen antwoord, dat was netjes…)
ff langer doorgewerkt, weer hoosbui toen ik naar huis wilde, maar nog ff iets afgemaakt voor mn lange weekend en was wel lekker. in alle rust ff doorwerken. maar nu dan weekend
@ beps hehe, EINDELIJK! je zult zeggen: hadden we het maar jaren eerder gedaan… hahahhah
voor de rest, tijdens de lunchpauze bijgelezen maar kan niet meer via de app reageren, dus ben 't alweer kwijt.
ja
@ mexx autootje weer thuis bij jou. alles goed ermee?
ja nog ff afwachten hoe het gaat… ben de afgelopen dagen in mn hoofd met nix anders bezig.
zondag als ik van start ben gegaan kunnen jullie me ook online volgen he? doorkomst tijden en (hopelijk) de uiteindelijke eindtijd
40 hoor! 80 is echt nog een beetje te ver, als het goed is verwijsd de link naar de 40 en dan mijn achternaam selecteren en dan komen er vast wel namen naar boven. zondag vanaf 8h om 18h moet ik binnen zijn. dus hopelijk ga ik zondag naar huis met een mooie medaille.
Moet te doen zijn!!
Mijn andere vriendin gaat in oktober weer voor sisters hope lopen. 60 km in 2 dgn achter elkaar. Alleen blijft het een gevecht om het gesponsord te krijgen…(Bedrag is hoog maar alles gaat naar mannen en vrouwen met borstkanker)
@Bloem: Voor dat ik het misschien vergeet… heel veel plezier, maar zeker ook heel veel succes met het wandelen. Zet 'm op en ik zal proberen je ook een bietje te volgen.
Ik heb vanavond nog een behoorlijk endje getippeld en dat geeft weer een goed gevoel.
@Beps: Zo, weer op koopjesjacht geweest en nu weer een airco gescoord. Mooi zeg!
@Raak: Oh, zo ja. Nou, dan ben ik weer helemaal bij.
@Viva: Ik geen ticker nee. Ik kijk wel op die van jou. lol2 Vind dat altijd zo’n gedoe, vooral om dat ding er weer af te krijgen. Zal vast wel iets niet goed doen.
@Mexx: Ik heb als het goed is mijn email adres al doorgemaild voor mijn prijsje. :cheer: Nog bedankt! En jij weer heel veel plezier met je toetoet. Hopenlijk heeft het geen kuren meer.
TRL: Als het vol is, mogelijk wel… anders moet ik gaan kijken wat het verschil kost…(Heb wel zeezicht enzo geboekt…haha) We gaan wel zien… zou leuk zijn, maar geen must
@ beps ja kan ik me voorstellen. zie maar mensen te vinden die willen sponsoren. ik doe het gewoon heel egoistisch voor mezelf hahahah
@ roanna ben nog niet weg hoor, ben er morgen nog de hele dag
@ trl dat zijn de goede berichten! misschien toch nog een reisje of anders besteden?
ikke ff zitten googlen naar wat muziek en beelden van de bodybalance. kwam aardig ver met de tracklist. gewoon nummertjes aanzetten en goed nadenken hoe t ookal weer moest. is toch anders in de woonkamer, maar beter dan nix. zo’n spierpijn van gisteren en mis het echt, dus dit is dan een mooi alternatief. maar goed. nu richting bed. ciaoo en welterusten